W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Wymiana posadzki w piwnicach w budynku SP-1 w ramach zadania p.n. „Modernizacja obiektu SP-1”

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.67.2016

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

 zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:

Wymiana posadzki w piwnicach w budynku SP-1 w ramach zadania p.n. „Modernizacja obiektu SP-1”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na wymianie posadzki w piwnicach w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Ustroniu, ul. Partyzantów 2 w ramach zadania p.n. „Modernizacja obiektu SP-1”

Zakres robót obejmuje m.in.:

  1. Usunięcie szafek szatniowych i sprzętu w piwnicach przed przystąpieniem do robót i ich ponowne ustawienie po zakończeniu robót.
  2. Frezowanie istniejącej posadzki lastrykowej z usunięciem elementów stalowych i innych pozostałości w posadzce.
  3. Wyrównanie podłoża podłogi i ścian oraz ułożenie posadzki z płytek oraz cokołu o wys. 10cm.
  4. Zabezpieczenie terenu prowadzonych prac z oczyszczeniem ścian po robotach budowlanych.
  5. Zamawiający zakupił płytki, wykonawca dostarcza wszystkie pozostałe materiały. Po zakończonych pracach budowlanych wykonawca dokona szczegółowej inwentaryzacji zużytych płytek podłogowych.

Do postępowania konkursowego dołączono rysunek piwnic w budynku szkoły.

Wybrany wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy jest zobowiązany do przedstawienia kosztorysu szczegółowego na oferowane roboty.

Ilość: Prace podstawowe to m.in.: frezowanie, oczyszczenie i wyrównanie podłoża oraz ułożenie płytek w ilości 241,40m2 ułożenie cokołu o wysokości 10cm w ilości 115mb.

Szczegółowy zakres zadań opisany został w przedmiarze robót (który ma charakter pomocniczy przy wycenie oferty)

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 42 w godzinach od 8:00 do 15:00, drogą elektroniczną: zamowieniapubliczne@ustron.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia:

                Andrzej Siemiński e-mail: andrzej.sieminski@um.ustron.pl,

                Sławomir Bąk e-mail: slawomir.bak@um.ustron.pl

- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera e-mail: zamowieniapubliczne@ustron.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia:  do 30 dni od dnia zawarcia umowy

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:

Konkurs ZP.271.3.67.2016 – Wymiana posadzki w piwnicach w budynku SP-1 w ramach zadania p.n. „Modernizacja obiektu SP-1”

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 01.07.2016 r. do godz. 10:00.

 

Kryteria porównania i oceny ofert:

  1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
  1. Cena ofertowa       95 pkt
  2. Gwarancja                               5 pkt
  1. Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w następujący sposób:

      Ad a)     Cena ofertowa - wg następującego wzoru:

N

I P =  ------  x  A

B

gdzie poszczególne litery oznaczają:

I P – ilość punktów,

N – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,

B – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),

A – waga danego kryterium wyrażona w punktach - 95 pkt.

 

Ad b)     Okres udzielonej gwarancji – wg następującej zasady:

                               Wymagany okres gwarancji – co najmniej 60 miesięcy,

  • Za oferowanie wymaganej gwarancji minimalnej - 60 miesięcy wykonawca otrzymuje 0 pkt,
  • Za każde wydłużenie gwarancji o 6 miesiące wykonawca uzyskuje dodatkowo 1 punkt.
  • Za 90 miesięcy i więcej udzielonej gwarancji wykonawca uzyska maksymalnie 5 punktów.

Uwaga: Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.

Ocenę końcową stanowi suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione powyżej.

Uwaga: w przypadku braku wpisania w formularzu oferty terminu gwarancji lub wpisania krótszego niż minimalny tj. 60 miesięcy, Zamawiający uzna, że zachodzi sprzeczność treści oferty z treścią ogłoszenia o zamówieniu. Powyższe będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

 

 

 

 

Ustroń, dn. 23.06.2016 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Rys piwnic.pdf
pdf, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Przedmiar.pdf
pdf, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 23.06.2016 13:18
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 04.07.2016 10:43
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.