W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zarządzenie nr 136/2012 Burmistrza Miasta Ustroń z dnia 18 czerwca 2012 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji określajacej zasady, sposób i tryb przyznawania oraz korzystania ze służbowych kart płatniczych i rozliczania transakcji dokonywanych przy ich użyciu w samorządowych jednostkach budżetowych oraz samorządowych instytucjach kultury należących do Miasta Ustroń

RSS
Zarządzenie w załączniku

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Iwona Bujok
Data opublikowania: 10.07.2012 12:11
Ostatnio zaktualizował: Iwona Bujok
Data ostatniej aktualizacji: 10.07.2012 12:12
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.