W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

14 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i mostów w Ustroniu w 2013 r.

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.14.2013

 

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

 zaprasza do złożenia ofert w konkursie na:

 

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i mostów w Ustroniu w 2013 r.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami związanymi z bieżącym utrzymaniem dróg i mostów w Ustroniu w roku 2013 oraz:

a)     - wykonywanie kosztorysów ślepych, inwestorskich i wskaźnikowych;

b)     - sprawdzanie kosztorysów ofertowych;

c)   - opracowanie specyfikacji technicznych wykonywania i odbioru robót drogowych i mostowych (dla poszczególnych inwestycji i remontów).

Minimalny i maksymalny zakres usług określa formularz cenowy.

Ilości wskazane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do oferty są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie analogicznego zamówienia zrealizowanego w roku 2012 oraz jako przewidywane zapotrzebowanie na usługi będące przedmiotem umowy w okresie realizacji umowy. Ilości te przyjęte będą do wyceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Zamawiający może zrealizować zamówienie zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, do wysokości zabezpieczonych w umowie środków, a Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację usług w wielkościach podanych w formularzu cenowym, który jest załącznikiem do oferty.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości usług na rzecz innych stanowiących przedmiot zamówienia. Zmiana zostanie poprzedzona stosownym aneksem.

W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Tym samym, wskazany został zakres minimalny świadczonych usług, który Zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony w ramach realnych potrzeb Zamawiającego.

Przy czym, Wykonawca zobowiązany jest podać cenę na minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od Zamawiającego i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać.

 

Wymagany termin realizacji zamówienia to okres:

 od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013 r.

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 32 w godzinach od 8:00 do 15:00, drogą elektroniczną: zamowieniapubliczne@ustron.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

- w sprawach procedury konkursowej Józef Kuczera   tel. 33 8579-322

- w sprawach technicznych  Andrzej Siemiński    tel. 33 8579-319

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona: Konkurs – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i mostów w Ustroniu w 2013 r.

 

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1 biuro nr 4) w terminie do 23.01.2013 r. do godz. 10:00


Kryteria porównania i oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (%).

CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium 100 %.

Ocena zostanie obliczona wg wzoru:

Najniższa cena ofertowa za wykonanie zamówienia

C =      --------------------------------------------- x 10 pkt

                               Cena ocenianej oferty


Ustroń, dn. 15.01.2013 r.

Załączniki:

WZÓR UMOWY.docx
docx, 183 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
OFERTA - ZAŁĄCZNIK A.docx
docx, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW.docx
docx, 84 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
FORMULARZ CENOWY.doc
doc/d, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
UMOWA ZP.272.3.14.2013.pdf
pdf, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 15.01.2013 13:50
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 04.02.2013 10:27
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.