Modernizacja obiektu SP-5
RSSOGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
nr ZP.271.3.31.2021
Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń
zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:
Modernizacja obiektu SP-5
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja podłóg w pięciu salach lekcyjnych Szkoły Podstawowej nr 5 w Ustroniu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja obiektu SP-5” polegająca na:
- zerwaniu i utylizacji klepki parkietowej,
- usunięciu kleju bitumicznego,
- wzmocnieniu podłoża za pomocą żywicy,
- wykonaniu warstwy wyrównawczej pod wykładziny elastyczne,
- dostawie i montażu wykładzin PVC,
- wykonaniu cokolika poprzez wywinięcie wykładziny na ścianę na wysokość 10 cm,
- zgrzewanie połączeń wykładzin,
- akrylowanie cokolika.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, biuro nr 1A w godzinach od 7:30 do 15:00, drogą elektroniczną lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Julia Lipowska, Anna Wisełka
- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera
Adres poczty elektronicznej e-mail do kontaktu z Zamawiającym: zamowieniapubliczne@ustron.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 16.08.2021 r.
Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:
Konkurs ZP.271.3.31.2021 – Modernizacja obiektu SP-5
Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w urnie podawczej lub w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 29.06.2021 r. do godz. 8:00.
Kryteria porównania i oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Oferty zostaną ocenione wg następujących kryteriów:
L.p. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena brutto [Pc1] |
60% |
60 punktów |
2. |
Okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot umowy [Pc2] |
20% |
20 punktów |
3. |
Obsługa gwarancyjna [Pc3] |
20% |
20 punktów |
Sposób punktacji w ramach kryteriów:
Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z trzech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt:
Ocp = Pc1 + Pc2 + Pc3
1. Kryterium – cena brutto oferty [Pc1]
Zamawiający przyzna 60 pkt w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
Cn
Pc1 = ------- x 60 pkt.
Co
gdzie:
Pc1 – liczba punktów za cenę ofertową brutto
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Co – cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w ofercie ocenianej
2. Kryterium – okres gwarancji na przedmiot umowy [Pc2]
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, a maksymalny 3 lata. Okres gwarancji należy zadeklarować w pełnych latach, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:
Oferta z okresem gwarancji na przedmiot zamówienia 3 lat otrzyma - 20 pkt
Oferta z okresem gwarancji na przedmiot zamówienia 2 lat otrzyma – 0 pkt
UWAGI:
- Brak deklaracji okresu gwarancji na przedmiot umowy w formularzu ofertowym bądź jego określenie poniżej wymaganego minimum [tj. 2 lat] albo wskazanie tego okresu mieszczącego się w zakresie pomiędzy 2 a 3 latami, ale nie wpisującego się w żaden z dwóch narzuconych okresów gwarancji [oznaczonych w latach: 2 lub 3] spowoduje odrzucenie oferty.
- Jeżeli natomiast wykonawca zadeklaruje okres gwarancji na przedmiot umowy powyżej określonego maksimum [tj. 3 lata] dla celów porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 3 lata, natomiast w treści umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie.
3. Kryterium – Obsługa gwarancyjna [Pc3]
W ramach kryterium obsługi gwarancyjnej ocenie podlegać będzie deklarowany czas usunięcia wady od dnia otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego o konieczności usunięcia wad powstałych w trakcie trwania okresu gwarancji i rękojmi.
Zamawiający wymaga aby deklarowany czas usunięcia wady zawierał się w okresie od 1 do 5 dni kalendarzowych.
Zamawiający przyzna 20 pkt ofercie z najkrótszym, tj. 1-dniowym deklarowanym czasem usunięcia wady, zgodnie z formularzem oferty. Za zaoferowanie czasu usunięcia wady w terminie 5 dni kalendarzowych wykonawca otrzyma 0 punktów [nie spowoduje to odrzucenia oferty]. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający w powiązaniu z przedstawionym kryterium będzie posługiwał się następującą punktacją:
- Oferta z deklarowanym 1 dniowym czasem usunięcia wady otrzyma: 20 pkt.
- Oferta z deklarowanym 2 dniowym czasem usunięcia wady otrzyma: 15 pkt.
- Oferta z deklarowanym 3 dniowym czasem usunięcia wady otrzyma: 10 pkt.
- Oferta z deklarowanym 4 dniowym czasem usunięcia wady otrzyma: 5 pkt.
- Oferta z deklarowanym 5 dniowym czasem usunięcia wady otrzyma: 0 pkt.
UWAGI:
Brak deklaracji czasu usunięcia wady w formularzu ofertowym, bądź jego określenie powyżej wymaganego maksimum [tj. 5 dni] skutkować będzie odrzuceniem oferty. Jeżeli natomiast wykonawca zadeklaruje czas usunięcia wady poniżej określonego minimum [tj. 1 dzień] dla celów porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 1 dzień, natomiast w treści umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie.
Niniejsze ogłoszenie o konkursie ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Zamawiającego - Miasta Ustroń. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający może do momentu zawarcia umowy zrezygnować z wykonania zamówienia lub odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, a oferenci nie mają w takiej sytuacji prawa do żadnego odszkodowania lub innego roszczenia do Zamawiającego. W opisanej sytuacji oferenci zostaną poinformowani o decyzji Zamawiającego poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej www.ustron.bip.info.pl
Informacja dotycząca RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330,
- administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.3.31.2021 pn. Modernizacja obiektu SP-5 prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
|
Opublikował w BIP: | Józef Kuczera |
---|---|
Data opublikowania: | 21.06.2021 13:24 |
Ostatnio zaktualizował: | Józef Kuczera |
Data ostatniej aktualizacji: | 26.07.2021 13:58 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.