Prowadzenie punktu konsultacyjnego Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” na terenie Miasta Ustroń
RSSOGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
nr ZP.271.3.20.2023
Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń
zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:
Prowadzenie punktu konsultacyjnego Programu Priorytetowego
„Czyste Powietrze” na terenie Miasta Ustroń
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu punktu konsultacyjnego Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” na terenie Miasta Ustroń.
W ramach prowadzenia punktu konsultacyjno-informacyjnego programu „Czyste Powietrze” na terenie Miasta Ustroń wykonawca będzie zobowiązany do realizacji następujących działań w okresie roku od dnia podpisania przez Miasto Ustroń Porozumienia z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. Planowany termin podpisania porozumienia-październik 2023.
- udzielanie informacji o Programie osobom zainteresowanym złożeniem Wniosku o dofinansowanie.
- podejmowanie działań mających na celu zidentyfikowanie budynków, których właściciele mogliby być potencjalnymi Wnioskodawcami i przedstawienie im korzyści płynących z wzięcia udziału w Programie.
- wsparcie Wnioskodawców w zakresie przygotowywania Wniosków o dofinansowanie, w tym pod kątem spełnienia wymagań określonych w Programie, z zachowaniem należytej staranności.
- wsparcie Beneficjentów w rozliczeniu przyznanego dofinansowania, w tym przy poprawnym wypełnianiu wniosku o płatność oraz kompletowaniu wymaganych załączników, z zachowaniem należytej staranności.
- zagwarantowanie dostępności dla Wnioskodawców przeszkolonego przez WFOŚiGW pracownika lub pracowników, którzy zapoznali się z dokumentacją programową i znają zasady Programu, którzy będą informować o Programie, a także pomagać przy wypełnianiu Wniosków o dofinansowanie (z wyjątkiem Wniosków o dofinansowanie składanych za pośrednictwem banków) oraz wniosków o płatność.
- zapewnienie stanowiska komputerowego z dostępem do Internetu, obsługiwanego przez pracownika, spełniającego wymogi bezpieczeństwa informacji i zachowania poufności oraz ochrony danych osobowych, umożliwiającego Wnioskodawcy złożenie Wniosku o dofinansowanie lub wniosku o płatność oraz jego wydruk (z wyjątkiem Wniosków o dofinansowanie składanych za pośrednictwem banków).
- organizacja spotkań informujących o zasadach Programu dla mieszkańców, w tym minimum dwa spotkania w ciągu roku od dnia zawarcia umowy.
- wydruk i zapewnienie dostępności, przynajmniej w punkcie konsultacyjno-informacyjnym, materiałów informacyjnych i promocyjnych o Programie – udostępnionych Zamawiającemu przez WFOŚiGW w formie elektronicznej lub dostępnych do samodzielnego pobrania na stronie internetowej www.czystepowietrze.gov.pl (opracowanych przez NFOŚiGW oraz Ministerstwo Klimatu i Środowiska).
- przekazywanie mieszkańcom informacji o wydarzeniach informacyjno-promocyjnych, innych działaniach edukacyjnych oraz dostępnych materiałach zawierających informacje o Programie, niezwłocznie po otrzymaniu ich do Zamawiającego.
- przekazywanie Wnioskodawcom informacji dotyczących Programu, w tym o określonych w Programie dopuszczalnych warunkach łączenia dofinansowania przedsięwzięć z innymi programami finansowanymi ze środków publicznych, np. w ramach regionalnych programów operacyjnych oraz z gminnymi programami ograniczania niskiej emisji (jeżeli Zamawiający takie realizuje).
- przekazywanie Wnioskodawcom informacji o możliwości uzyskania dotacji na częściową spłatę kapitału kredytu w ramach Programu i sposobie złożenia Wniosku o dofinansowanie za pośrednictwem banków, wraz z udostępnieniem listy banków uczestniczących w Programie.
- wizyty u mieszkańców, połączone z oceną obecnego źródła ciepła i potrzebą jego wymiany oraz wstępną analizą stanu budynku pod kątem termomodernizacji, w trakcie wizyt są przedstawiane informacje o Programie.
- rozpowszechnianie informacji o możliwości uzyskania dotacji z Programu poprzez różne kanały dystrybucji, np. gazetki lokalne, bezpośrednia dystrybucja materiałów informacyjnych i inne.
- przeprowadzanie anonimowych ankiet wśród mieszkańców z zakresu ochrony powietrza i programów pomocowych, (na zasadach ustalonych przez właściwy WFOŚiGW).
- prowadzenie innych działań mających na celu propagowanie Programu (jeżeli Zamawiający będzie widział taką potrzebę).
- pomoc Wnioskodawcom przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania, w tym przy poprawnym wypełnieniu wniosków o płatność oraz kompletowaniu wymaganych załączników.
- przygotowanie sprawozdań kwartalnych składanych do WFOŚiGW w Katowicach,
- przygotowanie informacji do publikacji w mediach społecznościowych, na stronie www.ustron.pl w „Gazecie Ustrońskiej” na temat programu Czyste Powietrze oraz tzw.: uchwały antysmogowej Województwa Śląskiego”. Istotne informacje o Programie obejmują m.in. informacje kwartalne o:
a) liczbie złożonych Wniosków o dofinansowanie,
b) liczbie zrealizowanych przedsięwzięć,
c) sumarycznej kwocie wypłaconych dotacji.
- przekazywanie wypełnionego wniosku niezwłocznie do Urzędu Miasta do Biura Podawczego Urzędu Miasta Ustroń (data wpływu wniosku musi być tożsama z datą przyjęcia przez Biuro Podawcze Urzędu Miasta).
- zamieszczenie oznakowania programu „Czyste Powietrze” w formie tablicy informacyjnej w widocznym i ogólnodostępnym miejscu na budynku lub przed budynkiem Urzędu Miasta z informacjami:
a) nazwa Programu z ew. grafiką Programu,
b) liczba złożonych wniosków o dofinansowanie,
c) sumaryczna kwota wypłaconych dotacji.
Postanowienia ogólne
Zamawiający nie przewiduje możliwość udostępnienia pomieszczeń.
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia punktu konsultacyjnego na terenie Miasta Ustroń wyposażonego w stanowiska komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne (z drukarką, ksero telefon, materiały eksploatacyjne). Wszelkie niezbędne do prowadzenia materiały i sprzęt itp. zapewnia Wykonawca we własnym zakresie.
Punkt konsultacyjny powinien być czynny w wybrane dni od poniedziałku do piątku oraz w soboty, w godzinach dogodnych dla mieszkańców łącznie w wymiarze minimum 10 godzin tygodniowo. Wykonawca przedłoży do akceptacji harmonogram pracy punktu informacyjnego.
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania dwóch osób, które zostaną skierowane na przeszkolenie w WFOŚiGW w Katowicach. Zapewni to ciągłość funkcjonowania punktu informacyjnego na wypadek zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie dyżuru przez jedną z wskazanych osób.
Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, biuro nr 1A w godzinach od 7:30 do 15:00, drogą elektroniczną lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Kinga Duraj,
- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera
Adres poczty elektronicznej e-mail do kontaktu z Zamawiającym: zamowieniapubliczne@ustron.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia przez Zamawiającego porozumienia z WFOŚiGW
Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:
Konkurs ZP.271.3.20.2023 – Prowadzenie punktu konsultacyjnego Programu Priorytetowego
„Czyste Powietrze” na terenie Miasta Ustroń
Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń, 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 26.10.2023 r. do godz. 8:00.
Kryteria porównania i oceny ofert:
Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Pc] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z jednego czynnika, który w przypadku maksimum pozwala na uzyskanie 100 pkt.
Zamawiający przyzna 100 pkt ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem: Pc = Cn / Co x 100 pkt
gdzie:
Pc - liczba punktów
Cn - najniższa zaoferowana cena brutto za wykonanie zamówienia
Co - cena brutto za wykonanie zamówienia w ofercie ocenianej
Informacja dotycząca RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330,
- administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ustroń, dnia 18.10.2023 r.
Opublikował w BIP: | Józef Kuczera |
---|---|
Data opublikowania: | 18.10.2023 08:56 |
Ostatnio zaktualizował: | Józef Kuczera |
Data ostatniej aktualizacji: | 26.10.2023 09:23 |
Liczba wyświetleń: | 4 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.