W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Hutniczej w ramach zadania pn. „Modernizacja nawierzchni dróg i chodników gminnych”

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.37.2016

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

 zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn:

Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Hutniczej w ramach zadania pn. „Modernizacja nawierzchni dróg i chodników gminnych”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na wymianie nawierzchni chodnika przy ul. Hutniczej w Ustroniu, w ramach zadania pn. „Modernizacja nawierzchni dróg i chodników gminnych”.

Zakres zadania obejmuje:

  1. Roboty przygotowawcze,
  2. Roboty rozbiórkowe,
  3. Wykonanie podbudowy,
  4. Wykonanie obrzeży i krawężników
  5. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wg wzoru,
  6. Obsianie trawników

Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony został w przedmiarze robót oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wniosków o akceptację materiału do zastosowania przy realizacji zamówienia w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy. Druki wniosków zostaną dostarczone Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, pok. 42 w godzinach od 8:00 do 15:00, drogą elektroniczną: zamowieniapubliczne@ustron.pl lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Andrzej Siemiński

e-mail: andrzej.sieminski@um.ustron.pl

- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera e-mail: zamowieniapubliczne@ustron.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia zawarcia umowy

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona: „Konkurs ZP.271.3.37.2016 – Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Hutniczej w ramach zadania pn. Modernizacja nawierzchni dróg i chodników gminnych”

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 29.04.2016 r. do godz. 10:00.

Kryteria porównania i oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami (%).

CENA wykonania zamówienia zgodnie z formularzem oferty waga kryterium 100 %.

Ocena zostanie obliczona wg wzoru:

Najniższa cena ofertowa za wykonanie zamówienia

C =       --------------------------------------------------------------- x 10 pkt

Cena ocenianej oferty

 

Ustroń, dn. 21.04.2016 r.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Przedmiar_robót.pdf
pdf, 183 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Przekrój_typowy.jpg
jpeg/, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Wzór_układania_nawierzchni.JPG
jpeg/, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Zakres_robót.PNG
png, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
SST-D 09.01.01.Zieleń.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
SST-D 08.03.01 Obrzeża.pdf
pdf, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
SST-D 04.01.01 Koryto.pdf
pdf, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
ZP.272.3.37.2016_Umowa.pdf
pdf, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 21.04.2016 11:04
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 16.05.2016 14:15
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.