W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

05 Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych i biurowych dla Urzędu Miasta Ustroń w 2015 roku

RSS
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT 
nr ZP.271.3.05.2015

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń
 zaprasza do złożenia ofert w konkursie na:

Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych i biurowych dla Urzędu Miasta Ustroń w 2015 roku

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres dostaw określa formularz cenowy.
Ilości wskazane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do oferty są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie analogicznego zamówienia zrealizowanego w roku 2014 oraz jako przewidywane zapotrzebowanie na dostawy będące przedmiotem umowy w okresie realizacji umowy. Ilości te przyjęte będą do wyceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Kupujący może zrealizować zamówienie zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, do wysokości zabezpieczonych w umowie środków, a Sprzedającemu nie służy roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w formularzu cenowym, który jest załącznikiem do oferty.
Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostaw, na rzecz innych stanowiących przedmiot zamówienia. Zmiana zostanie poprzedzona stosownym aneksem.


Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 32 w godzinach od 8:00 do 15:00, drogą elektroniczną: zamowieniapubliczne@ustron.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl 

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera tel. 33 8579-322
- w sprawach technicznych: Renata Kamińska tel. 33 8579-315

Wymagany termin realizacji zamówienia to okres: od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r.

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:
 Konkurs – Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych i biurowych dla Urzędu Miasta Ustroń w 2015 roku

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1 biuro nr 4) w terminie do 23.12.2014 r. do godz. 10:00

Kryteria porównania i oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (%).

CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium 100 %.

Ocena zostanie obliczona wg wzoru: 

Najniższa cena ofertowa za wykonanie zamówienia
C = --------------------------------------------------------------- x 10 pkt
Cena ocenianej oferty



Ustroń, dn. 15.12.2014 r.

Załączniki:

WZÓR UMOWY.docx
docx, 183 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
OFERTA - ZAŁĄCZNIK A.docx
docx, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW.docx
docx, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
FORMULARZ CENOWY.doc
doc, 140 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
ZP.271.3.05.2015 PROTOKÓŁ.pdf
pdf, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
ZP.272.3.05.2015 UMOWA.pdf
pdf, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 15.12.2014 11:36
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 23.02.2015 08:12
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.