W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Modernizacja parkingu przy ul. Konopnickiej w Ustroniu w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja nawierzchni dróg i chodników gminnych”

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.79.2017

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:

Modernizacja parkingu przy ul. Konopnickiej w Ustroniu w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja nawierzchni dróg i chodników gminnych”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na modernizacji parkingu przy ul. Konopnickiej w Ustroniu w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja nawierzchni dróg i chodników gminnych”

 

Zakres zamówienia obejmuje roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni parkingu betonowych płyt ażurowych, ułożenie krawężników na ławie betonowej, wykonanie odwodnienia oraz robót towarzyszących.

 

Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także w przedmiarze robót, które to dokumenty są załącznikami do niniejszego ogłoszenia.

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, biuro nr 42 w godzinach od 8:00 do 15:00, bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl lub drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail.

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia:  Jarosław Urbanowicz

- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera

Adres poczty elektronicznej e-mail do kontaktu z Zamawiającym: zamowieniapubliczne@ustron.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia:  do 1 miesięca od dnia zawarcia umowy

Gwarancja na przedmiot umowy: 3 lata

 Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:

Konkurs ZP.271.3.79.2017 – Modernizacja parkingu przy ul. Konopnickiej w Ustroniu w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja nawierzchni dróg i chodników gminnych”

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 04.10.2017 r. do godz. 10:00.

Kryteria porównania i oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (%).

CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium 100 %.

Ocena zostanie obliczona wg wzoru:

 

w z. Burmistrza

 

Ireneusz Staniek

Sekretarz Miasta

Najniższa cena ofertowa za wykonanie zamówienia

 

C =       --------------------------------------------------------------- x 10 pkt

Cena ocenianej oferty

 

 

 

Ustroń, dn. 26.09.2017

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
STWiORB Konopnickiej.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
ZP.272.3.79.2017_Umowa.pdf
pdf, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 26.09.2017 14:20
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 23.10.2017 11:29
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.