W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Prowadzenie punktu konsultacyjnego Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” na terenie Miasta Ustroń

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.20.2023

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:

Prowadzenie punktu konsultacyjnego Programu Priorytetowego
„Czyste Powietrze” na terenie Miasta Ustroń

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu punktu konsultacyjnego Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” na terenie Miasta Ustroń.

W ramach prowadzenia punktu konsultacyjno-informacyjnego programu „Czyste Powietrze” na terenie Miasta Ustroń wykonawca będzie zobowiązany do realizacji następujących działań w okresie roku od dnia podpisania przez Miasto Ustroń Porozumienia z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. Planowany termin podpisania porozumienia-październik 2023.

  1. udzielanie informacji o Programie osobom zainteresowanym złożeniem Wniosku o dofinansowanie.
  2. podejmowanie działań mających na celu zidentyfikowanie budynków, których właściciele mogliby być potencjalnymi Wnioskodawcami i przedstawienie im korzyści płynących z wzięcia udziału w Programie.
  3. wsparcie Wnioskodawców w zakresie przygotowywania Wniosków o dofinansowanie, w tym pod kątem spełnienia wymagań określonych w Programie, z zachowaniem należytej staranności.
  4. wsparcie Beneficjentów w rozliczeniu przyznanego dofinansowania, w tym przy poprawnym wypełnianiu wniosku o płatność oraz kompletowaniu wymaganych załączników, z zachowaniem należytej staranności.
  5. zagwarantowanie dostępności dla Wnioskodawców przeszkolonego przez WFOŚiGW pracownika lub pracowników, którzy zapoznali się z dokumentacją programową i znają zasady Programu, którzy będą informować o Programie, a także pomagać przy wypełnianiu Wniosków o dofinansowanie (z wyjątkiem Wniosków o dofinansowanie składanych za pośrednictwem banków) oraz wniosków o płatność.
  6. zapewnienie stanowiska komputerowego z dostępem do Internetu, obsługiwanego przez pracownika,  spełniającego wymogi bezpieczeństwa informacji i zachowania poufności oraz ochrony danych osobowych, umożliwiającego Wnioskodawcy złożenie Wniosku o dofinansowanie lub wniosku o płatność oraz jego wydruk (z wyjątkiem Wniosków o dofinansowanie składanych za pośrednictwem banków).
  7. organizacja spotkań informujących o zasadach Programu dla mieszkańców, w tym minimum dwa spotkania w ciągu roku od dnia zawarcia umowy.
  8. wydruk i zapewnienie dostępności, przynajmniej w punkcie konsultacyjno-informacyjnym, materiałów informacyjnych i promocyjnych o Programie – udostępnionych Zamawiającemu przez WFOŚiGW w formie elektronicznej lub dostępnych do samodzielnego pobrania na stronie internetowej www.czystepowietrze.gov.pl (opracowanych przez NFOŚiGW oraz Ministerstwo Klimatu i Środowiska).
  9. przekazywanie mieszkańcom informacji o wydarzeniach informacyjno-promocyjnych, innych działaniach edukacyjnych oraz dostępnych materiałach zawierających informacje o Programie, niezwłocznie po otrzymaniu ich do Zamawiającego.
  10. przekazywanie Wnioskodawcom informacji dotyczących Programu, w tym o określonych w Programie dopuszczalnych warunkach łączenia dofinansowania przedsięwzięć z innymi programami finansowanymi ze środków publicznych, np. w ramach regionalnych programów operacyjnych oraz z gminnymi programami ograniczania niskiej emisji (jeżeli Zamawiający takie realizuje).
  11. przekazywanie Wnioskodawcom informacji o możliwości uzyskania dotacji na częściową spłatę kapitału kredytu w ramach Programu i sposobie złożenia Wniosku o dofinansowanie za pośrednictwem banków, wraz z udostępnieniem listy banków uczestniczących w Programie.
  12. wizyty u mieszkańców, połączone z oceną obecnego źródła ciepła i potrzebą jego wymiany oraz wstępną analizą stanu budynku pod kątem termomodernizacji, w trakcie wizyt są przedstawiane informacje o Programie.
  13. rozpowszechnianie informacji o możliwości uzyskania dotacji z Programu poprzez różne kanały dystrybucji, np. gazetki lokalne, bezpośrednia dystrybucja materiałów informacyjnych i inne.
  14. przeprowadzanie anonimowych ankiet wśród mieszkańców z zakresu ochrony powietrza i programów pomocowych, (na zasadach ustalonych przez właściwy WFOŚiGW).
  15. prowadzenie innych działań mających na celu propagowanie Programu (jeżeli Zamawiający będzie widział taką potrzebę).
  16. pomoc Wnioskodawcom przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania, w tym przy poprawnym wypełnieniu wniosków o płatność oraz kompletowaniu wymaganych załączników.
  17. przygotowanie sprawozdań kwartalnych składanych do WFOŚiGW w Katowicach,
  18. przygotowanie informacji do publikacji w mediach społecznościowych, na stronie www.ustron.pl w „Gazecie Ustrońskiej” na temat programu Czyste Powietrze oraz tzw.: uchwały antysmogowej Województwa Śląskiego”. Istotne informacje o Programie obejmują m.in. informacje kwartalne o:

a) liczbie złożonych Wniosków o dofinansowanie,

b) liczbie zrealizowanych przedsięwzięć,

c) sumarycznej kwocie wypłaconych dotacji.

  1. przekazywanie wypełnionego wniosku niezwłocznie do Urzędu Miasta do Biura Podawczego  Urzędu Miasta Ustroń (data wpływu wniosku musi być tożsama z datą przyjęcia przez Biuro Podawcze Urzędu Miasta).
  2. zamieszczenie oznakowania programu „Czyste Powietrze” w formie tablicy informacyjnej w widocznym i ogólnodostępnym miejscu na budynku lub przed budynkiem Urzędu Miasta z informacjami:

a) nazwa Programu z ew. grafiką Programu,

b) liczba złożonych wniosków o dofinansowanie,

c) sumaryczna kwota wypłaconych dotacji.

Postanowienia ogólne

Zamawiający nie przewiduje możliwość udostępnienia pomieszczeń.

Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia punktu konsultacyjnego na terenie Miasta Ustroń wyposażonego w stanowiska komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne (z drukarką, ksero telefon, materiały eksploatacyjne). Wszelkie niezbędne do prowadzenia materiały i sprzęt itp. zapewnia Wykonawca we własnym zakresie.

Punkt konsultacyjny powinien być czynny w wybrane dni od poniedziałku do piątku oraz w soboty, w godzinach dogodnych dla mieszkańców łącznie w wymiarze minimum 10 godzin tygodniowo. Wykonawca przedłoży do akceptacji harmonogram pracy punktu informacyjnego.

Wykonawca jest zobowiązany do wskazania dwóch osób, które zostaną skierowane na przeszkolenie w WFOŚiGW w Katowicach. Zapewni to ciągłość funkcjonowania punktu informacyjnego na wypadek zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie dyżuru przez jedną z wskazanych osób.

 

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, biuro nr 1A w godzinach od 7:30 do 15:00, drogą elektroniczną lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Kinga Duraj,

- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera

Adres poczty elektronicznej e-mail do kontaktu z Zamawiającym: zamowieniapubliczne@ustron.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia przez Zamawiającego porozumienia z WFOŚiGW

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:

Konkurs ZP.271.3.20.2023 – Prowadzenie punktu konsultacyjnego Programu Priorytetowego
„Czyste Powietrze” na terenie Miasta Ustroń

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń, 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 26.10.2023 r. do godz. 8:00.

 

Kryteria porównania i oceny ofert:

Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Pc] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z jednego czynnika, który w przypadku maksimum pozwala na uzyskanie 100 pkt.

Zamawiający przyzna 100 pkt ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem: Pc = Cn / Co x 100 pkt

gdzie:

Pc - liczba punktów

Cn - najniższa zaoferowana cena brutto za wykonanie zamówienia

Co - cena brutto za wykonanie zamówienia w ofercie ocenianej

 

Informacja dotycząca RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330,
  2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych,
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
  8. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

Ustroń, dnia 18.10.2023 r.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 18.10.2023 08:56
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 26.10.2023 09:23
Liczba wyświetleń: 4

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.