W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy na terenie Miasta Ustroń

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.06.2024

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:

Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy na terenie
Miasta Ustroń

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz sporządzania projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

  1. Współpracę przy analizie wniosków o wydanie decyzji (w tym sprawdzenie jego kompletności), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r. w sprawie sposobu ustalenia wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2003r. Nr 164 poz. 1588 z późn. zm.) oraz współpracę w przygotowaniu treści wezwania do uzupełnienia wniosku wraz ze wskazaniem brakujących dokumentów;
  2. Inwentaryzację urbanistyczną tzw. obszaru analizowanego, obejmującą między innymi inwentaryzację istniejącej zabudowy wg funkcji, orientacyjnych wysokości istniejących obiektów, geometrii dachów, ślepych ścian, inwentaryzację istniejących dojść i dojazdów oraz innych elementów charakterystycznych dla analizowanego obszaru;
  3. Współpracę przy rozpatrzeniu ewentualnych uwag, wniosków i zastrzeżeń stron postępowania wraz z wnioskami na piśmie;
  4. Zredagowanie treści projektów decyzji wraz z załącznikami z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji warunkach zabudowy (t.j. Dz.U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1589) i ewentualnych uwag stron postępowania, wraz z pismem przewodnim do instytucji opiniujących;
  5. Opracowanie końcowego projektu decyzji po wpłynięciu i uwzględnieniu ostatniego z wymaganych uzgodnień;
  6. W przypadku odwołania się od decyzji – współpraca przy sporządzeniu projektu pisma do organu II-giej instancji wraz z uzasadnieniem podjętego w decyzji rozstrzygnięcia.

Wykaz materiałów wyjściowych udostępnionych Wykonawcy przez Zamawiającego:

  1. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Ustroń;
  2. Wykaz planów uchwalonych po 1 stycznia 1995 r.

Obowiązki Zamawiającego:

  1. Niezwłoczne przekazanie Wykonawcy wniosku inwestora o wydanie decyzji wraz z załącznikami;
  2. Udostępnianie Wykonawcy posiadanych dokumentów związanych z wykonywanymi opracowaniami;
  3. Obsługa administracyjna procedur wydawania decyzji;
  4. Ponoszenie kosztów korespondencji;
  5. Opracowanie projektu pisma do organu II-giej instancji.

 

Sposób opracowywania zleconych prac:

  • Projekty decyzji należy opracować w części tekstowej i graficznej w wersji elektronicznej, celem przesłania ich do Zamawiającego za pośrednictwem Internetu;
  • Końcowe projekty decyzji opracować w części tekstowej i graficznej w wersji elektronicznej, celem przesłania ich do Zamawiającego za pośrednictwem Internetu;
  • Wykonawca zobowiązany jest do wykonania poszczególnych czynności z zakresu zlecanych prac w terminach gwarantujących wydanie decyzji końcowej w terminie zgodnym z Kpa, a w szczególności: - termin opracowania projektu decyzji gotowego do wysłania do instytucji opiniującej - do 14 dni od daty przekazania przez Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji wraz z załącznikami - termin opracowania projektu decyzji końcowej do 7 dni od daty wpłynięcia ostatniego z wymaganych uzgodnień - terminem wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych decyzji jest data przekazania Zamawiającemu treści projektu decyzji końcowej wraz z załącznikami;
  • Termin opracowania projektu decyzji gotowego do wysłania do instytucji opiniującej dla obiektu budowlanego, o którym mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - do 7 dni od daty przekazania przez Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji wraz z załącznikami - termin opracowania projektu decyzji końcowej dla w/w obiektu budowlanego do 3 dni od daty wpłynięcia ostatniego z wymaganych uzgodnień;
  • Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane, z którymi zetknie się przy wykonywaniu niniejszej umowy, w szczególności zawarte w przekazanych mu przez Zamawiającego aktach sprawy.

 

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, biuro nr 1A w godzinach od 7:30 do 15:00, drogą elektroniczną lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Andrzej Gala

- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera

Adres poczty elektronicznej e-mail do kontaktu z Zamawiającym: zamowieniapubliczne@ustron.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:

Konkurs ZP.271.3.06.2024 – Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy na terenie Miasta Ustroń

 

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń
43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 19.12.2023 r. do godz. 8:00.

 

Kryteria porównania i oceny ofert:

Oferty zostaną ocenione wg następujących kryteriów:

L.p.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

1.

[Pc1] - Cena brutto usługi polegającej na przygotowaniu jednego ostatecznego projektu decyzji o warunkach zabudowy dla zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i gospodarczo-garażowej przy zabudowie oraz zabudowy zagrodowej

60%

60 punktów

2.

[Pc2] - Cena brutto usługi polegającej na przygotowaniu jednego ostatecznego projektu decyzji o warunkach zabudowy dla zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, usługowej, produkcyjnej, składowej i magazynowej

20%

20 punktów

3.

[Pc3] - Cena brutto usługi polegającej na przygotowaniu jednego ostatecznego projektu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego

20%

20 punktów

 

Sposób punktacji w ramach kryteriów:

Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z trzech czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt:

Ocp = Pc1 + Pc2 + Pc3

Punktowe Kryterium – Pc1

Zamawiający przyzna 60 pkt w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za przygotowanie jednego ostatecznego projektu decyzji o warunkach zabudowy dla zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i gospodarczo-garażowej przy zabudowie oraz zabudowy zagrodowej, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:

 

Najniższa cena usługi polegającej na przygotowaniu jednego ostatecznego projektu

decyzji o warunkach zabudowy dla zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej

i gospodarczo-garażowej przy zabudowie oraz zabudowy zagrodowej

Pc1 =  ――――――――――――――――――――――――――――――――――――                x 60 pkt

Cena usługi polegającej na przygotowaniu jednego ostatecznego projektu

decyzji o warunkach zabudowy dla zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej

i gospodarczo-garażowej przy zabudowie oraz zabudowy zagrodowej ocenianej oferty

 

Punktowe Kryterium – Pc2

Zamawiający przyzna 20 pkt w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za przygotowanie jednego ostatecznego projektu decyzji o warunkach zabudowy dla zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, usługowej, produkcyjnej, składowej i magazynowej, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:

 

Najniższa cena usługi polegającej na przygotowaniu jednego ostatecznego projektu

decyzji o warunkach zabudowy dla zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej,

usługowej, produkcyjnej, składowej i magazynowej

Pc2 =  ――――――――――――――――――――――――――――――――――――                x 20 pkt

Cena usługi polegającej na przygotowaniu jednego ostatecznego projektu

decyzji o warunkach zabudowy dla zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej,

usługowej, produkcyjnej, składowej i magazynowej ocenianej oferty

 

Punktowe Kryterium – Pc3

Zamawiający przyzna 20 pkt w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za przygotowanie jednego ostatecznego projektu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:

 

Najniższa cena usługi polegającej na przygotowaniu jednego ostatecznego

projektu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego

Pc3 =  ――――――――――――――――――――――――――――――――――――                x 20 pkt

Cena usługi polegającej na przygotowaniu jednego ostatecznego projektu

decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego ocenianej oferty

 

 

Uwaga:

Niniejsze ogłoszenie o konkursie ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Zamawiającego - Miasta Ustroń. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający może do momentu zawarcia umowy zrezygnować z wykonania zamówienia lub odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, a oferenci nie mają w takiej sytuacji prawa do żadnego odszkodowania lub innego roszczenia do Zamawiającego. W opisanej sytuacji oferenci zostaną poinformowani o decyzji Zamawiającego poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej www.ustron.bip.info.pl

Informacja dotycząca RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330,
  2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych,
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
  8. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

 

Ustroń, dnia 11.12.2023 r.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 11.12.2023 10:38
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 21.12.2023 11:46
Liczba wyświetleń: 3

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.