W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Rozbudowa oświetlenia ulicznego ulicy Polnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w mieście”

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.16.2022

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:

Rozbudowa oświetlenia ulicznego ulicy Polnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w mieście”

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na rozbudowie oświetlenia ulicznego ulicy Polnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w mieście”.

Zakres zamówienia obejmuje budowę oświetleniowej linii kablowej o długości około 250 metrów wraz ze słupami oświetleniowymi -  dobudowanie 10 punktów świetlnych do istniejącego ciągu oświetleniowego posiadającego już punkt zapalania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej (wraz z zagospodarowaniem terenu), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót (które mają charakter pomocniczy przy wycenie oferty). Wszelkie prace należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Inwestor przed złożeniem oferty zaleca szczegółowe zapoznanie się z zakresem i charakterem robót w terenie (wizja w terenie). Zaplecze budowy Wykonawca zapewni sobie we własnym zakresie. Po zakończeniu robót budowlano – instalacyjnych, należy sporządzić dokumentację powykonawczą zatwierdzoną przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Odpady wytworzone w wyniku prowadzonych prac należy zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U.2021 poz.779 z późn. zm.) powyższe ma zostać potwierdzone w bazie BDO – wydrukowane karty przekazania odpadów należy przedłożyć Zamawiającemu.

 

Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorys szczegółowy.

 

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, biuro nr 1A w godzinach od 8:00 do 15:00, drogą elektroniczną lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Julia Lipowska, Liliana Stec

- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera

Adres poczty elektronicznej e-mail do kontaktu z Zamawiającym: zamowieniapubliczne@ustron.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:

„Konkurs ZP.271.3.16.2022

Rozbudowa oświetlenia ulicznego ulicy Polnej  w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w mieście”

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń
43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 15.04.2022 r. do godz. 8:00.

Kryteria porównania i oceny ofert:

L.p.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

1.

 Cena brutto [Pc1]

60%

60 punktów

2.

 Okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia [Pc2]

20%

20 punktów

3.

 Obsługa gwarancyjna  [Pc3]

20%

20 punktów

 

 

Sposób punktacji w ramach kryteriów:

Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z trzech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt:

Ocp = Pc1 + Pc2 + Pc3

1. Punktowe Kryterium – cena brutto oferty [Pc1]

Zamawiający przyzna 60 pkt w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie  przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:

             Cn

Pc1 = ------- x 60 pkt.

             Co

 

gdzie:

Pc1 – liczba punktów za cenę ofertową brutto

Cn – najniższa zaoferowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia

Co – cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w ofercie ocenianej

 

 

2. Punktowe Kryterium – Okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia [Pc2]

Waga kryterium = 20%

Liczbę punktów P2 wg kryterium gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia oblicza się zgodnie z poniższym wzorem:

  • dla: Ri ≤ 36, P2 = 0
  • dla: 37  ≤ Ri ≤ 60

              Ri

P2 =   ------ x 20

              60

  • dla Ri> 60 P2 = 1 x 20

 

gdzie: Ri – wyrażony w miesiącach okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia oferty badanej.

UWAGI:

  1. MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia  wynosi 36 miesięcy
  2. Za zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia (36 miesięcy) Wykonawca nie otrzyma punktów w tym kryterium oceny ofert [0 pkt].
  3. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w ofercie  okresu dotyczącego gwarancji i rękojmi za wady, Zamawiający przyjmie gwarancję i rękojmię za wady minimalną, tj. 36 miesięcy.
  4. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia oferta Wykonawcy zostanie  odrzucona jako niezgodną z treścią niniejszego ogłoszenia.
  5. MAKSYMALNY okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia do oceny ofert wynosi 60 miesięcy.
  6.  Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia zaproponowany przez wykonawcę. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (60 miesięcy) otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.

 

 

 

 

 

3. Punktowe Kryterium – Obsługa gwarancyjna [Pc3]

Waga kryterium (P3)= 20%

W ramach kryterium obsługi gwarancyjnej ocenie podlegać będzie deklarowany czas usunięcia wady od dnia otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego o konieczności usunięcia wad powstałych w trakcie trwania okresu gwarancji i rękojmi.

 

Zamawiający wymaga aby deklarowany czas usunięcia wady zawierał się w okresie od 1 do 5 dni kalendarzowych.

Zamawiający przyzna maksymalną ilość 20 pkt ofercie z najkrótszym, tj. 1 dniowym deklarowanym czasem usunięcia wady, zgodnie z formularzem oferty. Za zaoferowanie czasu usunięcia wady w terminie 5 dni kalendarzowych wykonawca otrzyma 0 punktów [nie spowoduje to odrzucenia oferty]. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający w powiązaniu z przedstawionym kryterium będzie posługiwał się następującą punktacją:

 

  • Oferta z 1 dniowym deklarowanym czasem usunięcia wady otrzyma: 20 pkt.
  • Oferta z 2 dniowym deklarowanym czasem usunięcia wady otrzyma: 15 pkt.
  • Oferta z 3 dniowym deklarowanym czasem usunięcia wady otrzyma: 10 pkt.
  • Oferta z 4 dniowym deklarowanym czasem usunięcia wady otrzyma: 5 pkt.
  • Oferta z 5 dniowym deklarowanym czasem usunięcia wady otrzyma: 0 pkt.

 

Brak zadeklarowania czasu usunięcia wady w formularzu ofertowym, bądź jego określenie powyżej górnej granicy - 5 dni kalendarzowych, skutkować będzie odrzuceniem oferty. Jeżeli natomiast wykonawca zadeklaruje czas usunięcia wady krótszy niż 1 dzień kalendarzowy, dla celów porównania złożonych ofert, przyjęty zostanie czas 1 dzień kalendarzowy, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie.

 

Uwaga:

Niniejsze ogłoszenie o konkursie ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Zamawiającego - Miasta Ustroń. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający może do momentu zawarcia umowy zrezygnować z wykonania zamówienia lub odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, a oferenci nie mają w takiej sytuacji prawa do żadnego odszkodowania lub innego roszczenia do Zamawiającego. W opisanej sytuacji oferenci zostaną poinformowani o decyzji Zamawiającego poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej www.ustron.bip.info.pl

Informacja dotycząca RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330,
  2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych,
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
  8. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

 

Ustroń, dnia 07.04.2022 r.

 

 

 

Ustroń, 12.04.2022 r.

ZP.271.3.16.2022

 

Do wszystkich uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie konkursu ofert
o wartości poniżej 130.000 zł netto pn.:

 

Rozbudowa oświetlenia ulicznego ulicy Polnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w mieście”

 

Zamawiający zamienia termin składania ofert na godzinę 8:00 w dniu 19 kwietnia 2022 roku.

 

W zwitku z powyższym zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 19.04.2022 r. do godz. 8:00.

 

Niniejsza zmiana stanowi integralną część ogłoszenia dla zadania pn. Rozbudowa oświetlenia ulicznego ulicy Polnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w mieście”.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
STWiOR Polna.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Przedmiar robót.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
PBW Polna_SCALONY.pdf
pdf, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
arya-karta techniczna EN.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
sal-60.pdf
pdf, 183 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
ZP.272.3.16.2022_Umowa.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 07.04.2022 11:12
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 06.05.2022 10:06
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.