W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zakup krzeseł dla jednostki OSP Ustroń Polana

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.20.2016

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

 zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:

Zakup krzeseł dla jednostki OSP Ustroń Polana

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 160 sztuk krzeseł drewnianych lakierowanych typu Hacienda 04 dla jednostki OSP Ustroń Polana.

Krzesło musi być wykonane z wysokogatunkowego litego drewna sosnowego, ma posiadać wyprofilowane oparcie oraz dodatkowe listwy wzmacniające umieszczone w nogach krzesła. Krzesło w kolorze miodowym, dostarczone w całości.

Parametry krzesła: szerokość: 45cm,wysokość: 97cm, głębokość: 51cm.

Wizualizacja krzesła w załączniku.

Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie jednostki OSP Ustroń Polana przy ulicy Wczasowej 1 w Ustroniu.

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, biuro nr 44 w godzinach od 8:00 do 15:00, drogą elektroniczną: zamowieniapubliczne@ustron.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Joanna Tetera tel. 33 8579-345

- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera tel. 33 8579-322

Wymagany termin realizacji zamówienia: do 21 dni od dnia zawarcia umowy.

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:

Konkurs ZP.271.3.20.2016 – Zakup krzeseł dla jednostki OSP Ustroń Polana

 

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 18.02.2016 r. do godz. 10:00.

Kryteria porównania i oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (%).

CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium 100 %.

Ocena zostanie obliczona wg wzoru:

Najniższa cena ofertowa za wykonanie zamówienia

C =       --------------------------------------------------------------- x 10 pkt

Cena ocenianej oferty

 

 

 

Ustroń, dn. 10.02.2016 r.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
krzeslo-hacienda-04.jpg
jpeg/, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
ZP.272.3.20.2016_Umowa.pdf
pdf, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 10.02.2016 13:44
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 18.04.2016 11:53
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.