W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami związanymi z utrzymaniem dróg i mostów w Ustroniu w 2016 roku

RSS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

nr ZP.271.3.05.2016

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

informuje o udzieleniu zamówienia pn:

Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami związanymi z utrzymaniem dróg i mostów w Ustroniu w 2016 roku

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

  1. Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad prowadzonymi robotami na drogach i drogowych obiektów inżynierskich w Ustroniu, w szczególności:
  1. budowa dróg i drogowych obiektów inżynierskich,
  2. przebudowa dróg i drogowych obiektów inżynierskich,
  3. remont dróg i drogowych obiektów inżynierskich,
  4. utrzymanie dróg i drogowych obiektów inżynierskich,
  5. ochrona dróg i drogowych obiektów inżynierskich.
  1. Świadczenie usług w zakresie:
  1. wykonywania kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, w oparciu o wytyczne Zamawiającego, założenia projektowe, pomiary w terenie, analizę cen rynkowych,
  2. sprawdzania kosztorysów ofertowych,
  3. opracowania specyfikacji technicznych wykonywania i odbioru robót budowlanych (drogowych i mostowych) dla poszczególnych inwestycji i remontów, w oparciu o wytyczne ujęte w specyfikacjach ST Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych, założeniach Zamawiającego, warunków terenowych itp.
  4. udzielania porad, opracowywania opinii oraz doradztwa technicznego,
  5. bieżące sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej nadzorowanych robót.

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2016 roku do 31.12.2016 roku.

Podstawa prawna udzielenia zamówienia:

ZARZĄDZENIE Burmistrza Miasta Ustroń Nr 25/2011 z dnia 14 lutego 2011r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń, Urzędu Miasta Ustroń oraz gminnych jednostek organizacyjnych (z późniejszymi zmianami) § 13 ust. 1 lit. p)

Data udzielenia zamówienia: 15.12.2015 r.

Nazwa i adres Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

Firma Prywatna Piotr Szuba 43-450 Ustroń ul. Ogrodowa 4

Cena wybranej oferty:

Ceny jednostkowe, próg wartościowy umowy: 100 000,00 zł brutto 

 

Ustroń, dn. 15.12.2015 r.

Załączniki:

ZP.272.3.05.2016 UMOWA.pdf
pdf, 183 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 15.12.2015 14:07
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 11.02.2016 14:08
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.