W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

SP1 / ZP / 1 / Budowa zadaszeń z siedziskami w strefie wejściowej Szkoły Podstawowej nr 1 w Ustroniu

RSS

Ustroń: Budowa zadaszeń z siedziskami w strefie wejściowej Szkoły Podstawowej nr 1 w Ustroniu
Numer ogłoszenia: 57216 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ustroń , Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579300, faks 0-33 857 93 30.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zadaszeń z siedziskami w strefie wejściowej Szkoły Podstawowej nr 1 w Ustroniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie lekkiego zadaszenia strefy wejściowej oraz wymurowanie i zabudowa siedzisk przed Szkołą Podstawową nr 1 w Ustroniu. Zamówienie nie obejmuje zadaszenia miejsc postojowych dla rowerów (wymiar 7,34m, R=2,63m), co wykonane zostanie wg odrębnego zamówienia. Konstrukcja nośna zadaszenia wykonana zostanie z elementów stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze zielonym. Zadaszenia z poliwęglanu w formie półkolistych przekryć na różnych poziomach, realizowana będzie wg rozwiązań systemowych. Zamówienie obejmuje też wymurowanie na istniejącym fundamencie półkolistych murków z cegły klinkierowej ze spoinowaniem oraz dostawę i montaż typowych drewnianych siedzisk. Zakres robót został przedstawiony został na załączonych rysunkach. Charakterystyka wykonywanych robót: zadaszenie strefy wejściowej - 5,0x6,5m, zadaszenie siedzisk - szerokość zadaszenia 1,8m, promień 5,30m. Zastosowane rozwiązania techniczne i konstrukcyjne muszą zagwarantować trwałe i bezpieczne użytkowanie zadaszeń. Położenie obiektu 365m npm. Realizacja zamówienia kompleksowa ze zgłoszeniem rozpoczęcia robót i przekazaniem obiektu do użytkowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.22.31.11-0, 45.44.22.00-9, 45.26.12.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał jedną robotę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (budowa zadaszeń z płyt poliwęglanowych). Aby spełnić ten warunek, praca, na którą powołuje się wykonawca musi być ukończona, a jej wartość musi być równa lub większa od kwoty 50.000,00 zł netto.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki kierownika budowy posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjnej.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

OŚWIADCZENIE O SYTUACJI EKONOMICZNEJ Dysponujemy środkami finansowymi na realizację robót objętych zamówieniem w wysokości 100.000,00 zł, bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustroń ul. Rynek 1 43-450 Ustroń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustroń lok. 4 43-450 Ustroń ul. Rynek 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

SIWZ 2010.doc
doc/d, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
00 Opis techniczny.doc
doc/d, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
01a Zagosp.terenu.A3_kolor.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
03-r.stan.proj..pdf
pdf, 84 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
04-r.zadaszenia.pdf
pdf, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
05-r.przekroj_poprzecz._A4.pdf
pdf, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
06 - przekrój podłuzny.pdf
pdf, 80 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
07-r.widok_czolowy.pdf
pdf, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
08-r.widok_boczny.pdf
pdf, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
10 Serwis foto.pdf
pdf, 80 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
11 Plansza.jpg
jpeg/, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
SP1 ZP 01 2010.pdf
pdf, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
UMOWA SP1 ZP 1 2010.pdf
pdf, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 02.03.2010 17:13
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 30.04.2010 13:25
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.