W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zarządzenie Burmistrza Miasta Ustroń z dnia 16 maja 2005 r. w sprawie powołania komisji likwidacyjnej.

RSS

Zarządzenie Nr  88/2005

Burmistrza Miasta Ustronia

z dnia 16.05.2005 r.

w sprawie: powołania komisji likwidacyjnej

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 oraz art. 33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca1990 roku o samorządzie gminnym, tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 142 póz. 1591 z późn. zmianami.

Burmistrz Miasta

zarządza

§ 1

Powołać komisję likwidacyjną w n/w składzie, celem dokonania przeglądu i oceny narzędzi warsztatowych znajdujących się na stanie Wydziału Mieszkaniowego oraz przeprowadzenia likwidacji przedmiotów nie nadających się do dalszego użytku.

Skład komisji:

1. Teresa Bury    -     przewodnicząca

2. Andrzej Koenig -     członek

3. Jacek Baltaziuk -     członek

Komisja przeprowadzi prace w terminie do dnia 31.05.2005 r.

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu komisji, a nadzór

Naczelnikowi Wydziału Mieszkaniowego.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

RADCA PRAWNY                                                                                BURMISTRZ MIASTA
mgr Teresa Banszel                                                                                 Ireneusz Szarzec

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator
Data opublikowania: 23.05.2005 12:43
Ostatnio zaktualizował: Administrator
Data ostatniej aktualizacji: 25.05.2005 08:41
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.