Wróć
Adaptacja poddasza w budynku ratusza w Ustroniu na pomieszczenia biurowe
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Adaptacja poddasza w budynku ratusza w Ustroniu na pomieszczenia biurowe.
Ogłoszenie ukazało się w PORTALU URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w dniu 16.11.2006r.
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
|
Miasto Ustroń
Ul. Rynek 1
43 – 450 Ustroń |
Osoba upoważniona do kontaktów
|
inż. Ireneusz Staniek
Wydział Inwestycji, Architektury i Gospodarki Gruntami
Pok. 33
Tel. 33 8579-320
FAX 33 8579-330 |
TRYB POSTĘPOWANIA |
Przetarg nieograniczony
|
RODZAJ
Zamówienia |
Roboty budowlane X
Dostawy
Usługi |
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA, KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ |
www.ustron.bip.info.pl
lub
dostępna w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w cenie: 10,00 zł |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA |
Zamówienie polega na wykonaniu adaptacji poddasza w budynku ratusza w Ustroniu na pomieszczenia biurowe.
Charakterystyka zamówienia:
Poddasze budynku ratusza o powierzchni 340m2 zostanie zagospodarowane na pomieszczenia biurowe. W pierwszej kolejności wykonane zostaną schody w konstrukcji żelbetowej. Z uwagi na czynny obiekt prace muszą być przeprowadzone czysto i bardzo sprawnie.
W istniejącej, ocieplonej kubaturze poddasza wydzielone zostanie 12 pomieszczeń. Ścianki typu lekkiego z płyt g-k. Do pomieszczeń doprowadzone zostaną instalacje wodno-kanalizacyjna, elektryczna, centralne ogrzewanie oraz wentylacja wyciągowa. W pomieszczeniu serwerowni zamontowany zostanie klimatyzator ścienny. Nad klatką schodową w dachu zamontowana będzie klapa dymowa o pow. 2,0m2.
POZYCJA WE WSPÓLNYM SŁOWNIKU ZAMÓWIEŃ CPV 45215500-2 |
Możliwość złożenia
oferty częściowej |
NIE X TAK |
Możliwość złożenia oferty wariantowej |
NIE X TAK |
termin wykonania zamówienia |
30.03.2006r. |
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU |
1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania w celu potwierdzenia Art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Kadra kierownicza - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnionych do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane) z doświadczeniem min. 5-letnim. 3. Doświadczenie oferenta, – aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (lata 2001 – 2005), był głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowa lub remont obiektów kubaturowych). Aby spełnić ten warunek, prace, na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a ich wartość musi być równa lub większa od kwoty 100 000 zł 4. Referencje oferenta - oferent musi przedstawić referencje potwierdzające wszystkie prace o wartości, co najmniej 100 000 zł wymienione w załączniku wykaz prac. 5. Termin płatności faktury 14 dni. 6. Sytuacja ekonomiczna i finansowa – wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 100.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień. |
WYMAGANE WADIUM |
0,00 zł |
Kryteria oceny ofert
|
Cena - 95% Gwarancja - 5%. |
Miejsce i termin składania ofert |
Urząd Miasta Ustroń lok. 33 24.11.2006r godzina 10:00 |
Miejsce i termin otwarcia ofert |
Urząd Miasta Ustroń lok. 1 24.11.2006r godzina 11:00 |
TERMIN związania ofertą
|
30 dni |
Umowa ramowa
|
NIE X TAK |
Dynamiczny system zakupów
|
NIE X TAK |
Wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej |
NIE X TAK |
|
Ustroń dn. 16.11.2006r. |
Załączniki:
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
0 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Administrator,
załącznik z migracji
|
Liczba pobrań: |
1 |
Opublikował w BIP: |
Ireneusz
Staniek
|
Data opublikowania: |
16.11.2006 16:23 |
Ostatnio zaktualizował: |
Ireneusz
Staniek
|
Data ostatniej aktualizacji: |
28.11.2006 11:35 |
Liczba wyświetleń: |
3 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.
*Pole wymagane