W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Wykonanie prac budowlano-instalacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przystosowanie obiektu szkoły SP-5 w Ustroniu i doposażenie pomieszczeń pod potrzeby Przedszkola nr 5 w ZSP-4”

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.15.2025

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:

Wykonanie prac budowlano-instalacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przystosowanie obiektu szkoły SP-5 w Ustroniu i doposażenie pomieszczeń pod potrzeby Przedszkola nr 5 w ZSP-4”

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano-instalacyjnych niezbędnych do przystosowania oddziału przedszkola do obowiązujących przepisów p.poż. w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ”Przystosowanie obiektu szkoły SP-5 w Ustroniu i doposażenie pomieszczeń pod potrzeby Przedszkola nr 5 w ZSP-4”.

Zakres koniecznych do wykonania prac budowlano-instalacyjnych obejmuje:

  1. Wyniesienie układu pomiarowego na zewnątrz budynku – przeciwpożarowy wyłącznik prądu;
  2. Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego przedszkola;
  3. Wymianę istniejących drzwi na drzwi wyposażone w samozamykacze;
  4. Wykonanie ściany wydzielającej wraz z montażem drzwi;
  5. Zabezpieczenie konstrukcji dachu środkami ochronnymi p.poż.

Zakres robót budowlano-instalacyjnych przedstawiono w załączonej dokumentacji projektowej i przedmiarze robót (który ma charakter pomocniczy przy wycenie oferty). Wszelkie prace należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca szczegółowe zapoznanie się z zakresem i charakterem robót w terenie (wizja w terenie). Po zakończeniu robót budowlanych, należy sporządzić dokumentację powykonawczą zatwierdzoną przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wszelkich zgłoszeń o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych, wymaganych przepisami prawa w ramach realizowanej inwestycji.

UWAGA:

Prace budowlano-instalacyjne należy prowadzić w godz. od 15.00 do 21.00 od poniedziałku do piątku, na czynnym obiekcie.

 

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, biuro nr 1A w godzinach od 7:30 do 14:30, drogą elektroniczną lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Julia Lipowska, Ireneusz Berek

- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera

Adres poczty elektronicznej e-mail do kontaktu z Zamawiającym: zamowieniapubliczne@ustron.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: do 31.07.2025 r.

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:

Konkurs ZP.271.3.15.2025 – Wykonanie prac budowlano-instalacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przystosowanie obiektu szkoły SP-5 w Ustroniu i doposażenie pomieszczeń pod potrzeby  Przedszkola nr 5 w ZSP-4”

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń, 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 24.01.2025 r. do godz. 8:00.

 

Kryteria porównania i oceny ofert:

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową:

- cena ofertowa - 80 %

- okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia - 20 %

 

  1. Cena oferty

Waga kryterium ceny = 80%

Liczbę punktów P1 wg kryterium ceny oferty oblicza się zgodnie z poniższym wzorem: P1 = Cn / Cob x 80

Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

Cob – cena zaoferowana w ofercie badanej

 

  1. Okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia

Waga kryterium = 20%

Liczbę punktów P2 wg kryterium gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia oblicza się zgodnie z poniższym wzorem:

  • dla: Ri = 24,                   P2 = 0
  • dla: 25 ≤ Ri ≤ 60            P2 = Ri / 60 x 20
  • dla: Ri > 60                     P2 = 20

gdzie: Ri – wyrażony w miesiącach okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia oferty badanej.

UWAGI:

  1. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia  wynosi 24 miesiące.
  2. Za zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia
    (24 miesiące) Wykonawca nie otrzyma punktów w tym kryterium oceny ofert [0 pkt].
  3. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w ofercie okresu dotyczącego gwarancji i rękojmi za wady, Zamawiający przyjmie gwarancję i rękojmię za wady minimalną, tj. 24 miesiące.
  4. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia oferta Wykonawcy zostanie  odrzucona niezgodną z warunkami zamówienia.
  5. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia do oceny ofert wynosi 60 miesięcy.
  6. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia zaproponowany przez wykonawcę w ofercie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres otrzymuje maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.

 

Uwaga:

Niniejsze ogłoszenie o konkursie ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Zamawiającego - Miasta Ustroń. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający może do momentu zawarcia umowy zrezygnować z wykonania zamówienia lub odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, a oferenci nie mają w takiej sytuacji prawa do żadnego odszkodowania lub innego roszczenia do Zamawiającego. W opisanej sytuacji oferenci zostaną poinformowani o decyzji Zamawiającego poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej www.ustron.bip.info.pl

Informacja dotycząca RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330,
  2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych,
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”,
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
  8. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Informacje dodatkowe:

Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 roku o ochronie sygnalistów (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 928 z późn.zm.) informuję o ustaleniu zarządzeniem nr 318/2024 Burmistrza Miasta Ustroń z dnia 30 września 2024 roku wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Ustroń.

Treść procedury jest do wglądu w biurze Urzędu Stanu Cywilnego (pokój nr 1 na parterze Urzędu Miasta) oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Ustroń.

 

Ustroń, dnia 16.01.2025 r.

 

 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Przedmiar robót.pdf
pdf, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Projekt wykonawczy.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Uzgodnienie rzeczoznawca.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 16.01.2025 10:28
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 29.01.2025 13:02
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.