W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zarządzenie Burmistrza Miasta Ustroń z dnia 15 lutego 2005 r. w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej.

RSS

                                                Zarządzenie nr 29/2005

Burmistrza Miasta Ustroń

z dnia 15 luty 2005r.

w sprawie:

powołania komisji inwentaryzacyjnej

Na podstawie art. 33 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 08 marca 1990r o samorządzie gminnym (Dz.U. nr 142 z 2001r poz. 1591 z późn. zm.)

Burmistrz Miasta

zarządza

 

§1.

Powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie:

Pan Sławomir Bąk                                            przewodniczący

Pani Teresa Januszewska                                 członek

Pani Jadwiga Górecka                                       członek

§2.

Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie inwentaryzacji obiektów mostowych na drogach gminnych i powiatowych znajdujących się na terenie Gminy Ustroń.

§3.

Komisja przeprowadzi inwentaryzację w terminie do 31.03.2005r.

§4.

Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji.

§5.

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału IGG.

§6.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

RADCA PRAWNY                                                                              BURMISTRZ MIASTA
mgr Teresa Banszel                                                                           Ireneusz Szarzec

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator
Data opublikowania: 07.03.2005 09:03
Ostatnio zaktualizował: Administrator
Data ostatniej aktualizacji: 07.03.2005 09:03
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.