W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Wykonanie przeglądów placów zabaw, siłowni zewnętrznych, skate parku, miasteczka ruchu i urządzeń zabawowych mieszczących się na terenie Miasta Ustroń, które posiada statut uzdrowiska w granicach administracyjnych miasta

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.26.2025

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn.:

Wykonanie przeglądów placów zabaw, siłowni zewnętrznych, skate parku, miasteczka ruchu i urządzeń zabawowych mieszczących się na terenie Miasta Ustroń, które posiada statut uzdrowiska w granicach administracyjnych miasta

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:

  1. rocznego przeglądu placów zabaw, siłowni zewnętrznych, skate parku, miasteczka ruchu oraz urządzeń zabawowych mieszczących się na terenie Miasta Ustroń, które posiada statut uzdrowiska w granicach administracyjnych miasta w terminie do 31 marca 2025 r.,
  2. trzech przeglądów funkcjonalnych placów zabaw, siłowni zewnętrznych, skate parku oraz miasteczka ruchu, urządzeń zabawowych mieszczących się na terenie Miasta Ustroń w następujących terminach:
    1. pierwszy przegląd funkcjonalny nastąpi w terminie do 16 czerwca 2025 r.,
    2. drugi przegląd funkcjonalny nastąpi w terminie do 14 sierpnia 2025 r.,
    3. trzeci przegląd funkcjonalny nastąpi w terminie do 14 listopada 2025 r.

Przeglądami, o których mowa powyżej objęte są:

  1. plac zabaw mieszczący się w Parku Kuracyjnym,
  2. strefa sportu i rekreacji w Parku Kościuszki,
  3. plac zabaw i siłownia zewnętrzna (siłownia zlokalizowana na działce nr 380/144, obr. Hermanice) mieszczące się przy ul. Różanej w Ustroniu Hermanicach,
  4. plac zabaw mieszczący się przy ul. Wiśniowej w Ustroniu Hermanicach,
  5. plac zabaw mieszczący się przy ul. Akacjowej w dzielnicy Poniwiec,
  6. „Strefa 51” mieszcząca się w Ustroniu Jaszowcu przy ul. Wczasowej oraz urządzeń zabawowych usytuowanych wzdłuż ścieżki rekreacyjno - edukacyjnej wzdłuż potoku Jaszowiec,
  7. plac zabaw mieszczący się przy ul. Partyzantów,
  8. plac zabaw mieszczący się przy ul. Fabrycznej,
  9. plac zabaw mieszczący się przy ul. J. Kreta (Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3),
  10. plac zabaw mieszczący się przy ul. Szpitalnej,
  11. siłownia zewnętrzna mieszcząca się przy pijalni wód przy ul. Sanatoryjnej 9,
  12. plac zabaw i siłownia zewnętrzna przy ul. Lipowskiej (działki nr 1118/57 i 1118/19, obr. Lipowiec),
  13. urządzenie zabawowe (gumowa figura ”Jaszczurka” 3D002) oraz miasteczko ruchu mieszczące się w parku przy MDK Prażakówka,
  14. skate park w Jaszowcu (działka nr 4086/103, obr. Ustroń).

 

Po wykonanych przeglądach należy sporządzić protokół roczny przeglądu placów zabaw, siłowni zewnętrznych, skate parku, miasteczka ruchu, urządzeń zabawowych – rocznej kontroli stanu technicznego urządzeń i stosowną dokumentację z przeglądów funkcyjnych stanu technicznego urządzeń zabawowych mieszczących się na poszczególnych obiektach wraz z dokumentacją fotograficzną. Protokoły mają być sporządzane z każdego obiektu oddzielnie i obejmować wszystkie elementy wyposażenia.

W przypadku konieczności ustalenia terminu udostępnienia placu zabaw przy ul. Kreta z Dyrektorem placówki w celu realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca dokona ustaleń we własnym zakresie.

 

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, biuro nr 1A w godzinach od 7:30 do 14:30, drogą elektroniczną lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

 

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Natalia Kowalik

- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera

Adres poczty elektronicznej e-mail do kontaktu z Zamawiającym: zamowieniapubliczne@ustron.pl

 

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 14.11.2025 r.

 

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:

Konkurs ZP.271.3.26.2025 – Wykonanie przeglądów placów zabaw, siłowni zewnętrznych, skate parku, miasteczka ruchu i urządzeń zabawowych mieszczących się na terenie Miasta Ustroń, które posiada statut uzdrowiska w granicach administracyjnych miasta

 

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń, 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 07.03.2025 r. do godz. 8:00.

 

Kryteria porównania i oceny ofert:

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową:

- łączna cena realizacji zamówienia - 100 %

 

Liczbę punktów wg kryterium ceny ofertowej oblicza się zgodnie z wzorem: P = Cn / Cob x 100

Cn - najniższa zaoferowana łączna cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

Cob – łączna cena zaoferowana w ofercie badanej

 

Uwaga:

Niniejsze ogłoszenie o konkursie ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Zamawiającego - Miasta Ustroń. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający może do momentu zawarcia umowy zrezygnować z wykonania zamówienia lub odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, a oferenci nie mają w takiej sytuacji prawa do żadnego odszkodowania lub innego roszczenia do Zamawiającego. W opisanej sytuacji oferenci zostaną poinformowani o decyzji Zamawiającego poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej www.ustron.bip.info.pl

 

Informacja dotycząca RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330,
  2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych,
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”,
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
  8. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

Informacje dodatkowe:

Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 roku o ochronie sygnalistów (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 928 z późn. zm.) informuję o ustaleniu zarządzeniem nr 318/2024 Burmistrza Miasta Ustroń z dnia 30 września 2024 roku wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Ustroń.

Treść procedury jest do wglądu w biurze Urzędu Stanu Cywilnego (pokój nr 1 na parterze Urzędu Miasta) oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Ustroń.

 

 

Ustroń, dnia 27.02.2025 r.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 27.02.2025 10:26
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 12.03.2025 08:32
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.