W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Odnowienie oznakowania poziomego dróg powiatowych i gminnych na terenie Miasta Ustroń

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.39.2016

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

 zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:

Odnowienie oznakowania poziomego dróg powiatowych i gminnych na terenie Miasta Ustroń

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest odnowienie i wprowadzenie zmian w oznakowaniu poziomym wraz z usuwaniem nieaktualnego oznakowania. Zamówienie dotyczy znaków poprzecznych przejść dla pieszych, linii zatrzymań, strzałek kierunkowych, linii przystankowych oraz linii segregacyjnych głównych ciągów komunikacyjnych dróg powiatowych i gminnych na terenie Miasta Ustroń. Orientacyjna powierzchnia oznakowania do odnowienia to ok. 4077 m2.

Zamówienie należy wykonać zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.).

Szczegółowy zakres zamówienia wraz z lokalizacją oznakowania zostanie podany Wykonawcy w dniu zawarcia umowy.

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 42 w godzinach od 8:00 do 15:00, drogą elektroniczną: zamowieniapubliczne@ustron.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Andrzej Siemiński

  e-mail: andrzej.sieminski@um.ustron.pl

- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera e-mail: zamowieniapubliczne@ustron.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: do 23.06.2016 roku

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:

„Konkurs ZP.271.3.39.2016 – Odnowienie oznakowania poziomego dróg powiatowych i gminnych na terenie Miasta Ustroń”

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 05.05.2016 r. do godz. 10:00.

Kryteria porównania i oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (%).

CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium 100 %.

Ocena zostanie obliczona wg wzoru:


Najniższa cena ofertowa za wykonanie zamówienia

C =       --------------------------------------------------------------- x 10 pkt

Cena ocenianej oferty

 

 

Ustroń, dn. 26.04.2016 r.

 

 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
ZP.272.3.39.2016_Umowa.pdf
pdf, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 26.04.2016 10:58
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 01.06.2016 08:15
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.