W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zapytanie ofertowe: Konserwacja figur śś. Józefa i Jana Nepomucena z II poł. XVIII w. umieszczonych przed fasadą kościoła pw. św. Klemensa, papieża i Męczennika w Ustroniu

RSS

                                                 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Klemensa I,
Papieża i Męczennika
43-450 Ustroń ul. Daszyńskiego 15

zaprasza do złożenia ofert w zadaniu pn:

Konserwacja figur. śś. Józefa i Jana Nepomucena z II poł. XVIII w. umieszczonych przed fasadą kościoła pw. św. Klemensa, papieża i męczennika w Ustroniu

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu prac konserwatorskich oraz przeprowadzenie zgodnie z nim konserwacji figur śś. Józefa i Jana Nepomucena z II poł. XVIII w. umieszczonych przed fasadą kościoła pw. św. Klemensa, papieża i męczennika w Ustroniu.

Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

  1. Opracowanie programu prac konserwatorskich,
  2. Uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
  3. Wykonanie prac konserwatorskich zgodnie z programem prac konserwatorskich obejmujących pełną konserwację techniczną i estetyczną w szczególności poprzez:
  • odczyszczenie całości obiektu na sucho z brudu i kurzu przy użyciu szczotek  i pędzli,
  • usunięcie starych kitów i cementowych spoin poprzez mechaniczne wykucie,
  • odczyszczenie kamienia z brudu i ciemnych plam, metodą wybraną na podstawie prób (mechanicznie i przy użyciu chemii konserwatorskiej),
  • odczyszczenie kamienia z zabrudzeń biologicznych,
  • wykonanie zabiegu odsalania metodą wymuszonej migracji soli do rozszerzonego środowiska,
  • wzmocnienie strukturalne osłabionego kamienia spoiwem krzemoorganicznym,
  • sklejenie ewentualnych pęknięć dwuskładnikową żywicą epoksydową z zastosowaniem bolców
    z włókna szklanego lub klamer ze stali nierdzewnej,
  • wykonanie zbrojenia z drutu nierdzewnego pod rekonstrukcje i ubytki formy rzeźbiarskiej,
  • wykonanie rekonstrukcji brakujących fragmentów rzeźbiarskich obiektu gotową masą mineralną
    do uzupełnień kamienia,
  • uzupełnienie ubytków kamienia gotową masą mineralną do uzupełnień piaskowców,
  • opracowanie uzupełnionych powierzchni (nadanie faktury) narzędziami kamieniarskimi,
  • uzupełnienie spoinowania gotową, uelastycznioną masą mineralną lub zaprawą tradycyjną
    z dodatkiem wapna trasowego,
  • scalenie kolorystyczne przebarwień kamienia i na uzupełnieniach na spoiwie silikonowym,
  • hydrofobizacja kamienia,
  • wykonanie dokumentacji powykonawczej (pisemnej i fotograficznej) z przebiegu prac konserwatorskich. 
  1. Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac wraz z zaleceniami dotyczącymi przyszłego utrzymania.
  1. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
     
  2. Sposób przygotowania oferty:
  1. Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl w zakładce Rządowy Program Odbudowy Zabytków.
  2. Oferta musi zostać sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik 1 do niniejszego zapytania.
  3. Do oferty muszą zostać załączone wszystkie dokumenty wymagane w punkcie 6 niniejszego zapytania. Nieprzedłożenie ww. dokumentów przy ofercie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
  4. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez osoby do tego upoważnione. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak.
  5. Formularz oferty wraz z załącznikami musi zostać podpisany przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
  6. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez wykonawcę.
  7. Wykonawca winien umieścić ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami w kopercie oznaczonej: „Zapytanie ofertowe – Konserwacja figur śś. Józefa i Jana Nepomucena z II poł. XVIII w. umieszczonych przed fasadą kościoła pw. św. Klemensa, papieża i męczennika w Ustroniu.”
  8. Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w Kancelarii Parafialnej Parafii pw. Św. Klemensa I, Papieża i Męczennika w Ustroniu 43-450 Ustroń ul. Daszyńskiego 15, w terminie do dnia 22.01.2024 r. do godz. 09:00.
  9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury mającej na celu wyłonienie Wykonawcy na każdym etapie bez podania przyczyny.

 

  1. Warunki podmiotowe, które musi spełnić wykonawca składający ofertę:

Doświadczenie – wykonawca musi przedstawić w ofercie, że wykonał należycie renowację, co najmniej pięciu (ujętych w Gminnej Ewidencji Zabytków lub WKZ) kamiennych obiektów tzw. ,,małej architektury'' (rzeźby, krzyże, fontanny itp.) usytuowanych w naturalnej przestrzeni (nie we wnętrzu obiektów) równoważnych do przedmiotowego obiektu (np. ze względu na wiek i gabaryty). Zamawiający nie dopuszcza korzystania przez Wykonawcę z doświadczenia innych podmiotów.

Niespełnienie ww. warunku spowoduje odrzucenie oferty.

  1. Wizja lokalna

Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. Na wizję lokalną należy umówić się z przedstawicielem Parafii pw. Św. Klemensa I, Papieża i Męczennika w Ustroniu. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, który zostanie podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. Kopię protokołu należy złożyć razem z ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej.

  1. Dokumenty wymagane w ofercie:
  1. Formularz oferty – załącznik 1.
  2. Referencje potwierdzające należyte wykonanie zamówień wymienionych w ofercie.
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada zakresowi rzeczowemu zadania wraz z umową spółki cywilnej lub umowę konsorcjum, jeżeli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  4. Potwierdzenie kwalifikacji zawodowych - kopia dyplomu zawodowego konserwatora dzieł sztuki w specjalności rzeźba kamienna dla osoby, która będzie realizować zamówienie.
  5. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej – kopia protokołu.
  1. Kryteria porównania i oceny ofert:

L.p.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

1.

Cena brutto [Pc]

100%

100 punktów

 

Zamawiający przyzna 100 pkt w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie  przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:

Pc = Cn / Co x 100 pkt

gdzie:

Pc – liczba punktów za cenę ofertową brutto

Cn – najniższa zaoferowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia

Co – cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w ofercie ocenianej

 

  1. Informacja dotycząca RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia pw. Św. Klemensa I, Papieża i Męczennika
    w Ustroniu 43-450 Ustroń ul. Daszyńskiego 15 tel. +48338542449,
  2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: parafiaustron@gmail.com
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
    z przedmiotowym zapytaniem ofertowym ,
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z niniejszym zapytaniem ofertowym,
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania,
    a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
  6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
  7. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
    (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zapytania ofertowego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego zapytania ofertowego),
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie
    z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku zapytania ofertowego);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
    że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Ustroń,  22.12.2023 r.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Paweł Matuszka
Data opublikowania: 22.12.2023 12:25
Ostatnio zaktualizował: Paweł Matuszka
Data ostatniej aktualizacji: 22.12.2023 15:29
Liczba wyświetleń: 3

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.