Zarządzenie Burmistrza Miasta Ustroń z dnia 18 października 2004 r. w sprawie powołania komisji przetargowej -Zmiana konstrukcji dachu budynku Urzędu Miasta w Ustroniu.
RSSZARZĄDZENIE
Burmistrza Miasta Ustroń
Nr199/2004
z dnia 18.10.2004r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym(Dz.U. nr 142 pozycja 1591 z 2001 r. z późniejszymi zmianami) oraz Art. 19 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 177 z dnia 9.02.2004 r.)
Burmistrz Miasta Ustroń zarządza
§1.
W związku z przetargiem organizowanym na:
Zmianę konstrukcji dachu budynku Urzędu Miasta w Ustroniu.
powołuję komisję przetargową na dzień 16.11.2004r godz. 11.00 w następującym
składzie:
1. Andrzej Siemiński
2. Ireneusz Staniek
3. Sławomir Bąk
§2.
Wykonanie zarządzenia powierza się koordynatorowi ds. zamówień publicznych.
§3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
RADCA PRAWNY BURMISTRZ MIASTA
mgr Teresa Banszel Ireneusz Szarzec
Opublikował w BIP: | Administrator |
---|---|
Data opublikowania: | 02.11.2004 13:41 |
Ostatnio zaktualizował: | Administrator |
Data ostatniej aktualizacji: | 02.11.2004 13:41 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.