W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

46 Opracowanie projektu budowlanego dla zadnia pn.: „Termomodernizacja SP-5”

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.46.2013

 

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

 zaprasza do złożenia ofert w konkursie na:

 

Opracowanie projektu budowlanego dla zadnia pn.: „Termomodernizacja SP-5”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego dla termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ustroniu Lipowcu połączonej z adaptacją części pomieszczeń szkoły pod potrzeby samodzielnego dwuoddziałowego przedszkola (2x25 dzieci). Teren nie posiada Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. W 2013r przeprowadzona zostanie wymiana stolarki okiennej w całym budynku szkoły, nowe okna nie będą podlegały wymianie. Prace projektowe prowadzone będą w dwóch etapach.

I.     Pierwszy etap prac projektowych obejmował będzie:

1. Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji architektoniczo-budowlanej budynku szkoły z przyległymi mieszkaniami, budynku gospodarczego z sąsiadującym placem zabaw i infrastrukturą na terenie szkoły (chodniki, podjazd dla niepełnosprawnych, ławki itp.). Na podstawie wykonanej inwentaryzacji oraz uzgodnieniami i opiniami z UM Ustroń i dyrekcją SP-5 oferent opracuje koncepcje przebudowy pod potrzeby przedszkola i koncepcję prac termomodernizacyjnych. Koncepcje muszą zostać zaakceptowane przez zamawiającego.

2. Wykonanie audytu energetycznego z niezbędnymi uzgodnieniami, z obliczeniem efektu ekologicznego (GIS – system zielonych inwestycji).

3.    Projekt budowlany składający się z:

a) projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem przebudowy (ew. rozbudowy lub nadbudowy) budynku oraz podziałem terenu dla szkoły i przedszkola,

b)   projektu architektoniczno-budowlanego robót termomodernizacyjnych,

c)    projektu architektoniczno-budowlanego adaptacji pomieszczeń szkolnych pod potrzeby przedszkola dwuoddziałowego.

4.    Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót (po 2 kpl.).

5.    Opinie, uzgodnienia i ekspertyzy dotyczące stanu istniejącego i projektowanego.

 

Projekty i kosztorysy zostaną opracowane odrębnie dla prac związanych z adaptacją pomieszczeń pod potrzeby przedszkola i osobno dla prac termomodernizacyjnych dla całego obiektu.

Zakończenie pierwszego etapu prac projektowych przewidziane jest na 05.11.2013r.

Wyłoniony oferent/wykonawca wystąpi w imieniu zamawiającego o wydanie Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla opisanego wyżej zadania. Zamawiający zamówi mapę do celów projektowych w zakresie określonym przez projektanta.

 

II. Drugi etap prac projektowych to wykonanie projektów wykonawczych termomodernizacji z adaptacją części pomieszczeń szkoły pod potrzeby przedszkola dwuoddziałowego, w zakresie:

1. Projekt przebudowy pomieszczeń szkolnych pod potrzeby przedszkola dwuoddziałowego.

2. Projekt przebudowy dachów na dachy drewniane dwuspadowe, dostosowane do warunków klimatycznych terenu, z ociepleniem i podbitką.

3. Projekt zadaszenia strefy wejściowej z remontem schodów wejściowych.

4. Projekt ocieplenia ścian budynku wraz z kolorystyką i wymianą parapetów zewnętrznych.

5. Projekt modernizacji kotłowni gazowej z projektem instalacji gazowej, centralnego ogrzewania i c.w.u.. Projekt przewidywał będzie rozdzielenie grzania pomieszczeń szkoły i przedszkola. Bezwzględnie przewidzieć należy montaż kolektorów słonecznych do podgrzewania wody.

6. Projekt wymiany instalacji elektrycznej z wymianą źródeł światła na energooszczędne.

7. Szczegółowe kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót dla pkt. 1 do 6 (po 2 kpl.).

8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych (po 2 kpl.).

9. Uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę dla projektowanych robót.

 

Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo od zamawiającego celem załatwienia wszelkich formalności związanych z opracowaniem projektu, decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę.

Wykonawca przekaże zamawiającemu: po 3 egzemplarze dokumentacji budowlanej (nie licząc egzemplarzy skierowanych do Starostwa Powiatowego w Cieszynie), dwa egz. kosztorysu inwestorskiego, dwa egz. przedmiaru robót i dwa egz. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dodatkowo projektant ma obowiązek przekazania wersji elektronicznej dokumentacji (pliki pdf o objętości mniejszej niż 5MB.). Rysunki rzutów i przekroje zostaną wykonane w skali nie mniejszej niż 1:50.

Ilość: Zamawiający otrzyma trzy egzemplarze projektów budowlanych oraz po dwa egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznych. Dodatkowo wersja elektroniczna w formacie pdf.

 

Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

 

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 32 w godzinach od 8:00 do 15:00, drogą elektroniczną: zamowieniapubliczne@ustron.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

 

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

- w sprawach technicznych  Andrzej Siemiński tel. 33 8579-319

- w sprawach procedury konkursowej Józef Kuczera  tel. 33 8579-322

 

Wymagane terminy realizacji zamówienia:

a)      Etap I – do dnia 05.11.2013 r.

b)      Złożenie projektu dla etapu I w Starostwie Powiatowym w Cieszynie: do dnia 31.01.2014 r.

c)      Etap II wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę: do dnia 31.03.2014 r.

 

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:Konkurs – Opracowanie projektu budowlanego dla zadnia pn.: „Termomodernizacja SP-5”

 

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1 biuro nr 4) w terminie do 30.07.2013 r. do godz. 10:00.

 

Kryteria porównania i oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (%).

CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium 100 %.

Ocena zostanie obliczona wg wzoru:

Najniższa cena ofertowa za wykonanie zamówienia

C =      ------------------------------------------- x 10 pkt

                               Cena ocenianej oferty

 

 

Ustroń, dn. 22.07.2013 r.

Załączniki:

INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW.docx
docx, 84 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
OFERTA - ZAŁĄCZNIK A.docx
docx, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
WZÓR UMOWY.doc
doc/d, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
PROTOKÓŁ.DOC
doc/d, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
ZP.272.3.46.2013 UMOWA.pdf
pdf, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 22.07.2013 15:04
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 07.08.2013 08:03
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.