W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych na terenie Miasta Ustroń w sezonie 2021 – 2022

RSS

Polska-Ustroń: Usługi odśnieżania

2021/S 179-466318

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Miasto Ustroń
Adres pocztowy: Rynek 1
Miejscowość: Ustroń
Kod NUTS: PL225 Bielski
Kod pocztowy: 43-450
Państwo: Polska
E-mail: zamowieniapubliczne@ustron.pl
Tel.: +48 338579300
Faks: +48 338579330
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.ustron.pl
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ustron.bip.info.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych na terenie Miasta Ustroń w sezonie 2021 – 2022

 

Numer referencyjny: ZP.271.1.28.2021
II.1.2)Główny kod CPV
90620000 Usługi odśnieżania
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg i chodników na terenie Miasta Ustroń w sezonie zimowym 2021-2022.

Zamówienia zostało podzielone na części i obejmuje:

Część (sektor) 1 – odśnieżanie i zwalczanie śliskości poprzez stosowanie materiałów uszarstniających dla dróg i chodników oraz innych terenów wskazanych przez Zamawiającego na terenie następujących dzielnic Miasta Ustroń: Nierodzim, Lipowiec i Hermanice.

Część (sektor) 2 – odśnieżanie i zwalczanie śliskości poprzez stosowanie materiałów uszarstniających dla dróg i chodników oraz innych terenów wskazanych przez Zamawiającego na terenie następujących dzielnic Miasta Ustroń: Centrum, Zawodzie oraz Poniwiec.

Część (sektor) 3 – odśnieżanie i zwalczanie śliskości poprzez stosowanie materiałów uszarstniających dla dróg i chodników oraz innych terenów wskazanych przez Zamawiającego na terenie następujących dzielnic Miasta Ustroń: Jaszowiec, Polana i Dobka.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych na terenie dzielnic Nierodzim, Lipowiec i Hermanice

 

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90620000 Usługi odśnieżania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL225 Bielski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Miasto Ustroń

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Część (sektor) 1 – odśnieżanie i zwalczanie śliskości poprzez stosowanie materiałów uszarstniających dla dróg i chodników oraz innych terenów wskazanych przez Zamawiającego na terenie następujących dzielnic Miasta Ustroń: Nierodzim, Lipowiec i Hermanice w następujących ilościach:

1) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem z napędem na 4 koła o mocy co najmniej 90 kM, z pługiem ogumionym i posyparką: 200 mh,

2) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem typu „polewaczka” do rozprowadzania solanki na drogach, o pojemności zbiornika co najmniej 4000 litrów: 70 mh,

3) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników pojazdem, o wadze do 1500 kg z pługiem i posyparką: 35 mh,

4) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników ręcznym pługiem wirnikowym o wadze do 150kg: 1 mh,

5) odwóz śniegu na 1km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton z miejsca wskazanego przez Zamawiającego: 1 km,

6) załadunek śniegu koparko-ładowarką lub ładowarką do o pojemności łyżki co najmniej 0,8m3: 1 mh,

7) odśnieżanie ręczne: 90 rh,

8) transport materiału uszorstniającego na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton w miejsca wskazane przez Zamawiającego: 1 km

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zamówienia zawarty został w załączniku nr 7A do SWZ.

UWAGA !

Zamawiający informuje, iż przy realizacji części 1 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacza, że podane w pkt 2.3.1. SWZ ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. W przypadku gdy zakres usług dla części nr 1 zamówienia będzie większy niż określono w pkt 2.3.1. SWZ Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia części nr 1 przedmiotu zamówienia do maksymalnych wartości określonych poniżej, tj.:

9) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem z napędem na 4 koła o mocy co najmniej 90 kM, z pługiem ogumionym i posyparką: 1000 mh,

10) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem typu „polewaczka” do rozprowadzania solanki na drogach, o pojemności zbiornika co najmniej 4000 litrów: 500 mh,

11) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników pojazdem, o wadze do 1500 kg z pługiem i posyparką: 300 mh,

12) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników ręcznym pługiem wirnikowym o wadze do 150kg: 100 mh

13) odwóz śniegu na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton z miejsca wskazanego przez Zamawiającego: 500 km

14) załadunek śniegu koparko-ładowarką lub ładowarką do o pojemności łyżki co najmniej 0,8m3: 100 mh,

15) odśnieżanie ręczne: 1000 rh

16) transport materiału uszorstniającego na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton w miejsca wskazane przez Zamawiającego: 500 km

Warunki skorzystania z prawa opcji:

a) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.

b) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.

c) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

d) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i wzorze umowy.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/04/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

 

Zamawiający informuje, iż przy realizacji części 1 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacza, że podane w pkt 2.3.1. SWZ ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. W przypadku gdy zakres usług dla części nr 1 zamówienia będzie większy niż określono w pkt 2.3.1. SWZ Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia części nr 1 przedmiotu zamówienia do maksymalnych wartości określonych poniżej, tj.:

9) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem z napędem na 4 koła o mocy co najmniej 90 kM, z pługiem ogumionym i posyparką: 1000 mh,

10) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem typu „polewaczka” do rozprowadzania solanki na drogach, o pojemności zbiornika co najmniej 4000 litrów: 500 mh,

11) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników pojazdem, o wadze do 1500 kg z pługiem i posyparką: 300 mh,

12) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników ręcznym pługiem wirnikowym o wadze do 150kg: 100 mh

13) odwóz śniegu na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton z miejsca wskazanego przez Zamawiającego: 500 km

14) załadunek śniegu koparko-ładowarką lub ładowarką do o pojemności łyżki co najmniej 0,8m3: 100 mh,

15) odśnieżanie ręczne: 1000 rh

16) transport materiału uszorstniającego na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton w miejsca wskazane przez Zamawiającego: 500 km

Warunki skorzystania z prawa opcji:

a) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.

b) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.

c) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

d) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i wzorze umowy.

 

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych na terenie dzielnic Centrum, Zawodzie oraz Poniwiec

 

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90620000 Usługi odśnieżania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL225 Bielski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Miasto Ustroń

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Część (sektor) 2 – odśnieżanie i zwalczanie śliskości poprzez stosowanie materiałów uszarstniających dla dróg i chodników oraz innych terenów wskazanych przez Zamawiającego na terenie następujących dzielnic Miasta Ustroń: Centrum, Zawodzie oraz Poniwiec w następujących ilościach:

1) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem z napędem na 4 koła o mocy co najmniej 90 kM, z pługiem ogumionym i posyparką: 280 mh,

2) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem typu „polewaczka” do rozprowadzania solanki na drogach, o pojemności zbiornika co najmniej 4000 litrów: 120 mh,

3) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników pojazdem, o wadze do 1500 kg z pługiem i posyparką: 60 mh,

4) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników ręcznym pługiem wirnikowym o wadze do 150 kg: 1 mh

5) odwóz śniegu na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton z miejsca wskazanego przez Zamawiającego: 1 km

6) załadunek śniegu koparko-ładowarką lub ładowarką do o pojemności łyżki co najmniej 0,8m3: 1 mh,

7) odśnieżanie ręczne: 150 rh

8) transport materiału uszorstniającego na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton w miejsca wskazane przez Zamawiającego: 1 km

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zamówienia zawarty został w załączniku nr 7B do SWZ.

UWAGA !

Zamawiający informuje, iż przy realizacji części nr 2 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacza, że podane w pkt 2.3.2. SWZ ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. W przypadku gdy zakres usług dla części nr 2 zamówienia będzie większy niż określono w pkt 2.3.2. SWZ Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia części nr 2 przedmiotu zamówienia do maksymalnych wartości określonych poniżej, tj.:

9) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem z napędem na 4 koła o mocy co najmniej 90 kM, z pługiem ogumionym i posyparką: 2000 mh,

10) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem typu „polewaczka” do rozprowadzania solanki na drogach, o pojemności zbiornika co najmniej 4000 litrów: 700 mh,

11) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników pojazdem, o wadze do 1500kg z pługiem i posyparką: 500 mh,

12) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników ręcznym pługiem wirnikowym o wadze do 150kg: 100 mh

13) odwóz śniegu na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton z miejsca wskazanego przez Zamawiającego: 500 km

14) załadunek śniegu koparko-ładowarką lub ładowarką do o pojemności łyżki co najmniej 0,8m3: 100 mh,

15) odśnieżanie ręczne: 3000 rh

16) transport materiału uszorstniającego na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton w miejsca wskazane przez Zamawiającego: 500 km

Warunki skorzystania z prawa opcji:

a) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.

b) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.

c) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

d) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/04/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

 

Zamawiający informuje, iż przy realizacji części nr 2 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacza, że podane w pkt 2.3.2. SWZ ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. W przypadku gdy zakres usług dla części nr 2 zamówienia będzie większy niż określono w pkt 2.3.2. SWZ Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia części nr 2 przedmiotu zamówienia do maksymalnych wartości określonych poniżej, tj.:

9) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem z napędem na 4 koła o mocy co najmniej 90 kM, z pługiem ogumionym i posyparką: 2000 mh,

10) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem typu „polewaczka” do rozprowadzania solanki na drogach, o pojemności zbiornika co najmniej 4000 litrów: 700 mh,

11) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników pojazdem, o wadze do 1500kg z pługiem i posyparką: 500 mh,

12) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników ręcznym pługiem wirnikowym o wadze do 150kg: 100 mh

13) odwóz śniegu na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton z miejsca wskazanego przez Zamawiającego: 500 km

14) załadunek śniegu koparko-ładowarką lub ładowarką do o pojemności łyżki co najmniej 0,8m3: 100 mh,

15) odśnieżanie ręczne: 3000 rh

16) transport materiału uszorstniającego na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton w miejsca wskazane przez Zamawiającego: 500 km

Warunki skorzystania z prawa opcji:

a) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.

b) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.

c) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

d) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy.

 

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

 

Zimowe utrzymanie dróg i chodników miejskich i powiatowych na terenie Jaszowiec, Polana i Dobka

 

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90620000 Usługi odśnieżania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL225 Bielski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Miasto Ustroń

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Część (sektor) 3 – odśnieżanie i zwalczanie śliskości poprzez stosowanie materiałów uszarstniających dla dróg i chodników oraz innych terenów wskazanych przez Zamawiającego na terenie następujących dzielnic Miasta Ustroń: Jaszowiec, Polana i Dobka w następujących ilościach:

1) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem z napędem na 4 koła o mocy co najmniej 160 kM, z pługiem ogumionym i posyparką: 180 mh,

2) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem z napędem na 4 koła o mocy co najmniej 90 kM, z pługiem ogumionym i posyparką: 40 mh,

3) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem z pługiem wirnikowym np. UNIMOG lub innym równoważnym o podobnych parametrach (wyrzut śniegu z wirnika na odległość, co najmniej 20 metrów: 1 mh

4) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem typu „polewaczka” do rozprowadzania solanki na drogach, o pojemności zbiornika co najmniej 4000 litrów: 60 mh,

5) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników pojazdem, o wadze do 1500 kg z pługiem i posyparką: 50 mh,

6) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników ręcznym pługiem wirnikowym o wadze do 150 kg: 1 mh

7) odwóz śniegu na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton z miejsca wskazanego przez Zamawiającego: 1 km

8) załadunek śniegu koparko-ładowarką lub ładowarką do o pojemności łyżki co najmniej 0,8m3: 1 mh,

9) odśnieżanie ręczne: 75 rh

10) transport materiału uszorstniającego na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton w miejsca wskazane przez Zamawiającego: 1 km

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zamówienia zawarty został w załączniku nr 7C do SWZ.

UWAGA !

Zamawiający informuje, iż przy realizacji części nr 3 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacza, że podane w pkt 2.3.3. SWZ ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. W przypadku gdy zakres usług dla części nr 3 będzie większy niż określono w pkt 2.3.3. Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia części nr 3 przedmiotu zamówienia do maksymalnych wartości określonych poniżej, tj.:

11) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem z napędem na 4 koła o mocy co najmniej 160 kM, z pługiem ogumionym i posyparką: 2000 mh,

12) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem z napędem na 4 koła o mocy co najmniej 90 kM, z pługiem ogumionym i posyparką: 300 mh,

13) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem z pługiem wirnikowym np. UNIMOG lub innym równoważnym o podobnych parametrach (wyrzut śniegu z wirnika na odległość, co najmniej 20 metrów: 200 mh

14) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem typu „polewaczka” do rozprowadzania solanki na drogach, o pojemności zbiornika co najmniej 4000 litrów: 600 mh,

15) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników pojazdem, o wadze do 1500 kg z pługiem i posyparką: 300 mh,

16) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników ręcznym pługiem wirnikowym o wadze do 150 kg: 100 mh

17) odwóz śniegu na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton z miejsca wskazanego przez Zamawiającego: 1000 km

18) załadunek śniegu koparko-ładowarką lub ładowarką do o pojemności łyżki co najmniej 0,8m3: 500 mh,

19) odśnieżanie ręczne: 2000 rh

20) transport materiału uszorstniającego na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton w miejsca wskazane przez Zamawiającego: 1000 km

Warunki skorzystania z prawa opcji:

a) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.

b) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.

c) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji ni

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/04/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

 

Zamawiający informuje, iż przy realizacji części nr 3 przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacza, że podane w pkt 2.3.3. SWZ ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. W przypadku gdy zakres usług dla części nr 3 będzie większy niż określono w pkt 2.3.3. Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia części nr 3 przedmiotu zamówienia do maksymalnych wartości określonych poniżej, tj.:

11) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem z napędem na 4 koła o mocy co najmniej 160 kM, z pługiem ogumionym i posyparką: 2000 mh,

12) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem z napędem na 4 koła o mocy co najmniej 90 kM, z pługiem ogumionym i posyparką: 300 mh,

13) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem z pługiem wirnikowym np. UNIMOG lub innym równoważnym o podobnych parametrach (wyrzut śniegu z wirnika na odległość, co najmniej 20 metrów: 200 mh

14) odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg pojazdem typu „polewaczka” do rozprowadzania solanki na drogach, o pojemności zbiornika co najmniej 4000 litrów: 600 mh,

15) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników pojazdem, o wadze do 1500 kg z pługiem i posyparką: 300 mh,

16) odśnieżanie i zwalczanie śliskości chodników ręcznym pługiem wirnikowym o wadze do 150 kg: 100 mh

17) odwóz śniegu na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton z miejsca wskazanego przez Zamawiającego: 1000 km

18) załadunek śniegu koparko-ładowarką lub ładowarką do o pojemności łyżki co najmniej 0,8m3: 500 mh,

19) odśnieżanie ręczne: 2000 rh

20) transport materiału uszorstniającego na 1 km samochodem ciężarowym samowyładowczym lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton w miejsca wskazane przez Zamawiającego: 1000 km

Warunki skorzystania z prawa opcji:

a) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.

b) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.

c) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

d) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i wzorze umowy.

 

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.

Zgodnie z art. 126 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

a) w niniejszym postępowaniu podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7.1.2 SWZ, tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt. 6.1 i 6.2 SWZ.

Oświadczenie składa się na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzonym zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3 z 06.014.2016, str. 16), zwanego dalej „jednolitym dokumentem” lub „JEDZ”. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

 

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu:

1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1–6 ustawy Pzp (tzw. przesłanki wykluczenia obligatoryjne).

2. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp (tzw. przesłanki wykluczenia fakultatywne).

3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 pkt 1, 2 i 5, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:

1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;

2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub Zamawiającym;

3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:

a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie Wykonawcy;

b) zreorganizował personel;

c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli;

d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów;

e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.

3.1. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w pkt 6.1.4, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy.

Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w pkt 6.1.4, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wykluczy Wykonawcę.

 

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

 

Zgodnie z art. 126 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania:

1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:

a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp;

b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego:

— sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;

2. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;

3. oświadczenia Wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:

c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;

d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;

e) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;

f) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 7.2.1 ppkt b SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

 

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

Za minimalny poziom uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę że:

1. dla części nr 1 zamówienia:

1.1 wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegająca na zimowym utrzymaniu publicznych dróg i chodników lub dróg wewnętrznych lub parkingów lub placów przeznaczonych do ruchu pojazdów o wartości co najmniej 90.000 zł brutto za pojedynczy sezon zimowego utrzymania dróg i chodników.

1.2 dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia: następującymi w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu oraz pracownikami:

- pojazd z napędem na 4 koła o mocy co najmniej 90 kM, z pługiem ogumionym i posyparką: min. 3 szt

- pojazd typu polewaczka do rozprowadzania solanki na drogach, o pojemności zbiornika co najmniej 4000 litrów: min 1 szt

- pojazd do odśnieżania chodników, o wadze do 1500 kg z pługiem i posyparką: min 1 szt

- ręczny pług wirnikowy do odśnieżania chodników o wadze do 150 kg: min 1 szt

- samochód ciężarowy samowyładowczy lub ciągnik z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton: min 1 szt

- koparko-ładowarka lub ładowarka do załadunku śniegu o pojemności łyżki co najmniej 0,8m3: min 1 szt

- płotki przeciwśniegowe w ilości wystarczającej na zabezpieczenie ok. 2000 mb drogi

- pracownicy fizyczni przewidziani do odśnieżania ręcznego: min 3 osoby

- osoba przyjmująca na siebie obowiązki koordynatora zadania – 1 osoba

2. dla części nr 2 zamówienia:

2.1 wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegająca na zimowym utrzymaniu publicznych dróg i chodników lub dróg wewnętrznych lub parkingów lub placów przeznaczonych do ruchu pojazdów o wartości co najmniej 130.000 zł brutto za pojedynczy sezon zimowego utrzymania dróg i chodników.

2.2. dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia: następującymi w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu oraz pracownikami:

- pojazd z napędem na 4 koła o mocy co najmniej 90 kM, z pługiem ogumionym i posyparką: min 5 szt

- pojazd typu polewaczka do rozprowadzania solanki na drogach, o pojemności zbiornika co najmniej 4000 litrów: min 1 szt

- pojazd do odśnieżania chodników, o wadze do 1500 kg z pługiem i posyparką: min 1 szt

- ręczny pług wirnikowy do odśnieżania chodników o wadze do 150 kg: min 2 szt

- samochód ciężarowy samowyładowczy lub ciągnik z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton: min 1 szt

- koparko-ładowarka lub ładowarka do załadunku śniegu o pojemności łyżki co najmniej 0,8m3: min 1 szt

- płotki przeciwśniegowe w ilości wystarczającej na zabezpieczenie ok. 500 mb drogi

- pracownicy fizyczni przewidziani do odśnieżania ręcznego: min 6 osoby

-osoba przyjmująca na siebie obowiązki koordynatora zadania – 1 osoba

3. dla części nr 3 zamówienia:

3.1 wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegająca na zimowym utrzymaniu publicznych dróg i chodników lub dróg wewnętrznych lub parkingów lub placów przeznaczonych do ruchu pojazdów o wartości co najmniej 90.000 zł brutto za pojedynczy sezon zimowego utrzymania dróg i chodników.

3.2. dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia: następującymi w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu oraz pracownikami:

- pojazd z napędem na 4 koła o mocy co najmniej 160 kM, z pługiem ogumionym i posyparką: min 2 szt

- pojazd z napędem na 4 koła o mocy co najmniej 90 kM, z pługiem ogumionym i posyparką: min 1 szt

- pojazd z pługiem wirnikowym np. UNIMOG lub inny równoważny o podobnych parametrach (wyrzut śniegu z wirnika na odległość, co najmniej 20 metrów: min 1 szt

 

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

 

ciąg dalszy wykazu i opisu kryterów kwalifikacji

- pojazd typu „polewaczka” do rozprowadzania solanki na drogach, o pojemności zbiornika co najmniej 4000 litrów: minimum 1 sztuka,

- pojazd do odśnieżania chodników, o wadze do 1500 kg z pługiem i posyparką: minimum 1 sztuka,

- ręczny pług wirnikowy do odśnieżania chodników o wadze do 150 kg: minimum 1 sztuka,

- samochód ciężarowy samowyładowczy lub ciągnik z przyczepą samowyładowczą o ładowności co najmniej 10 ton: minimum 1 sztuka,

- koparko-ładowarka lub ładowarka do załadunku śniegu o pojemności łyżki co najmniej 0,8m3: minimum 1 sztuka,

- płotki przeciwśniegowe w ilości wystarczającej na zabezpieczenie ok. 500 mb drogi,

- pracownicy fizyczni przewidziani do odśnieżania ręcznego: minimum 3 osoby,

- osoba przyjmująca na siebie obowiązki koordynatora zadania – 1 osoba.

Zgodnie z art. 126 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

a) w niniejszym postępowaniu podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1.2 SWZ, tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt 6.1 i 6.2 SWZ.

Oświadczenie składa się na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzonym zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3 z 06.014.2016, str. 16), zwanego dalej „jednolitym dokumentem” lub „JEDZ”. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

Poleganie na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu [art. 118 ustawy Pzp]:

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych (dotyczy warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 6.2 SWZ).

 

III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 3 do SWZ.

1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w punkcie 20.5 SWZ.

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 15/10/2021
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 13/12/2021
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 15/10/2021
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:

 

Siedziba Zamawiającego Urząd Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń, POLSKA

 

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

 

Otwarcie ofert nastąpi 15.10.2021, o godz. 10.30, na komputerze Zamawiającego.

Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:

 

Sierpień 2022

 

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

 

1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:

1.1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

Ponadto do oferty należy załączyć:

1.2. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt 6.1 i 6.2 SWZ. Oświadczenie składa się na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzonym zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016r. ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3 z 06.014.2016, str. 16), zwanego dalej „jednolitym dokumentem” lub „JEDZ”. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

1.3. Formularz cenowy. Formularz cenowy należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ.

1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również spółki cywilnej).

1.5. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, do oferty należy dołączyć (w wyodrębnionym pliku) elektroniczny dokument potwierdzający wniesienie wadium – zgodnie pkt 11.1.

1.6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w przypadku gdy Wykonawca, korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy.

1.7. Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

2. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający przewiduję tzw. „procedurę odwróconą”, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp. Zamawiający najpierw dokona oceny złożonych ofert, pod kątem kryteriów oceny ofert, określonych w pkt 18 SWZ oraz przesłanek odrzucenia oferty (art. 226 ustawy Pzp), po czym dopiero wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) dokona kwalifikacji podmiotowej tego Wykonawcy, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, tj. zażąda od niego – na podstawie art. 126 ustawy Pzp – przedłożenia podmiotowych środków dowodowych.

3. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt 11.1 SWZ.

4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

4.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej [adres mailowy do kontaktu z Zamawiającym: zamowieniapubliczne@ustron.pl

4.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.

4.3. Szczegóły w pkt 9.1 SWZ

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

1. Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze środków ochrony prawnej szczegółowo regulują przepisy działu IX ustawy – środki ochrony prawnej (art. 505–590 ustawy Pzp).

2. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.

3. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15, oraz rzecznikowi małych i średnich przedsiębiorców.

4. Odwołanie przysługuje na:

1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;

2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania Wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;

3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.

5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby.

6. Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania odwoławczego, wniesione w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia podpisem zaufanym.

7. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

8. Zgodnie z art. 515 ustawy Pzp, odwołanie wnosi się:

1. Odwołanie wnosi się:

1) w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie:

a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej; b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a.

2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie:

1) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej, w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne;

3. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się w terminie:

1) 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych – Departament Odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
10/09/2021

Załączniki:

2021-OJS179-466318-pl.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 15.09.2021 09:29
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 26.10.2021 11:14
Liczba wyświetleń: 1

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.