Wróć
Zwiadomienie o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na rozszerzeniu działalności z naprawy pojazdów o stację demontażu pojazdów samochodowych wycofanych z eksploatacji i punktu skupu złomu.
Zgodnie z art. 61 §4
ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst
jednolity Dz. U. Nr 98 z 2000r., poz. 1071 z późn. zm.), art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. – o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199,poz. 1227 z późn. zm.) zawiadamiam że na wniosek z dnia 23.05.2011r Pana Mirosława
Pruski zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na rozszerzeniu działalności
z naprawy pojazdów o stację demontażu pojazdów samochodowych wycofanych z eksploatacji i punktu skupu
złomu. Inwestycja realizowana będzie na działkach o nr 1290/2;
1292/2, w obrębie 0002-Lipowiec
przy ul. Lipowskiej w Ustroniu, powiat cieszyński, województwo śląskie. Jednocześnie
zawiadamiam, że Burmistrz Miasta Ustroń wystąpi o uzgodnienia warunków
realizacji przedsięwzięcia do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska i
Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Cieszynie.
Informuję, że strony
przedmiotowego postępowania mają możliwość zapoznania się z wnioskiem, przedłożonym
raportem w Wydziale Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Ustroń pok. 25, w
godzinach pracy urzędu.
Opublikował w BIP: |
Justyna
Stępień
|
Data opublikowania: |
30.05.2011 14:50 |
Ostatnio zaktualizował: |
Justyna
Stępień
|
Data ostatniej aktualizacji: |
16.11.2011 10:51 |
Liczba wyświetleń: |
2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.
*Pole wymagane