W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Dostawa i montaż dźwigu towarowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja obiektu MDSS

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.14.2025

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:

Dostawa i montaż dźwigu towarowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja obiektu MDSS

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu towarowego Q-100 kg, w Miejskim Domu Spokojnej Starości zlokalizowanym przy ul. Słonecznej 10 w Ustroniu. Niniejsze zamówienie dotyczy dźwigu towarowego elektrycznego i obejmuje następujący zakres prac:

  1. demontaż starego dźwigu o udźwigu Q-100 kg wraz z jego utylizacją,
  2. malowanie istniejącego szybu i maszynowni,
  3. zakup i dostawa nowego dźwigu Q-100 kg, 2-przystankowego, nieprzelotowego,
  4. montaż nowego dźwigu,
  5. wykonanie ze stali nierdzewnej portali wokół drzwi przystankowych na wszystkich poziomach,
  6. wykonanie wszelkich robót budowlanych związanych z wymianą dźwigu,
  7. wykonanie dokumentacji technicznej,
  8. uczestnictwo w procedurach odbiorach i w rejestracji dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego i użytkownika,

Cena oferty obejmować musi wszystkie elementy opisane powyżej (pkt 1 do 8).

Szczegółowe parametry techniczne dźwigu po wymianie:

Założenia techniczne dźwigu towarowego Q-100 kg (po wymianie):

Mały towarowy, elektryczny, zgodnie do EN 81-3 Dyrektywy 3006/42/EC

  1. Udźwig: 100 kg
  2. Prędkość jazdy: 0,30 m/s
  3. Wysokość podnoszenia: ok. 3 200 mm
  4. Ilość przystanków: 2
  5. Ilość dojść: 2
  6. Kabina nieprzelotowa nierdzewna stal wymiary kabiny: szerokość 710 mm, głębokość 820 mm, wysokość 800 mm, dojście do kabiny: 2 x strona frontowa
  7. Drzwi przystankowe: 2 x gilotynowe, nierdzewna stal wymiary drzwi: szer. 710 x wys. 800 mm
  8. Maszynownia: górna w szybie
  9. Prowadnice: kabinowe 45x45x5, przeciwwagowe 45x45x5
  10. Napęd: koło cierne Ø 300 mm, koło zdawcze Ø 250 mm, zawieszenie 1:1, 2 liny Ø 6 mm, hamulec tarczowy, koło ręczne, stopień ochrony IP54
  11. Silnik: AG 25.16 /0,75 kW; zabezpieczenie termiczne silnika,
  12. Sterowanie / wyposażenie elektryczne: - mikroprocesorowe AS 3; wezwanie i dyspozycja, zajęty, sygnalizacja przyjazdy; indykacja pozycji kabiny; regulacja zwłoki wykonania dyspozycji (1-5 s); obwód sterowania 24V; obwód bezpieczeństwa 48V; oświetlenie maszynowni z gniazdem elektrycznym zasilanie: 400 V / 50 Hz/ 3 f
  13. Dane budowlane; nadszybie / górna kondygnacji; 2600 mm podszybie; min. 800 mm
  14. Wymiary szybu / otwory w stropie; 1000 x 1000 mm
  15. Konstrukcja szybu: samonośna, wykonana z ocynkowanych profili stalowych, prowadnice T 45x5
  16. System łączności pomiędzy poziomem 0 a 1 piętrem.

UWAGA:

Prace budowlano-instalacyjne należy prowadzić w godz. od 14.00 do 20.00 od poniedziałku do piątku, na czynnym obiekcie.

 

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, biuro nr 1A w godzinach od 7:30 do 14:30, drogą elektroniczną lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Jarosław Urbanowicz, Ireneusz Berek

- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera

Adres poczty elektronicznej e-mail do kontaktu z Zamawiającym: zamowieniapubliczne@ustron.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: do 15.06.2025 r.

 

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:

Konkurs ZP.271.3.14.2025 – Dostawa i montaż dźwigu towarowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja obiektu MDSS

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń, 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 23.01.2025 r. do godz. 8:00.

 

Kryteria porównania i oceny ofert:

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową :

- cena ofertowa - 60 %

- okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia - 20 %

- obsługa gwarancyjna - 20%

 

  1. Cena oferty

Waga kryterium ceny = 60%

Liczbę punktów P1 wg kryterium ceny oferty oblicza się zgodnie z poniższym wzorem:

P1 = Cn / Cob x 60

Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

Cob – cena zaoferowana w ofercie badanej.

 

  1. Okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia

Waga kryterium = 20%

Liczbę punktów P2 wg kryterium gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia oblicza się zgodnie z poniższym wzorem:

  • dla: Ri = 24,                   P2 = 0
  • dla: 25 ≤ Ri ≤ 60            P2 = Ri / 60 x 20
  • dla: Ri > 60                    P2 = 20

gdzie: Ri – wyrażony w miesiącach okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia oferty badanej.

UWAGI:

  1. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia  wynosi 24 miesiące.
  2. Za zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia
    (24 miesiące) Wykonawca nie otrzyma punktów w tym kryterium oceny ofert [0 pkt].
  3. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w ofercie okresu dotyczącego gwarancji i rękojmi za wady, Zamawiający przyjmie gwarancję i rękojmię za wady minimalną, tj. 24 miesiące.
  4. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia oferta Wykonawcy zostanie  odrzucona niezgodną z warunkami zamówienia.
  5. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia do oceny ofert wynosi 60 miesięcy.
  6. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia zaproponowany przez wykonawcę. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.

 

  1. Obsługa gwarancyjna

Waga kryterium = 20%

W ramach kryterium „obsługi gwarancyjnej” ocenie podlegać będzie deklarowany czas „reakcji serwisu”, liczony od momentu zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności usunięcia usterek lub wad w przedmiocie umowy, powstałych w trakcie trwania okresu gwarancji i rękojmi.

Zamawiający wymaga aby deklarowany czas reakcji serwisu zawierał się w okresie od 1 do 5 dni kalendarzowych.

Zamawiający przyzna maksymalną ilość 20 pkt. ofercie z najkrótszym, tj. 1 dniowym, deklarowanym czasem reakcji serwisu, zgodnie z formularzem oferty. Za zaoferowanie czasu reakcji serwisu w czasie 5 dni wykonawca otrzyma 0 punktów [nie spowoduje to odrzucenia oferty].

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający w powiązaniu z przedstawionym kryterium będzie posługiwał się następującą punktacją:

  • Oferta z minimalnym, deklarowanym: 1 dniowym, czasem reakcji serwisu otrzyma: 20 pkt;
  • Oferta z 2 dniowym deklarowanym czasem reakcji serwisu otrzyma: 15 pkt;
  • Oferta z 3 dniowym deklarowanym czasem reakcji serwisu otrzyma: 10 pkt;
  • Oferta z 4 dniowym deklarowanym czasem reakcji serwisu otrzyma: 5 pkt.
  • Oferta z maksymalnym deklarowanym 5 dniowym czasem reakcji serwisu otrzyma: 0 pkt.

UWAGI:

Czas „reakcji serwisu” – czas liczony od momentu powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o powstaniu usterki lub wady (w formie pisemnej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej e-mail lub telefonicznie) do momentu podjęcia przez wyspecjalizowany serwis Wykonawcy, faktycznych działań, mających na celu zdiagnozowanie usterki lub wady oraz niezwłoczne (w jak najkrótszym czasie, bez nieuzasadnionej zwłoki Wykonawcy) ich usunięcie;

Brak zadeklarowania czasu reakcji serwisu w formularzu ofertowym, bądź jego określenie powyżej górnej granicy, tj. 5 dni kalendarzowych, skutkować będzie odrzuceniem oferty. Jeżeli natomiast wykonawca zadeklaruje czas reakcji serwisu, krótszy niż, 1 dzień kalendarzowy, dla celów porównania złożonych ofert, przyjęty zostanie czas 1 dnia, natomiast w treści umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie.

 

Uwaga:

Niniejsze ogłoszenie o konkursie ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Zamawiającego - Miasta Ustroń. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający może do momentu zawarcia umowy zrezygnować z wykonania zamówienia lub odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, a oferenci nie mają w takiej sytuacji prawa do żadnego odszkodowania lub innego roszczenia do Zamawiającego. W opisanej sytuacji oferenci zostaną poinformowani o decyzji Zamawiającego poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej www.ustron.bip.info.pl

 

Informacja dotycząca RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330,
  2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych,
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”,
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
  8. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

Informacje dodatkowe:

Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 roku o ochronie sygnalistów (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 928 z późn.zm.) informuję o ustaleniu zarządzeniem nr 318/2024 Burmistrza Miasta Ustroń z dnia 30 września 2024 roku wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Ustroń.

Treść procedury jest do wglądu w biurze Urzędu Stanu Cywilnego (pokój nr 1 na parterze Urzędu Miasta) oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Ustroń.

Ustroń, dnia 15.01.2025 r.


 

Do wszystkich uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego na podstawie
ZARZĄDZENIA Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych z późn. zm. pn.:

Dostawa i montaż dźwigu towarowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja obiektu MDSS

Wpłynęło pytanie do treści ogłoszenia o konkursie ofert:

 

Pytanie nr 1:

W nawiązaniu do treści § 7 ust. 5 oraz § 8 ust. 3 umowy – Załącznik B do niniejszego postępowania, zwracam się o wyjaśnienie, czy Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia wymaga od Wykonawcy (używając określenia „wyspecjalizowany serwis Wykonawcy) świadczenia, przez okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi, usług bieżącej konserwacji dźwigu towarowego.

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia nie wymaga od Wykonawcy świadczenia usług bieżącej konserwacji dźwigu towarowego. Takie usługi będą realizowane na podstawie odrębnego zlecenia.

 

Niniejsza odpowiedź stanowi integralną część ogłoszenia o konkursie ofert pn. Dostawa i montaż dźwigu towarowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja obiektu MDSS.

 

Ustroń, dnia 16.01.2025 r.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 15.01.2025 10:46
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 29.01.2025 13:01
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.