Remont istniejącej posadzki sportowej na sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Przedszkolnymi w Ustroniu
RSSOGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
nr ZP.271.3.14.2023
Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń
zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:
Remont istniejącej posadzki sportowej na sali gimnastycznej
w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Przedszkolnymi w Ustroniu
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na remoncie istniejącej posadzki sportowej na sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Przedszkolnymi w Ustroniu.
Na całości sali znajduje się parkiet ok. 178,50 m2, który nie kwalifikuje się do dalszej eksploatacji. Częściowo istniejący parkiet znajduje się na ruszcie drewnianym, a częściowo na betonie. W związku z powyższym należy rozebrać całą podłogę, skuć podłoże betonowe oraz wykonać na całości Sali jednolity ruszt sportowy wykończony rolowaną, wielowarstwową wykładziną sportową PCV o gr. min. 6,1 mm. Górną warstwę wykładziny należy wykonać z kalandrowanego (sprasowanego pod ciśnieniem i temperaturą) winylu. Dolna warstwa wykonana zostanie z pianki PCV o dwóch bardzo dużych gęstościach. Dodatkowo wykładzina musi posiadać wzmocnienie z siatki wykonanej z nietkanego włókna szklanego dodatkowo podwójnie zbrojonego, co powoduje, iż wykładzina odporna jest na wgniecenia od krzeseł, ławek, obuwia niesportowego itp.
Zakres prac:
- demontaż i (po zakończeniu robót posadzkowych) montaż zdemontowanego osprzętu sportowego,
- demontaż istniejącej podłogi,
- skucie części betonu pod posadzką,
- wykonanie nowego certyfikowanego rusztu sportowego,
- montaż podwójnej warstwy płyt gr. 10 mm każda, układane z przesunięciem względem siebie,
- szpachlowanie łączeń płyt wraz ze szlifowaniem,
- montaż profesjonalnej wielowarstwowej wykładziny sportowej PCV gr. 6,1 mm, wzmocniona siatką wykonaną z nietkanego włókna szklanego dodatkowo podwójnie zbrojonego z certyfikatem,
- malowanie linii boisk sportowych,
- montaż listwy wentylowanej MDF w kolorze naturalnym drewna 50x17 mm, montowanej do podłogi sportowej.
Wszelkie prace należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca szczegółowe zapoznanie się z zakresem i charakterem robót w terenie (wizja w terenie). Zaplecze budowy Wykonawca zapewni sobie we własnym zakresie. Po zakończeniu robót należy sporządzić dokumentację powykonawczą zatwierdzoną przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Odpady wytworzone w wyniku prowadzonych prac należy zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach (t.j. Dz. U z 2022 poz. 699 z późn. zm.) co należy potwierdzić w bazie BDO poprzez przekazanie Zamawiającemu wydrukowanych kart przekazania odpadów.
Wszystkie nowo zakupione materiały muszą posiadać:
- deklaracje Zgodności z Polską Normą,
- atesty higieniczne,
- deklarację zgodności drewna potwierdzone przez producenta,
- atest PZH i ITB dla wykładziny sportowej,
- deklarację zgodności dla impregnacji konstrukcji nośnej środkiem ognio i biochronnym.
Dokumenty te będą załącznikami do protokołu odbioru.
Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, biuro nr 1A w godzinach od 8:00 do 15:00, drogą elektroniczną lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Julia Lipowska
- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera
Adres poczty elektronicznej e-mail do kontaktu z Zamawiającym: zamowieniapubliczne@ustron.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 28.08.2023 r.
Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:
Konkurs ZP.271.3.14.2023 - Remont istniejącej posadzki sportowej na sali gimnastycznej
w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Przedszkolnymi w Ustroniu
Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 27.07.2023 r. do godz. 8:00.
Kryteria porównania i oceny ofert:
L.p. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena brutto [Pc1] |
100% |
100 punktów |
Sposób punktacji w ramach kryteriów:
Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z jednego czynnika, który w przypadku maksimum pozwala na uzyskanie 100 pkt: Ocp = Pc1
Punktowe Kryterium – cena brutto oferty [Pc1]
Zamawiający przyzna 100 pkt w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
Cn
Pc1 = ------- x 100 pkt.
Co
gdzie:
Pc1 – liczba punktów za cenę ofertową brutto
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Co – cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w ofercie ocenianej
Uwaga:
Niniejsze ogłoszenie o konkursie ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Zamawiającego.
Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający może do momentu zawarcia umowy zrezygnować z wykonania zamówienia lub odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, a oferenci nie mają w takiej sytuacji prawa do żadnego odszkodowania lub innego roszczenia do Zamawiającego. W opisanej sytuacji oferenci zostaną poinformowani o decyzji Zamawiającego poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej www.ustron.bip.info.pl
Informacja dotycząca RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330,
- administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ustroń, dnia 19.07.2023 r.
Do wszystkich uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego na podstawie ZARZĄDZENIA Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych z późn. zm. pn.:
Remont istniejącej posadzki sportowej na sali gimnastycznej
w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Przedszkolnymi w Ustroniu
Wpłynęło następujące zapytanie:
Pytanie nr 1:
Zwracamy się z prośbą o przedłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia do 30.09.2023. Obecnie czas na produkcję i dostawę wykładziny sportowej wynosi do 8 tygodni, w związku z czym wykonanie przedmiotu zamówienia w założonym przez Państwa terminie jest niemożliwe. Dodatkowo okres wakacyjny to czas kiedy firmy zajmujące się dostawą i montażem podłóg sportowych mają najwięcej pracy i muszą realizować podpisane wcześniej umowy.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie terminu realizacji zamówienia do dnia 30.09.2023 r.
ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA O KONKURSIE OFERT
W związku ze zmianą terminu realizacji zamówienia Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 28.07.2023 r. do godz. 08:00 oraz wprowadza nowy formularz oferty (załącznik A) i wzór umowy (załącznik B).
Niniejsze odpowiedzi stanowią integralną część ogłoszenia o konkursie ofert dla zadania pn. Remont istniejącej posadzki sportowej na sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Przedszkolnymi w Ustroniu.
Ustroń, 25.07.2023 r.
Do wszystkich uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego na podstawie ZARZĄDZENIA Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych z późn. zm. pn.:
Remont istniejącej posadzki sportowej na sali gimnastycznej
w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Przedszkolnymi w Ustroniu
ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA O KONKURSIE OFERT
Zamawiający zmienia opis przedmiotu zamówienia na następujący:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na remoncie istniejącej posadzki sportowej na sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Przedszkolnymi w Ustroniu.
Na całości sali znajduje się parkiet ok. 178,50 m2, który nie kwalifikuje się do dalszej eksploatacji. Częściowo istniejący parkiet znajduje się na ruszcie drewnianym, a częściowo na betonie. W związku z powyższym należy rozebrać całą podłogę, skuć podłoże betonowe oraz wykonać na całości Sali jednolity ruszt sportowy wykończony rolowaną, wielowarstwową wykładziną sportową PCV o gr. min. 6,1 mm. Górną warstwę wykładziny należy wykonać z kalandrowanego (sprasowanego pod ciśnieniem i temperaturą) winylu. Dolna warstwa wykonana zostanie z pianki PCV o dwóch bardzo dużych gęstościach. Wykładzina musi posiadać wzmocnienie z siatki wykonanej z nietkanego włókna szklanego dodatkowo podwójnie zbrojonego oraz dodatkowe zabezpieczenie przed użytkowaniem w innym celu niż zajęcia sportowe z uwagi na wielofunkcyjne wykorzystanie sali gimnastycznej np. przed wgnieceniem nóżek krzeseł, ławek, stołów, obuwia niesportowego, obuwia na obcasach, stołu do ping-ponga itp.
Zakres prac:
- demontaż i (po zakończeniu robót posadzkowych) montaż zdemontowanego osprzętu sportowego,
- demontaż istniejącej podłogi,
- skucie części betonu pod posadzką,
- wykonanie nowego certyfikowanego rusztu sportowego,
- montaż podwójnej warstwy płyt gr. 10 mm każda, układane z przesunięciem względem siebie,
- szpachlowanie łączeń płyt wraz ze szlifowaniem,
- montaż profesjonalnej wielowarstwowej wykładziny sportowej PCV gr. 6,1 mm, wzmocniona siatką wykonaną z nietkanego włókna szklanego dodatkowo podwójnie zbrojonego z certyfikatem,
- malowanie linii boisk sportowych,
- montaż listwy wentylowanej MDF w kolorze naturalnym drewna 50x17 mm, montowanej do podłogi sportowej.
Wszelkie prace należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca szczegółowe zapoznanie się z zakresem i charakterem robót w terenie (wizja w terenie). Zaplecze budowy Wykonawca zapewni sobie we własnym zakresie. Po zakończeniu robót należy sporządzić dokumentację powykonawczą zatwierdzoną przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Odpady wytworzone w wyniku prowadzonych prac należy zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach (t.j. Dz. U z 2022 poz. 699 z późn. zm.) co należy potwierdzić w bazie BDO poprzez przekazanie Zamawiającemu wydrukowanych kart przekazania odpadów.
Wszystkie nowo zakupione materiały muszą posiadać:
- deklaracje Zgodności z Polską Normą,
- atesty higieniczne,
- deklarację zgodności drewna potwierdzone przez producenta,
- atest PZH i ITB dla wykładziny sportowej,
- deklarację zgodności dla impregnacji konstrukcji nośnej środkiem ognio i biochronnym.
Dokumenty te będą załącznikami do protokołu odbioru.
W związku ze zmianą treści ogłoszenia o konkursie ofert Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 31.07.2023 r. do godz. 08:00 oraz wprowadza nowy wzór umowy (załącznik B).
Niniejsze zmiany stanowią integralną część ogłoszenia o konkursie ofert dla zadania pn. Remont istniejącej posadzki sportowej na sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Przedszkolnymi w Ustroniu.
Ustroń, 26.07.2023 r.
Opublikował w BIP: | Józef Kuczera |
---|---|
Data opublikowania: | 19.07.2023 10:27 |
Ostatnio zaktualizował: | Józef Kuczera |
Data ostatniej aktualizacji: | 04.08.2023 07:53 |
Liczba wyświetleń: | 3 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.