W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Modernizacja fontanny na rynku

RSS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

nr ZP.271.3.33.2017

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

Informuje o udzieleniu zamówienia na:

Modernizacja fontanny na rynku
 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na konserwacji istniejącej fontanny na płycie Rynku w Ustroniu w ramach zadania pn.: „Modernizacja fontanny na rynku”

Termin realizacji zamówienia to okres: od 14.03.2017 roku do 30.03.2017 roku

Podstawa prawna udzielenia zamówienia:

ZARZĄDZENIE Burmistrza Miasta Ustroń Nr 25/2011 z dnia 14 lutego 2011r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń, Urzędu Miasta Ustroń oraz gminnych jednostek organizacyjnych (z późniejszymi zmianami) § 13 ust. 1 lit. m)

Data udzielenia zamówienia: 14.03.2017 r.

Nazwa i adres Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

PPHU AQUARIUS SYSTEM Marek ŚRODA

Międzyrzecze Dolne 144

43 392  Międzyrzecze Górne

Cena wybranej oferty: 33 443,42 zł brutto

 

Ustroń, dn. 14.03.2017 r.

Załączniki:

ZP.272.3.33.2017_Umowa.pdf
pdf, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 14.03.2017 09:50
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 05.04.2017 08:58
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.