Remont dachu budynku mieszkalnego przy ulicy Konopnickiej 20 w Ustroniu
RSSOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PRZETARG NIEOGRANICZONY
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego:
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Remont dachu budynku mieszkalnego przy ulicy Konopnickiej 20 w Ustroniu
Miejsce wykonywania Ustroń ulica Konopnicka 20
Wielkość lub zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- Rozebranie istniejącego pokrycia z papy asfaltowej,
- Rozebranie fragmentów uszkodzonego deskowania – okap.
- Rozebranie i uzupełnienie uszkodzonych elementów konstrukcji dachu - końcówki krokwi.
- Przemurowanie kominów – 0,384 m3
- Wymiana obróbek blacharskich
- Wymiana włazu dachowego
- Ułożenie folii paro przepuszczalnej dachowej zbrojonej.
- Ułożenie blachy dachówkowej powlekanej na łatach i kontrłatach – 173 m2.
- Wymiana rynien i rur spustowych wraz z deską czołową.
- Montaż instalacji odgromowej
Remontowi nie podlega dach nad gankiem wejściowym.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15.05.2006- 17.07.2006r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1) Wymagane wadium:0,00 zł
2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Doświadczenie – wykonawca musi przedstawić w ofercie zrealizowanie, co najmniej dwa zamówienia o zakresie rzeczowym podobnym do niniejszego zamówienia (roboty dekarskie) i o wartości dla jednego zamawiającego, co najmniej 30000 zł zrealizowane w ciągu ostatnich 5 lat.
Referencje – oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 30.000 zł wymienione w formularzu „Wykaz prac”
Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na real
Personel – wykonawca musi dysponować osobami z odpowiednimi uprawnieniami dla przedmiotu zamówienia i zdolnymi wykonać terminowo zamówienie
Kadra kierownicza – wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnioną do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia.
Sprzęt – wykonawca musi posiadać niezbędny potencjał techniczny w celu terminowego wykonania zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza wykonania jakiejkolwiek części zamówienia przez podwykonawcę.
Termin płatności
Gwarancja na wykonane prace budowlane nie może być krótsza niż 36 miesiące licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
Kryteria oceny ofert: Cena - 95% Gwarancja 5 %
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.03.2006, cena specyfikacji 0 PLN
Termin składania ofert: 10.03.2006 godzina 10:00 lok. 33, Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.03.2006 godz. 11:00, Urząd Miasta Ustroń, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń lok 1
Data ogłoszenia: 22.02.2006r.
Opublikował w BIP: | Ireneusz Staniek |
---|---|
Data opublikowania: | 22.02.2006 14:55 |
Ostatnio zaktualizował: | Ireneusz Staniek |
Data ostatniej aktualizacji: | 22.02.2006 14:55 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.