W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

32 Wymiana parkietu w budynku OSP Polana

RSS
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT 
nr ZP.271.3.32.2015

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń
 zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:

Wymiana parkietu w budynku OSP Polana

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na wymianie parkietu w sali głównej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Ustroniu Polanie.

Zakres zamówienia obejmuje:
  1. Wykonanie wylewki poziomującej - 145 m2,
  2. Ułożenie parkietu dębowego o wymiarach 30/6 i grubości 22 mm na powierzchni 195 m2. Parkiet należy przeszlifować oraz 3 krotnie pomalować,
  3. Zabejcowanie i montaż 77 mb listew przypodłogowych,
  4. Uporządkowanie miejsca objętego pracami remontowymi po zakończeniu prac. 
Zamawiający zapewni Wykonawcy materiał w postaci parkietu i listew przypodłogowych.

Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony został w przedmiarze robót, który ma charakter pomocniczy przy wycenie oferty. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 32 w godzinach od 8:00 do 15:00, drogą elektroniczną: zamowieniapubliczne@ustron.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl 

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
- w sprawach technicznych: Joanna Tetera tel. 33 8579-345
- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera tel. 33 8579-322

Wymagany termin realizacji zamówienia: do 17.07.2015 r.

Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy.

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:
„Konkurs – Wymiana parkietu w budynku OSP Polana 

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1 biuro nr 4) w terminie do 08.04.2015 r. do godz. 10:00.

Kryteria porównania i oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (%).

CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium 100 %.

Ocena zostanie obliczona wg wzoru:

Najniższa cena ofertowa za wykonanie zamówienia
C = --------------------------------------------------------------- x 10 pkt
Cena ocenianej oferty


Ustroń, dn. 30.03.2015 r.

Załączniki:

WZÓR UMOWY.doc
doc/d, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
OFERTA - ZAŁĄCZNIK A.docx
docx, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW.docx
docx, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
PRZEDMIAR ROBÓT.pdf
pdf, 183 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
ZP.272.3.32.2015 UMOWA.pdf
pdf, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 30.03.2015 09:41
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 21.04.2015 10:40
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.