W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zarządzenie Nr 48/2018 Burmistrza Miasta Ustroń z dnia 12 lutego 2018 w sprawie przeprowadzenia konsultacji projektów aktów prawa miejscowego w sprawie udzielenia dofinansowania na zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych w budynkach jednorodzinnych .

RSS

Burmistrz Miasta Ustroń podaje do publicznej wiadomości, że na podstawie Zarządzenia nr 48/2018 Burmistrza Miasta Ustroń z dnia 12 lutego 2018 r. w dniach od 16 lutego 2018 r. do 19 lutego 2018 r. odbędą się konsultacje społeczne z mieszkańcami Miasta Ustroń oraz organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie Miasta Ustroń projektów aktów prawa miejscowego w sprawie  udzielenia dofinansowania  na zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych w budynkach jednorodzinnych.

 

Konsultacje zostaną przeprowadzone za pośrednictwem strony internetowej Miasta, gdzie osoby zainteresowane mogą przedstawić swoje stanowisko odnośnie ww. projektów aktów prawa miejscowego. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji jest Justyna Stępień..

 

Link do strony konsultacji: https://konsultacje.ustron.pl/

Załączniki:

Zarządzenie Nr 48 2018.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Uzasadnienie do uchwały.docx
docx, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Justyna Stępień
Data opublikowania: 12.02.2018 14:43
Ostatnio zaktualizował: Justyna Stępień
Data ostatniej aktualizacji: 13.02.2018 14:37
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.