Wykonanie prac związanych z wymianą podłóg w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 w Ustroniu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przystosowanie obiektu szkoły SP-5 w Ustroniu i doposażenie pomieszczeń pod potrzeby Przedszkola nr 5 w ZSP-4”
RSSOGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
nr ZP.271.3.16.2025
Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń
zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn.:
Wykonanie prac związanych z wymianą podłóg w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 w Ustroniu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przystosowanie obiektu szkoły SP-5 w Ustroniu i doposażenie pomieszczeń pod potrzeby Przedszkola nr 5 w ZSP-4”
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na modernizacji podłóg na holach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 w Ustroniu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przystosowanie obiektu szkoły SP-5 w Ustroniu i doposażenie pomieszczeń pod potrzeby Przedszkola nr 5 w ZSP-4”.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
- zerwanie i utylizację klepki parkietowej,
- usunięcie kleju bitumicznego,
- wzmocnienie podłoża za pomocą żywicy epoksydowej,
- wykonanie warstwy wyrównawczej pod wykładziny elastyczne,
- zakup, dostawę i montaż wykładzin PVC,
- wykonanie cokolika poprzez wywinięcie wykładziny na ścianę na wysokość 10 cm,
- zgrzewanie połączeń wykładzin,
- akrylowanie cokolika.
Szczegółowy zakres robót przedstawiono w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Wszelkie prace należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym. Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca szczegółowe zapoznanie się z zakresem i charakterem robót w terenie (wizja w terenie). Po zakończeniu robót budowlanych, należy sporządzić dokumentację powykonawczą zatwierdzoną przez Zamawiającego.
Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, biuro nr 1A w godzinach od 7:30 do 14:30, drogą elektroniczną lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl
Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Julia Lipowska, Anna Wisełka
- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera
Adres poczty elektronicznej e-mail do kontaktu z Zamawiającym: zamowieniapubliczne@ustron.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia: od 30.06.2025 r. do 14.08.2025 r.
Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:
Konkurs ZP.271.3.16.2025 – Wykonanie prac związanych z wymianą podłóg w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 w Ustroniu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przystosowanie obiektu szkoły SP-5 w Ustroniu i doposażenie pomieszczeń pod potrzeby Przedszkola nr 5 w ZSP-4”
Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń, 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 29.01.2025 r. do godz. 8:00.
Kryteria porównania i oceny ofert:
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową:
- cena ofertowa - 80 %
- okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia - 20 %
- Cena oferty
Waga kryterium ceny = 80%
Liczbę punktów P1 wg kryterium ceny oferty oblicza się zgodnie z poniższym wzorem: P1 = Cn / Cob x 80
Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
Cob – cena zaoferowana w ofercie badanej
- Okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia
Waga kryterium = 20%
Liczbę punktów P2 wg kryterium gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia oblicza się zgodnie z poniższym wzorem:
- dla: Ri = 24, P2 = 0
- dla: 25 ≤ Ri ≤ 60 P2 = Ri / 60 x 20
- dla: Ri > 60 P2 = 20
gdzie: Ri – wyrażony w miesiącach okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia oferty badanej.
UWAGI:
- Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
- Za zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia
(24 miesiące) Wykonawca nie otrzyma punktów w tym kryterium oceny ofert [0 pkt]. - W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w ofercie okresu dotyczącego gwarancji i rękojmi za wady, Zamawiający przyjmie gwarancję i rękojmię za wady minimalną, tj. 24 miesiące.
- W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia oferta Wykonawcy zostanie odrzucona niezgodną z warunkami zamówienia.
- Maksymalny okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia do oceny ofert wynosi 60 miesięcy.
- Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia zaproponowany przez wykonawcę w ofercie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres otrzymuje maksymalną liczbę punktów w ramach kryterium gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.
Uwaga:
Niniejsze ogłoszenie o konkursie ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Zamawiającego - Miasta Ustroń. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający może do momentu zawarcia umowy zrezygnować z wykonania zamówienia lub odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, a oferenci nie mają w takiej sytuacji prawa do żadnego odszkodowania lub innego roszczenia do Zamawiającego. W opisanej sytuacji oferenci zostaną poinformowani o decyzji Zamawiającego poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej www.ustron.bip.info.pl
Informacja dotycząca RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330,
- administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 roku o ochronie sygnalistów (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 928 z późn.zm.) informuję o ustaleniu zarządzeniem nr 318/2024 Burmistrza Miasta Ustroń z dnia 30 września 2024 roku wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Ustroń.
Treść procedury jest do wglądu w biurze Urzędu Stanu Cywilnego (pokój nr 1 na parterze Urzędu Miasta) oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Ustroń.
Ustroń, dnia 21.01.2025 r.
ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA
W związku z udzielonymi odpowiedziami na pytania do treści ogłoszenia, Zamawiający dokonuje zmiany terminu składnia ofert.
Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 30.01.2025 r. do godz. 8:00.
Niniejsza zmiana stanowią integralną część ogłoszenia o konkursie ofert pn. Wykonanie prac związanych z wymianą podłóg w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 w Ustroniu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przystosowanie obiektu szkoły SP-5 w Ustroniu i doposażenie pomieszczeń pod potrzeby Przedszkola nr 5 w ZSP-4”.
Ustroń, dnia 28.01.2025 r.
Opublikował w BIP: | Józef Kuczera |
---|---|
Data opublikowania: | 21.01.2025 12:56 |
Ostatnio zaktualizował: | Józef Kuczera |
Data ostatniej aktualizacji: | 03.02.2025 15:11 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.