Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego dla Miasta Ustroń w kwocie 1.500.000,00 złotych (jeden milion pięćset tysięcy zł) z przeznaczeniem na spłatę trzech ostatnich rat za zakup nieruchomości składającej się z parcel gruntowych objętych w Kw. 55669; Kw. 61025; Kw. 59240; Kw. 75260 o łącznej powierzchni 2,6559 ha wraz z zabudowaniami
RSSUstroń: Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego dla Miasta Ustroń w kwocie 1.500.000,00 złotych (jeden milion pięćset tysięcy zł) z przeznaczeniem na spłatę trzech ostatnich rat za zakup nieruchomości składającej się z parcel gruntowych objętych w Kw. 55669; Kw. 61025; Kw. 59240; Kw. 75260 o łącznej powierzchni 2,6559 ha wraz z zabudowaniami.
Numer ogłoszenia: 35722 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego dla Miasta Ustroń w kwocie 1.500.000,00 złotych (jeden milion pięćset tysięcy zł) z przeznaczeniem na spłatę trzech ostatnich rat za zakup nieruchomości składającej się z parcel gruntowych objętych w Kw. 55669; Kw. 61025; Kw. 59240; Kw. 75260 o łącznej powierzchni 2,6559 ha wraz z zabudowaniami..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego dla Miasta Ustroń w kwocie 1.500.000,00 złotych (jeden milion pięćset tysięcy zł) z przeznaczeniem na spłatę trzech ostatnich rat za zakup nieruchomości składających się z parcel gruntowych objętych w Kw. 55669; Kw. 61025; Kw. 59240; Kw. 75260 o łącznej powierzchni 2,6559 ha wraz z zabudowaniami. Odsetki płatna kwartalnie od uruchomionej transzy, począwszy od 01.04.2008r. 2. Spłata kredytu nastąpi w 10 ratach począwszy od 30 września 2009 do 30 grudnia 2011 roku 3. Termin wykonania zamówienia Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego w dniu 30.03.2008r. w wysokości 500.000,00 zł, w dniu 30.06.2008 r w wysokości 500.000,00 zł, w dniu 31.10.2008r. w wysokości 500.000,00 zł Dokładna data uruchomienia danego kredytu zostanie podana przez Zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Pzp, 2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków według kryterium: spełnia lub nie spełnia.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest złożyć w formie określonej w rozdz. XII i terminie wskazanym w rozdz. XIII pkt 2 niniejszej SIWZ: 1.Ofertę na formularzu wg wzoru określonego w załączniku Nr l do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał; b/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza (zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 199Ir. Prawo o notariacie ~Dz. U. z 2002r. Nr 42, poz.369 z późn. zm.). 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagana forma dokumentu - oryginał łub kopia poświadczona przez notariusza (zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie - Dz. U. z 2002 r. Nr 42, poz. 369, zpoźn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustroń lok 33 43 - 450 Ustroń ul. Rynek 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustroń lok 4 43 - 450 Ustroń ul. Rynek 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Opublikował w BIP: | Ireneusz Staniek |
---|---|
Data opublikowania: | 21.02.2008 14:45 |
Ostatnio zaktualizował: | Ireneusz Staniek |
Data ostatniej aktualizacji: | 01.04.2008 15:25 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.