W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zarządzenie Burmistrza Miasta Ustroń z dnia 18 października 2004 r. w sprawie powołania komisji przetargowej -Zmiana konstrukcji dachu budynku Urzędu Miasta w Ustroniu.

RSS

ZARZĄDZENIE

Burmistrza Miasta Ustroń

Nr199/2004

z dnia 18.10.2004r.

w sprawie powołania komisji przetargowej

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym(Dz.U. nr 142 pozycja 1591 z 2001 r. z późniejszymi zmianami) oraz Art. 19 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 177 z dnia 9.02.2004 r.)

Burmistrz Miasta Ustroń zarządza

§1.

W związku z przetargiem organizowanym na:

Zmianę konstrukcji dachu budynku Urzędu Miasta w Ustroniu.

powołuję komisję przetargową na dzień 16.11.2004r godz. 11.00 w następującym

składzie:

1. Andrzej Siemiński

2. Ireneusz Staniek

3. Sławomir Bąk

§2.

Wykonanie zarządzenia powierza się koordynatorowi ds. zamówień publicznych.

§3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

RADCA PRAWNY                                                                   BURMISTRZ MIASTA
mgr Teresa Banszel                                                                       
Ireneusz Szarzec

Opublikował w BIP: Administrator
Data opublikowania: 02.11.2004 13:41
Ostatnio zaktualizował: Administrator
Data ostatniej aktualizacji: 02.11.2004 13:41
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.