Zakup laptopów w ramach zadania „Wsparcie dla uczniów z Ukrainy - Miasto Ustroń”
RSSUstroń, dnia 31.01.2023 r.
ZAMAWIAJĄCY:
MIASTO USTROŃ
ul. Rynek 1,
43-450 Ustroń
NIP 548-240-74-34
tel. (+48) 338 579 300
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT nr ZP.271.3.11.2023
pn.
Zakup laptopów w ramach zadania „Wsparcie dla uczniów z Ukrainy - Miasto Ustroń”
Rodzaj zamówienia: dostawy
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30213100-6 Komputery przenośne
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
MIASTO USTROŃ
ul. Rynek 1,
43-450 Ustroń
- NAZWA ZADANIA
Zakup laptopów w ramach zadania „Wsparcie dla uczniów z Ukrainy - Miasto Ustroń”
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup 34 laptopów z przeznaczeniem do wykorzystania jako wsparcie dla uczniów z Ukrainy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 7a i 7b do niniejszego ogłoszenia.
- INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z OFERENTAMI
- W prowadzonym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Oferentami odbywać się może za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem ust. 3.
- W przypadku przesyłania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie powinna potwierdzić fakt ich otrzymania.
- Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami składanymi z ofertą.
- Do kontaktowania się z Oferentami upoważniony jest Józef Kuczera, e-mail: zamowieniapubliczne@ustron.pl w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 07:30 – 15:30.
- OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających na realizację przedmiotu zamówienia.
- TERMIN REALIZACJI UMOWY
Zamawiający wyznacza maksymalny [nieprzekraczalny] termin wykonania przedmiotu zamówienia na okres do 14 dni, licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
- OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW
Warunek wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający wymaga spełniania poniższego warunku tj.:
wykazania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie realizacji co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50.000 zł brutto. Pod pojęciem „sprzęt komputerowy” Zamawiający rozumie komputery i/lub urządzenia peryferyjne. Realizacja dostaw winna być potwierdzona referencjami lub innym dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie dostaw;
Referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie wykazanych dostaw winien być załączony do oferty. Dokumentami, o których mowa powyżej są dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze oferent nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, bądź oświadczenie oferenta o należytym wykonaniu wykazanych dostaw ze wskazaniem danych podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane. W przypadku złożenia oświadczenia Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania dostaw bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane. W sytuacji braku potwierdzenia wykonania dostawy u wskazanego podmiotu, warunek pozostanie niespełniony.
- WYKLUCZENIA ORAZ INFORMACJA O ZAKAZIE POWIĄZAŃ
Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznacznie z odrzuceniem złożonej przez niego oferty. Wykluczone zostaną również podmioty powiązane Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Zamawiający nie udzieli zamówienia podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo.
- Poprzez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonywującymi w jej imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający uzna, że Oferent spełnia warunek dotyczący braku powiązań osobowych i kapitałowych, jeżeli Oferent złoży oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
- ZGŁASZANIE PYTAŃ I WĄTPLIOWŚCI
Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować:
- na adres Zamawiającego: Urząd Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1,
lub
- za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@ustron.pl
lub
- poprzez stronę internetową https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia o konkursie ofert. Ogłoszenia o konkursie ofert oraz wszystkie zmiany upublicznione zostaną na stronie www. Bazy Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ (serwis BK2021) oraz na stronie internetowej https://ustron.bip.info.pl . Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
- TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- OPIS SPOSOBU SKŁADANIA OFERT
Przygotowanie i sposób złożenia oferty
- Oferta musi obejmować całość zamówienia i musi być sporządzona zgodnie z wymogami zawartymi w ogłoszeniu o konkursie ofert;
- Oferent może złożyć tylko jedną ważną ofertę;
- Oferta składa się z formularza ofertowego oraz dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 12;
- Oferta oraz załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pisemnie na papierze, muszą być podpisane przez Oferenta w taki sposób aby możliwe było odczytanie podpisu (podpis może być uzupełniony pieczątką);
- Każda poprawka w ofercie musi być podpisana lub zaparafowana przez osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę;
- Upoważnienie do podpisywania oferty musi być załączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów dołączonych przez Oferenta lub dokumentów rejestrowych;
- Kopie wymaganych dokumentów, winny być poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez upoważnionego/ych przedstawiciela/li Oferenta.
- Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub osobę uprawnioną, opatrzone datą i czytelnym podpisem lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczątką, dopuszcza się złożenie kompletu powyższych dokumentów w formie elektronicznej (skan kompletnej, podpisanej oferty);
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent;
- W przypadku wysłania oferty za pomocą poczty elektronicznej, oferta musi stanowić skan spełniający wymagania formy papierowej. W tytule wiadomości zawierającej ofertę należy wpisać: Oferta na Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina” natomiast w treści maila należy wpisać imię i nazwisko (nazwa/firma), adres (siedziba) oraz numer telefonu.
- W przypadku osobistego dostarczenia oferty, dostarczenia przez posłańca lub za pośrednictwem Poczty Polskiej, ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w godzinach pracy Zamawiającego. Koperta musi zostać opatrzona – imieniem i nazwiskiem (nazwą/firmą), adresem (siedzibą) oraz numerem telefonu. Koperta oznaczona musi być napisem: „Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”.
- Do oferty należy dołączyć:
- Załącznik 1 - Oświadczenie o spełnianiu wymagań
- Załącznik 2 - Wykaz wykonanych dostaw
- Załącznik 4 - Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik 5 – Formularz cenowy
- Karty techniczne zawierające szczegółowy opis oferowanych laptopów wraz z oprogramowaniem, z których jednoznacznie będą wynikać parametry techniczne oferowanego sprzętu celem ich porównania z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznikach nr 7a i 7b do niniejszego ogłoszenia.
Dokumenty obejmujące elementy przedmiotu zamówienia, takie jak: karty techniczne zawierające opis oferowanych laptopów wraz z oprogramowaniem, stanowią treść merytoryczną ogłoszenia o zamówieniu i mają charakter bezwzględnie obowiązujący i muszą być wskazane w ofercie od początku, gdyż nie mogą podlegać zmianie, poprzez ich uzupełnianie przez Wykonawców. Dokumenty, o których mowa powyżej mają charakter treści oferty, rozumianej jako oświadczenie woli wykonawcy. Nieprzedłożenie tych dokumentów przy ofercie będzie skutkowało odrzuceniem oferty z możliwości złożenia przez tego Wykonawcę tych dokumentów po upływie terminu składania ofert. Również w przypadku, gdy z przedłożonych dokumentów nie będą jednoznacznie wynikać wszystkie parametry techniczne oferowanych laptopów wraz z oprogramowaniem celem ich porównania z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznikach nr 7a i 7b do niniejszego ogłoszenia – Zamawiający odrzuci taką ofertę.
Zmiana i/lub wycofanie oferty
Oferent może zmienić lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert.
Powiadomienie powinno być opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia, opieczętowane i dostarczone w zamkniętej kopercie oznaczonej dodatkowo napisem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
Po wycofaniu oferty wcześniejszej oferent może dokonać złożenia kolejnej oferty. Oferta wycofana nie podlega ocenie ofert.
- MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin:
Termin składania ofert upływa wraz z dniem 8 lutego 2023 r. o godz. 10:00. Liczy się data rzeczywistego wpływu oferty do siedziby Zamawiającego bądź na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego lub zamieszczenia na Bazie Konkurencyjności.
Miejsce:
Ofertę w wersji papierowej należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego na adres:
Urząd Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1 - biuro podawcze (nr 2)
lub
w wersji elektronicznej (skan oferty) na adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl zgodnie ze wskazanym terminem składania ofert.
lub
w wersji elektronicznej poprzez portal internetowy Baza Konkurencyjności Funduszy Europejskich https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, przez dodanie oferty do opublikowanego ogłoszenia Zamawiającego; dodawane załączniki powinny być w postaci skanu, podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
- OPIS SPOSOBU OCENY OFERT
- Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt. Oferent nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w trakcie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu pracy, w szczególności gdy wykonanie dostaw ulegnie wydłużeniu.
- Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania ogłoszenia o konkursie ofert oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Oferent z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji dostawy, w tym również koszty związane z transportem i zabezpieczeniem przedmiotu zamówienia.
- Cena musi być wyrażona w polskich złotych, liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferowana cena musi zawierać cenę brutto z wyszczególnieniem składowej ceny netto i podatku VAT. Prawidłowe ustalenie stawki należytego podatku VAT od towarów i usług należy do obowiązków Oferenta, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym. Zastosowanie przez Oferenta stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty.
- Oferent musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W razie wątpliwości przyjmuje się, iż Oferent podejmuje się wszystkich czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.
- INFORAMCJE DOTYCZĄCE WALUTY ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A OFERENTEM
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej, w złotych (PLN).
- KRYTERIA, JAKIMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
- Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie ją do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- oferta co do treści spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o konkursie ofert;
- z treści złożonych dokumentów wynika, że Oferent spełnia warunki formalne określone w ogłoszeniu o konkursie ofert;
- złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione;
- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie;
- do oferty zostały dołączone wszystkie wymagane dokumenty.
- Oferta niespełniająca wymagań zostanie odrzucona. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśnienia i uzupełniania złożonych ofert. Przy czym złożone na wezwanie Zamawiającego wyjaśnienia lub/i uzupełniania nie mogą prowadzić do zmiany oferty. Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia kart technicznych zawierające szczegółowy opis oferowanego sprzętu komputerowego wskazanych w części XIV pkt 12.
- Kryteria oceny ofert i sposób przyznawania punktacji
L.p. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena brutto [Pc1] |
80% |
80 punktów |
2. |
Okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia [Pc2] |
20% |
20 punktów |
Sposób punktacji w ramach kryteriów:
Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z dwóch czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt:
Ocp = Pc1 + Pc2
1. Punktowe Kryterium – cena brutto oferty [Pc1]
Zamawiający przyzna 80 pkt w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
Cn
Pc1 = ------- x 80 pkt.
Co
gdzie:
Pc1 – liczba punktów za cenę ofertową brutto
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Co – cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w ofercie ocenianej
2. Punktowe Kryterium – okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia [Pc2]
Waga kryterium = 20%
Liczbę punktów P2 wg kryterium gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia oblicza się zgodnie z poniższym wzorem:
- dla: Ri ≤ 36, P2 = 0
- dla: 37 ≤ Ri ≤ 60
Ri
P2 = ------ x 20
60
- dla Ri> 60, P2 = 1 x 20
gdzie: Ri – wyrażony w miesiącach okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia oferty badanej.
UWAGI:
- MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy.
- Za zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia (36 miesięcy) Wykonawca nie otrzyma punktów w tym kryterium oceny ofert [0 pkt].
- W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w ofercie okresu dotyczącego gwarancji i rękojmi za wady, Zamawiający przyjmie gwarancję i rękojmię za wady minimalną, tj. 36 miesięcy.
- W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodną z warunkami zamówienia.
- MAKSYMALNY okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia do oceny ofert wynosi 60 miesięcy.
- Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia zaproponowany przez wykonawcę. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (60 miesięcy) otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
- FORMALNOŚCI JAKIE WINNY BYĆ DOPEŁNIONE W CELU ZAWARCIA UMOWY
- Zamawiający może unieważnić/anulować postępowanie na każdym etapie i bez podania przyczyny.
- O unieważnieniu/anulowaniu postępowania ofertowego Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Oferentów, którzy:
- ubiegali się o udzielenie zamówienia – w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert;
- złożyli oferty – w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert;
Unieważnienie/anulowanie postępowania następuje co najmniej w sposób w jaki ogłoszenie zostało upublicznione.
- Zamawiający podpisze umowę z Oferentem, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w ogłoszeniu o konkursie ofert, chyba że Zamawiający unieważni/anuluje postępowanie.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający jednocześnie zawiadamia Oferentów, którzy złożyli oferty o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania Oferenta, którego ofert wybrano;
- ofertach, które zostały odrzucone.
Zawiadomienie oferentów odbędzie się co najmniej w sposób, w jaki zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
- Termin i miejsce podpisania umowy
- Oferent, którego oferta została wybrana jest zobowiązany do zawarcia umowy z Zamawiającym w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego
- jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
- DOKONYWANIE ZMIAN W UMOWIE
Zamawiający nie przewiduje dokonywania istotnych zmian postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
- INFORMACJA O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W PKT 7 lit. g PODROZDZIAŁU 6.5 WYTYCZNYCH W ZAKRESIE KWALIFIKOWALNOŚCI WYDATKÓW W RAMACH EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 ICH ZAKRES ORAZ WARUNKI, NA JAKICH ZOSTANĄ UDZIELONE
Zamawiający nie planuje udzielania zamówień, o których mowa w pkt 7 lit. g podrozdziału 6.5,.
- DODATKOWE POSTANOWIENIA I INFORMACJE
Postępowanie ofertowe nie podlega przepisom prawo zamówień publicznych i prowadzone jest na zasadach określonych przez Zamawiającego oraz przez Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- ZAŁĄCZNIKI
Załącznik 1 – wzór oświadczenia o spełnianiu wymagań,
Załącznik 2 – wzór wykazu wykonanych dostaw,
Załącznik 3 – wzór formularza ofertowego,
Załącznik 4 – wzór oświadczenia o braku powiązań,
Załącznik 5 – wzór formularza cenowego,
Załącznik 6 - Projekt Umowy,
Załącznik 7a i 7b – Opis przedmiotu zamówienia.
Klauzula informacyjna, stanowiąca realizację obowiązku informacyjnego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330,
- administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Opublikował w BIP: | Józef Kuczera |
---|---|
Data opublikowania: | 31.01.2023 08:49 |
Ostatnio zaktualizował: | Józef Kuczera |
Data ostatniej aktualizacji: | 17.02.2023 09:43 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.