W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej

RSS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

nr ZP.271.3.45.2016

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

Informuje o udzieleniu zamówienia na:

Zakup samochodu służbowego na potrzeby Straży Miejskiej

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu przeznaczonego na potrzeby Straży Miejskiej, z segmentu SUV marki DACIA, model DUSTER, rok produkcji 2016, o parametrach technicznych i wyposażeniu opisanym w ofercie, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej”.

Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy.

Podstawa prawna udzielenia zamówienia:

ZARZĄDZENIE Burmistrza Miasta Ustroń Nr 25/2011 z dnia 14 lutego 2011r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń, Urzędu Miasta Ustroń oraz gminnych jednostek organizacyjnych (z późniejszymi zmianami) § 13 ust. 1 lit. n)

Data udzielenia zamówienia: 17.05.2016 r.

Nazwa i adres Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

WEKTOR Sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała ul. Warszawska 295

Cena wybranej oferty:

66 285,00 zł brutto

 

 

Ustroń, dn. 31.05.2016 r.

Załączniki:

ZP.272.3.48.2016_Umowa.pdf
pdf, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 19.05.2016 14:04
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 01.06.2016 08:11
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.