46 Opracowanie projektu budowlanego dla zadnia pn.: „Termomodernizacja SP-5”
RSSOGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
nr ZP.271.3.46.2013
Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń
zaprasza do złożenia ofert w konkursie na:
Opracowanie projektu budowlanego dla zadnia pn.: „Termomodernizacja SP-5”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego dla termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ustroniu Lipowcu połączonej z adaptacją części pomieszczeń szkoły pod potrzeby samodzielnego dwuoddziałowego przedszkola (2x25 dzieci). Teren nie posiada Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. W 2013r przeprowadzona zostanie wymiana stolarki okiennej w całym budynku szkoły, nowe okna nie będą podlegały wymianie. Prace projektowe prowadzone będą w dwóch etapach.
I. Pierwszy etap prac projektowych obejmował będzie:
1. Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji architektoniczo-budowlanej budynku szkoły z przyległymi mieszkaniami, budynku gospodarczego z sąsiadującym placem zabaw i infrastrukturą na terenie szkoły (chodniki, podjazd dla niepełnosprawnych, ławki itp.). Na podstawie wykonanej inwentaryzacji oraz uzgodnieniami i opiniami z UM Ustroń i dyrekcją SP-5 oferent opracuje koncepcje przebudowy pod potrzeby przedszkola i koncepcję prac termomodernizacyjnych. Koncepcje muszą zostać zaakceptowane przez zamawiającego.
2. Wykonanie audytu energetycznego z niezbędnymi uzgodnieniami, z obliczeniem efektu ekologicznego (GIS – system zielonych inwestycji).
3. Projekt budowlany składający się z:
a) projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem przebudowy (ew. rozbudowy lub nadbudowy) budynku oraz podziałem terenu dla szkoły i przedszkola,
b) projektu architektoniczno-budowlanego robót termomodernizacyjnych,
c) projektu architektoniczno-budowlanego adaptacji pomieszczeń szkolnych pod potrzeby przedszkola dwuoddziałowego.
4. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót (po 2 kpl.).
5. Opinie, uzgodnienia i ekspertyzy dotyczące stanu istniejącego i projektowanego.
Projekty i kosztorysy zostaną opracowane odrębnie dla prac związanych z adaptacją pomieszczeń pod potrzeby przedszkola i osobno dla prac termomodernizacyjnych dla całego obiektu.
Zakończenie pierwszego etapu prac projektowych przewidziane jest na 05.11.2013r.
Wyłoniony oferent/wykonawca wystąpi w imieniu zamawiającego o wydanie Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla opisanego wyżej zadania. Zamawiający zamówi mapę do celów projektowych w zakresie określonym przez projektanta.
II. Drugi etap prac projektowych to wykonanie projektów wykonawczych termomodernizacji z adaptacją części pomieszczeń szkoły pod potrzeby przedszkola dwuoddziałowego, w zakresie:
1. Projekt przebudowy pomieszczeń szkolnych pod potrzeby przedszkola dwuoddziałowego.
2. Projekt przebudowy dachów na dachy drewniane dwuspadowe, dostosowane do warunków klimatycznych terenu, z ociepleniem i podbitką.
3. Projekt zadaszenia strefy wejściowej z remontem schodów wejściowych.
4. Projekt ocieplenia ścian budynku wraz z kolorystyką i wymianą parapetów zewnętrznych.
5. Projekt modernizacji kotłowni gazowej z projektem instalacji gazowej, centralnego ogrzewania i c.w.u.. Projekt przewidywał będzie rozdzielenie grzania pomieszczeń szkoły i przedszkola. Bezwzględnie przewidzieć należy montaż kolektorów słonecznych do podgrzewania wody.
6. Projekt wymiany instalacji elektrycznej z wymianą źródeł światła na energooszczędne.
7. Szczegółowe kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót dla pkt. 1 do 6 (po 2 kpl.).
8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych (po 2 kpl.).
9. Uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę dla projektowanych robót.
Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo od zamawiającego celem załatwienia wszelkich formalności związanych z opracowaniem projektu, decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę.
Wykonawca przekaże zamawiającemu: po 3 egzemplarze dokumentacji budowlanej (nie licząc egzemplarzy skierowanych do Starostwa Powiatowego w Cieszynie), dwa egz. kosztorysu inwestorskiego, dwa egz. przedmiaru robót i dwa egz. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dodatkowo projektant ma obowiązek przekazania wersji elektronicznej dokumentacji (pliki pdf o objętości mniejszej niż 5MB.). Rysunki rzutów i przekroje zostaną wykonane w skali nie mniejszej niż 1:50.
Ilość: Zamawiający otrzyma trzy egzemplarze projektów budowlanych oraz po dwa egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznych. Dodatkowo wersja elektroniczna w formacie pdf.
Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 32 w godzinach od 8:00 do 15:00, drogą elektroniczną: zamowieniapubliczne@ustron.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl
Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
- w sprawach technicznych Andrzej Siemiński tel. 33 8579-319
- w sprawach procedury konkursowej Józef Kuczera tel. 33 8579-322
Wymagane terminy realizacji zamówienia:
a) Etap I – do dnia 05.11.2013 r.
b) Złożenie projektu dla etapu I w Starostwie Powiatowym w Cieszynie: do dnia 31.01.2014 r.
c) Etap II wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę: do dnia 31.03.2014 r.
Koperta powinna być odpowiednio oznaczona: „Konkurs – Opracowanie projektu budowlanego dla zadnia pn.: „Termomodernizacja SP-5”
Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1 biuro nr 4) w terminie do 30.07.2013 r. do godz. 10:00.
Kryteria porównania i oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (%).
CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium 100 %.
Ocena zostanie obliczona wg
wzoru:
Najniższa cena ofertowa za wykonanie zamówienia
C = ------------------------------------------- x 10 pkt
Cena ocenianej oferty
Ustroń, dn. 22.07.2013 r.
Opublikował w BIP: | Józef Kuczera |
---|---|
Data opublikowania: | 22.07.2013 15:04 |
Ostatnio zaktualizował: | Józef Kuczera |
Data ostatniej aktualizacji: | 07.08.2013 08:03 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.