W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

34 Budowa sieci wodociągowej w Ustroniu w rejonie ulic Polańskiej, Złocieni i Żarnowiec

RSS

Ustroń: Budowa sieci wodociągowej w Ustroniu w rejonie ulic Polańskiej, Złocieni i Żarnowiec
Numer ogłoszenia: 192156 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ustroń , Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579300, faks 0-33 857 93 30.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w Ustroniu w rejonie ulic Polańskiej, Złocieni i Żarnowiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w Ustroniu w rejonie ulic Polańskiej, Złocieni i Żarnowiec częściowo wykonywanej metodą przewiertu sterowanego: Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki do niniejszej specyfikacji oraz w przedmiarze..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-2, 45.23.13.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał jedną robotę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (wykonanie dowolnej roboty liniowej wodociągu lub kanalizacji z dowolnego materiału). Aby spełnić ten warunek, praca, na którą powołuje się wykonawca musi być ukończona, a jej wartość musi być równa lub większa od kwoty 150.000,00 zł

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykonawca dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki kierownika budowy posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, wyliczonej ceny oferty brutto niniejszego postępowania bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustroń ul. Rynek 1 43-450 Ustroń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustroń lok 4 ul. Rynek 1 43-450 Ustroń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki:

SIWZ 2011.doc
doc/d, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Przedmiar.PDF
pdf, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
OPIS TECHNICZNY.doc
doc/d, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
informacja_BIOZ.doc
doc/d, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
STWIOR.doc
doc/d, 183 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
mapa ewidencyjna.tif
tif,t, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
orientacja.tif
tif,t, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
profil_1.tif
tif,t, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
profil_2.tif
tif,t, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
profil_3.tif
tif,t, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
profil_4.tif
tif,t, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
profil_5.tif
tif,t, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
PZT_rys_3.1.tif
tif,t, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
PZT_rys_3.2.tif
tif,t, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
PZT_rys_3.3.tif
tif,t, 183 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
rys_5.tif
tif,t, 80 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
rys_6.tif
tif,t, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
rys_7.tif
tif,t, 80 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
rys_8.tif
tif,t, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
rys_9.tif
tif,t, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
rys_10.tif
tif,t, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Uzgodnienia_1.tif
tif,t, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Uzgodnienia_2.tif
tif,t, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Uzgodnienia_3.tif
tif,t, 80 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Uzgodnienia_4.tif
tif,t, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Uzgodnienia_5.tif
tif,t, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Uzgodnienia_6.tif
tif,t, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Pytania i odpowiedzi.pdf
pdf, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
UMOWA ZP 34 2011.pdf
pdf, 80 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Ireneusz Staniek
Data opublikowania: 08.07.2011 15:40
Ostatnio zaktualizował: Ireneusz Staniek
Data ostatniej aktualizacji: 27.09.2011 13:58
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.