Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami związanymi z utrzymaniem dróg i mostów w Ustroniu w 2016 roku
RSSOGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
nr ZP.271.3.05.2016
Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń
informuje o udzieleniu zamówienia pn:
Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami związanymi z utrzymaniem dróg i mostów w Ustroniu w 2016 roku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad prowadzonymi robotami na drogach i drogowych obiektów inżynierskich w Ustroniu, w szczególności:
- budowa dróg i drogowych obiektów inżynierskich,
- przebudowa dróg i drogowych obiektów inżynierskich,
- remont dróg i drogowych obiektów inżynierskich,
- utrzymanie dróg i drogowych obiektów inżynierskich,
- ochrona dróg i drogowych obiektów inżynierskich.
- Świadczenie usług w zakresie:
- wykonywania kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, w oparciu o wytyczne Zamawiającego, założenia projektowe, pomiary w terenie, analizę cen rynkowych,
- sprawdzania kosztorysów ofertowych,
- opracowania specyfikacji technicznych wykonywania i odbioru robót budowlanych (drogowych i mostowych) dla poszczególnych inwestycji i remontów, w oparciu o wytyczne ujęte w specyfikacjach ST Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych, założeniach Zamawiającego, warunków terenowych itp.
- udzielania porad, opracowywania opinii oraz doradztwa technicznego,
- bieżące sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej nadzorowanych robót.
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2016 roku do 31.12.2016 roku.
Podstawa prawna udzielenia zamówienia:
ZARZĄDZENIE Burmistrza Miasta Ustroń Nr 25/2011 z dnia 14 lutego 2011r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń, Urzędu Miasta Ustroń oraz gminnych jednostek organizacyjnych (z późniejszymi zmianami) § 13 ust. 1 lit. p)
Data udzielenia zamówienia: 15.12.2015 r.
Nazwa i adres Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Firma Prywatna Piotr Szuba 43-450 Ustroń ul. Ogrodowa 4
Cena wybranej oferty:
Ceny jednostkowe, próg wartościowy umowy: 100 000,00 zł brutto
Ustroń, dn. 15.12.2015 r.
Opublikował w BIP: | Józef Kuczera |
---|---|
Data opublikowania: | 15.12.2015 14:07 |
Ostatnio zaktualizował: | Józef Kuczera |
Data ostatniej aktualizacji: | 11.02.2016 14:08 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.