Poprawa stanu środowiska naturalnego w zdegradowanej dzielnicy Jaszowiec w Ustroniu
RSSOGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
nr ZP.271.3.32.2021
Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń
zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:
Poprawa stanu środowiska naturalnego w zdegradowanej dzielnicy Jaszowiec w Ustroniu
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż tablic dydaktyczno-informacyjnych oraz przyrządów edukacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa stanu środowiska naturalnego w zdegradowanej dzielnicy Jaszowiec w Ustroniu” współfinansowany z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa: V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, działanie: 5.4. Ochrona różnorodności biologicznej, poddziałanie: 5.4.3. Ochrona różnorodności biologicznej.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż:
- 1 tablicy informacyjnej – załącznik nr 1
- 12 tablic w formie małej konsoli – załącznik nr 2
- 1 przyrządu edukacyjnego składającego się z tablicy i elementu interaktywnego w postaci 3 kostek (sześcianów) obrotowych – załącznik nr 3
- 3 tablic standardowych – załącznik nr 4
- 1 przyrządu edukacyjnego przedstawiającego różne typy budek lęgowych – załącznik nr 5
- 1 przyrządu edukacyjnego składającego się z tablicy edukacyjnej i 5 sztuk pieńków drewna – załącznik nr 6
- 1 tablicy dźwiękowej, zasilanej solarnie – załącznik nr 7
- 5 słupków identyfikacyjnych – załącznik nr 8
Ogólny opis tablic:
- konstrukcja ramy tablic powinna być wykonana z profilu metalowego, zamkniętego o wymiarach ok. 80 mm x 80 mm x 3 mm,
- konstrukcja ramy winna być zabezpieczona przed korozją i pomalowana proszkowo na wybrany przez Zamawiającego kolor,
- tablice powinny być wykonane z wytrzymałego materiału tj. płyta kompozytowa lub płyta trójwarstwowa (aluminium) lub płyta PCV, malowana proszkowo,
- Wykonawca przedstawi do akceptacji projekt nadruku Zamawiającemu,
- nadruk winien być wykonany w pełnym kolorze, w technice o wysokiej odporności na ścieranie, odpornej na promieniowanie UV i czynniki atmosferyczne (tablica musi zachowywać kolory przez okres min. 5 lat od daty podpisania protokołu odbioru.
Tablice przyrządy i słupki należy wykonać zgodnie z dołączoną dokumentacją. Wszelkie prace należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym.
Wspólny Słownik Zamówień (kody CPV):
30195000-2 Tablice
37524100-8 Gry edukacyjne
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunek wiedzy i doświadczenia – tj. wykonawca musi przedstawić w ofercie zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat, w sposób należyty co najmniej jednego zamówienia o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegającego na wykonaniu i dostawie tablic edukacyjnych o wartości min. 50.000 zł brutto, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania w formie referencji.
- Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Oferty zostaną ocenione wg następujących kryteriów:
L.p. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena brutto [Pc1] |
60% |
60 punktów |
2. |
Okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot umowy [Pc2] |
20% |
20 punktów |
3. |
Obsługa gwarancyjna [Pc3] |
20% |
20 punktów |
Sposób punktacji w ramach kryteriów:
Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z trzech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt:
Ocp = Pc1 + Pc2 + Pc3
3.1. Kryterium – cena brutto oferty [Pc1]
Zamawiający przyzna 60 pkt w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
Cn
Pc1 = ------- x 60 pkt.
Co
gdzie:
Pc1 – liczba punktów za cenę ofertową brutto
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Co – cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w ofercie ocenianej
3.2. Kryterium – okres gwarancji na przedmiot umowy [Pc2]
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, a maksymalny 3 lata. Okres gwarancji należy zadeklarować w pełnych latach, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:
Oferta z okresem gwarancji na przedmiot zamówienia 3 lat otrzyma - 20 pkt
Oferta z okresem gwarancji na przedmiot zamówienia 2 lat otrzyma – 0 pkt
UWAGI:
- Brak deklaracji okresu gwarancji na przedmiot umowy w formularzu ofertowym bądź jego określenie poniżej wymaganego minimum [tj. 2 lat] albo wskazanie tego okresu mieszczącego się w zakresie pomiędzy 2 a 3 latami, ale nie wpisującego się w żaden z dwóch narzuconych okresów gwarancji [oznaczonych w latach: 2 lub 3] spowoduje odrzucenie oferty.
- Jeżeli natomiast wykonawca zadeklaruje okres gwarancji na przedmiot umowy powyżej określonego maksimum [tj. 3 lata] dla celów porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 3 lata, natomiast w treści umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie.
3.3. Kryterium – Obsługa gwarancyjna [Pc3]
W ramach kryterium obsługi gwarancyjnej ocenie podlegać będzie deklarowany czas usunięcia wady od dnia otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego o konieczności usunięcia wad powstałych w trakcie trwania okresu gwarancji i rękojmi.
Zamawiający wymaga aby deklarowany czas usunięcia wady zawierał się w okresie od 1 do 5 dni kalendarzowych.
Zamawiający przyzna 20 pkt ofercie z najkrótszym, tj. 1-dniowym deklarowanym czasem usunięcia wady, zgodnie z formularzem oferty. Za zaoferowanie czasu usunięcia wady w terminie 5 dni kalendarzowych wykonawca otrzyma 0 punktów [nie spowoduje to odrzucenia oferty]. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający w powiązaniu z przedstawionym kryterium będzie posługiwał się następującą punktacją:
- Oferta z deklarowanym 1 dniowym czasem usunięcia wady otrzyma: 20 pkt.
- Oferta z deklarowanym 2 dniowym czasem usunięcia wady otrzyma: 15 pkt.
- Oferta z deklarowanym 3 dniowym czasem usunięcia wady otrzyma: 10 pkt.
- Oferta z deklarowanym 4 dniowym czasem usunięcia wady otrzyma: 5 pkt.
- Oferta z deklarowanym 5 dniowym czasem usunięcia wady otrzyma: 0 pkt.
UWAGI:
Brak deklaracji czasu usunięcia wady w formularzu ofertowym, bądź jego określenie powyżej wymaganego maksimum [tj. 5 dni] skutkować będzie odrzuceniem oferty. Jeżeli natomiast wykonawca zadeklaruje czas usunięcia wady poniżej określonego minimum [tj. 1 dzień] dla celów porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 1 dzień, natomiast w treści umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie.
- Termin składania ofert
Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w urnie podawczej lub w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 02.07.2021 r. do godz. 8:00.
Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:
Konkurs ZP.271.3.32.2021 – Poprawa stanu środowiska naturalnego w zdegradowanej dzielnicy Jaszowiec w Ustroniu
Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, biuro nr 1A w godzinach od 7:30 do 15:00, drogą elektroniczną lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl
- Termin realizacji umowy
Wymagany termin realizacji umowy: do 20.08.2021 r.
- Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia,
Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik B do niniejszego ogłoszenia.
- Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
- Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
- Informacja o planowanych zamówieniach, o których mowa w pkt 7 lit. g podrozdziału 6.5 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 ich zakres oraz warunki, na jakich zostaną udzielone
Zamawiający nie planuje udzielania zamówień, o których mowa w pkt 7 lit. g podrozdziału 6.5,.
- Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Julia Lipowska, Anna Wisełka
- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera
Adres poczty elektronicznej e-mail do kontaktu z Zamawiającym: zamowieniapubliczne@ustron.pl
- Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych
W celu uniknięcia konfliktu interesów, niniejsze zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Informacja dotycząca RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330,
- administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.3.32.2021 pn. Poprawa stanu środowiska naturalnego w zdegradowanej dzielnicy Jaszowiec w Ustroniu prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
|
Opublikował w BIP: | Józef Kuczera |
---|---|
Data opublikowania: | 24.06.2021 11:25 |
Ostatnio zaktualizował: | Józef Kuczera |
Data ostatniej aktualizacji: | 21.07.2021 13:28 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.