Zarządzenie Burmistrza Miasta Ustroń z dnia 23 lutego 2005 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na wykonanie zadań publicznych w zakresie objętym uchwałą Rady Miasta Ustroń z dnia 27 stycznia 2005 r. nr XXV/208/2004 z póżn. zm. w sprawie przyjęcia na rok 2005 programu współpracy Miasta Ustroń z podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
RSSZarządzenie nr 31/2005
Burmistrza Miasta Ustroń
z dnia 23 lutego 2005 r.
w sprawie: |
Ogłoszenia konkursu na wykonanie zadań publicznych w zakresie objętym uchwałą Rady Miasta Ustroń z dnia 27 stycznia 2005 r. nr XXV/208/2004 z póżn. zm. w sprawie przyjęcia na rok 2005 programu współpracy Miasta Ustroń z podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego |
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego
i wolontariacie( Dz.U. nr 96 poz. 873 z późn. zm. ).
Burmistrz Miasta Ustroń
zarządza:
§ 1
Ogłosić otwarty konkurs ofert w terminie do 23 lutego 2005 r. na realizację zadań przyjętych w programie współpracy miasta Ustroń z podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, którego treść stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia
§ 2
Ogłoszenie o którym mowa w § 1 należy umieścić w Gazecie Ustrońskiej w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta i na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Ustroń.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierzyć Zastępcy Burmistrza Miasta oraz Naczelnikowi Wydziału Oświaty Kultury Sportu i Turystyki.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
RADCA PRAWNY BURMISTRZ MIASTA
mgr Teresa Banszel Ireneusz Szarzec
Opublikował w BIP: | Administrator |
---|---|
Data opublikowania: | 24.02.2005 08:52 |
Ostatnio zaktualizował: | Administrator |
Data ostatniej aktualizacji: | 24.02.2005 08:52 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.