W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zorganizowanie imprezy promocyjno-sportowej pn. „Downhill City Tour”

RSS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

nr ZP.271.3.65.2017

 

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

Informuje o udzieleniu zamówienia na:

 

Zorganizowanie imprezy promocyjno-sportowej pn. „Downhill City Tour”

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie imprezy promocyjno-sportowej pn. „Downhill City Tour”.

 

Termin realizacji zamówienia: 09.09.2017 r.

 

Podstawa prawna udzielenia zamówienia:

ZARZĄDZENIE Burmistrza Miasta Ustroń Nr 25/2011 z dnia 14 lutego 2011r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń, Urzędu Miasta Ustroń oraz gminnych jednostek organizacyjnych (z późniejszymi zmianami) § 13 ust. 1 lit. b)

Data udzielenia zamówienia: 20.07.2017 r.

 

Nazwa i adres Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

Fundacja “KULT” z siedzibą  54-206 Wrocław ul. Legnicka 65

 

Cena wybranej oferty:

20 000,00 zł brutto

 

 

Ustroń, dn. 20.07.2017 r.

Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 21.07.2017 13:30
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 21.07.2017 13:30
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.