40 Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Miasta Ustroń oraz jednostek organizacyjnych w latach 2014 - 2016
RSS Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Ustroń:
Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Miasta Ustroń oraz jednostek
organizacyjnych w latach 2014 - 2016
Numer ogłoszenia: 392940 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ustroń , Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579300, faks 0-33 857 93 30.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Miasta Ustroń oraz jednostek organizacyjnych w latach 2014 - 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Miasta Ustroń oraz jednostek organizacyjnych w 2014 - 2016 w następującym zakresie:
a) mienia stanowiącego własność lub znajdującego się w posiadaniu Miasta Ustroń lub jego jednostek organizacyjnych od ognia i innych zdarzeń losowych;
b) mienia stanowiącego własność lub znajdującego się w posiadaniu Miasta Ustroń lub jego jednostek organizacyjnych od kradzieży z włamaniem i rabunku;
c) sprzętu elektronicznego stanowiącego własność lub znajdującego się w posiadaniu Miasta Ustroń lub jego jednostek organizacyjnych od wszystkich ryzyk;
d) odpowiedzialności cywilnej Miasta Ustroń oraz jego jednostek organizacyjnych;
e) ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów stanowiących własność lub znajdujących się w posiadaniu Miasta Ustroń lub jego jednostek organizacyjnych.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
· Zamawiający zgodnie z warunkami określonymi w art. 67 ust 1 pkt 6) PZP przewiduje możliwość udzielenia zamówienia lub zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, w trybie zamówienia z wolnej ręki, w razie udzielania tego zamówienia dotychczasowemu ubezpieczycielowi. Składka za ubezpieczenie stanowiące zamówienie uzupełniające zostanie obliczona zgodnie z zasadami opisanymi niżej w pkt 3 SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.52.00-5, 66.51.64.00-4, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca dostarczy aktualne na dzień składania ofert zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia,
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca potwierdzi posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia pozwalającego na wykonanie zamówienia - zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ;
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o e. Wykonawca potwierdzi możliwość zapewnienia bieżącej obsługi ubezpieczenia, szybką reakcję w przypadku zaistnienia szkody i sprawną jej likwidację oraz dysponowanie odpowiednim zapleczem personalnym tj. co najmniej jednym likwidatorem majątkowym - zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ,
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1) Wykonawca potwierdzi posiadanie, zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej, za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - to w tym okresie wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami co najmniej 100% - zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 2) d. Wykonawca potwierdzi posiadanie, zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej, za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - to w tym okresie wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100% - zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
· potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
· aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
· lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy ubezpieczenia w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących warunkach: a) w razie zmiany wartości majątku odpowiedniej zmiany wysokości składki lub raty składki związanej ze zmianą sumy ubezpieczenia, b) zmian terminów płatności, wysokości i liczby rat składek ubezpieczeniowych, c) zmian zakresu ubezpieczenia wynikających z wprowadzonych przez wykonawcę zmian ogólnych warunków ubezpieczenia, mających zastosowanie do zawartej umowy , o ile są one korzystne dla zamawiającego i za jego zgodą, d) dodania za zgodą zamawiającego i wykonawcy korzystnych dla zamawiającego dodatkowych klauzul, e) zmian zakresów ubezpieczeń, o ile wynikają one ze zmian przepisów prawnych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.ustron.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustroń biuro nr 4, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Miasta Ustroń oraz jednostek organizacyjnych w 2014 - 2016 w następującym zakresie: a) mienia stanowiącego własność lub znajdującego się w posiadaniu Miasta Ustroń lub jego jednostek organizacyjnych od ognia i innych zdarzeń losowych; b) mienia stanowiącego własność lub znajdującego się w posiadaniu Miasta Ustroń lub jego jednostek organizacyjnych od kradzieży z włamaniem i rabunku; c) sprzętu elektronicznego stanowiącego własność lub znajdującego się w posiadaniu Miasta Ustroń lub jego jednostek organizacyjnych od wszystkich ryzyk; d) odpowiedzialności cywilnej Miasta Ustroń oraz jego jednostek organizacyjnych;.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.52.00-5, 66.51.64.00-4.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów stanowiących własność lub znajdujących się w posiadaniu Miasta Ustroń lub jego jednostek organizacyjnych w okresie 2014 r. - 2016 r..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Opublikował w BIP: | Józef Kuczera |
---|---|
Data opublikowania: | 27.09.2013 13:07 |
Ostatnio zaktualizował: | Józef Kuczera |
Data ostatniej aktualizacji: | 28.11.2013 11:09 |
Liczba wyświetleń: | 3 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.