W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Modernizacja obiektu SP-5

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.31.2021

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:

Modernizacja obiektu SP-5

Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja podłóg w pięciu salach lekcyjnych Szkoły Podstawowej nr 5 w Ustroniu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja obiektu SP-5” polegająca na:

  1. zerwaniu i utylizacji klepki parkietowej,
  2. usunięciu kleju bitumicznego,
  3. wzmocnieniu podłoża za pomocą żywicy,
  4. wykonaniu warstwy wyrównawczej pod wykładziny elastyczne,
  5. dostawie i montażu wykładzin PVC,
  6. wykonaniu cokolika poprzez wywinięcie wykładziny na ścianę na wysokość 10 cm,
  7. zgrzewanie połączeń wykładzin,
  8. akrylowanie cokolika.

Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, biuro nr 1A w godzinach od 7:30 do 15:00, drogą elektroniczną lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Julia Lipowska, Anna Wisełka

- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera

Adres poczty elektronicznej e-mail do kontaktu z Zamawiającym: zamowieniapubliczne@ustron.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 16.08.2021 r.

 

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:

Konkurs ZP.271.3.31.2021 – Modernizacja obiektu SP-5

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w urnie podawczej lub w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 29.06.2021 r. do godz. 8:00.

 

Kryteria porównania i oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Oferty zostaną ocenione wg następujących kryteriów:

L.p.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

1.

 Cena brutto [Pc1]

60%

60 punktów

2.

Okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot umowy [Pc2]

20%

20 punktów

3.

Obsługa gwarancyjna [Pc3]

20%

20 punktów

Sposób punktacji w ramach kryteriów:

Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z trzech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt:

Ocp = Pc1 + Pc2 + Pc3

 

1. Kryterium – cena brutto oferty [Pc1]

Zamawiający przyzna 60 pkt w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:

Cn

Pc1 = ------- x 60 pkt.

Co

gdzie:

Pc1 – liczba punktów za cenę ofertową brutto

Cn – najniższa zaoferowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia

Co – cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w ofercie ocenianej

 

2. Kryterium – okres gwarancji na przedmiot umowy [Pc2]

 

Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, a maksymalny 3 lata. Okres gwarancji należy zadeklarować w pełnych latach, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.

Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:

Oferta z okresem gwarancji na przedmiot zamówienia 3 lat otrzyma - 20 pkt

Oferta z okresem gwarancji na przedmiot zamówienia 2 lat otrzyma – 0 pkt

 

UWAGI:

  • Brak deklaracji okresu gwarancji na przedmiot umowy w formularzu ofertowym bądź jego określenie poniżej wymaganego minimum [tj. 2 lat] albo wskazanie tego okresu mieszczącego się w zakresie pomiędzy 2 a 3 latami, ale nie wpisującego się w żaden z dwóch narzuconych okresów gwarancji [oznaczonych w latach: 2 lub 3] spowoduje odrzucenie oferty.
  • Jeżeli natomiast wykonawca zadeklaruje okres gwarancji na przedmiot umowy powyżej określonego maksimum [tj. 3 lata] dla celów porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 3 lata, natomiast w treści umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie.

 

3. Kryterium – Obsługa gwarancyjna [Pc3]

W ramach kryterium obsługi gwarancyjnej ocenie podlegać będzie deklarowany czas usunięcia wady od dnia otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego o konieczności usunięcia wad powstałych w trakcie trwania okresu gwarancji i rękojmi.

Zamawiający wymaga aby deklarowany czas usunięcia wady zawierał się w okresie od 1 do 5 dni kalendarzowych.

Zamawiający przyzna 20 pkt ofercie z najkrótszym, tj. 1-dniowym deklarowanym czasem usunięcia wady, zgodnie z formularzem oferty. Za zaoferowanie czasu usunięcia wady w terminie 5 dni kalendarzowych wykonawca otrzyma 0 punktów [nie spowoduje to odrzucenia oferty]. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający w powiązaniu z przedstawionym kryterium będzie posługiwał się następującą punktacją:

  1. Oferta z deklarowanym 1 dniowym czasem usunięcia wady otrzyma: 20 pkt.
  2. Oferta z deklarowanym 2 dniowym czasem usunięcia wady otrzyma: 15 pkt.
  3. Oferta z deklarowanym 3 dniowym czasem usunięcia wady otrzyma: 10 pkt.
  4. Oferta z deklarowanym 4 dniowym czasem usunięcia wady otrzyma: 5 pkt.
  5. Oferta z deklarowanym 5 dniowym czasem usunięcia wady otrzyma: 0 pkt.

UWAGI:

Brak deklaracji czasu usunięcia wady w formularzu ofertowym, bądź jego określenie powyżej wymaganego maksimum [tj. 5 dni] skutkować będzie odrzuceniem oferty. Jeżeli natomiast wykonawca zadeklaruje czas usunięcia wady poniżej określonego minimum [tj. 1 dzień] dla celów porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 1 dzień, natomiast w treści umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie.

 

Niniejsze ogłoszenie o konkursie ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Zamawiającego - Miasta Ustroń. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający może do momentu zawarcia umowy zrezygnować z wykonania zamówienia lub odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, a oferenci nie mają w takiej sytuacji prawa do żadnego odszkodowania lub innego roszczenia do Zamawiającego. W opisanej sytuacji oferenci zostaną poinformowani o decyzji Zamawiającego poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej www.ustron.bip.info.pl

Informacja dotycząca RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330,
  2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.3.31.2021 pn. Modernizacja obiektu SP-5 prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych,
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
  8. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

 
 

Ustroń, 21.06.2021 r.


 

 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
ZP.272.3.31.2021_Umowa.pdf
pdf, 183 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 21.06.2021 13:24
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 26.07.2021 13:58
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.