Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”
RSSUstroń, dnia 03.03.2022 r.
ZAMAWIAJĄCY:
MIASTO USTROŃ
ul. Rynek 1,
43-450 Ustroń
NIP 548-240-74-34
tel. (+48) 338 579 300
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT nr ZP.271.3.13.2022
pn.
Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”
Rodzaj zamówienia: dostawy
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30213300-8 Komputer biurkowy
30233141-1 Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
30216110-0 Skanery komputerowe
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
MIASTO USTROŃ
ul. Rynek 1,
43-450 Ustroń
- NAZWA ZADANIA
Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”. Zamówienie obejmuje dostawę 3 komputerów, półki dyskowej z min 5 dyskami o pojemności 10TB każdy do macierzy HP oraz 2 skanerów płaskich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do niniejszego ogłoszenia.
- INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z OFERENTAMI
- W prowadzonym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Oferentami odbywać się może za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem ust. 3.
- W przypadku przesyłania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie powinna potwierdzić fakt ich otrzymania.
- Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami składanymi z ofertą.
- Do kontaktowania się z Oferentami upoważniony jest Józef Kuczera, e-mail: zamowieniapubliczne@ustron.pl w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 07:30 – 15:30.
- OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających na realizację przedmiotu zamówienia.
- TERMIN REALIZACJI UMOWY
Zamawiający wyznacza maksymalny [nieprzekraczalny] termin wykonania przedmiotu zamówienia na okres do 30 dni, licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UWAGI:
- Wykonawca może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 7 a 30 dniami, licząc od dnia zawarcia umowy.
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia musi zostać podany przez Wykonawcę w ofercie w „ilości dni”, licząc od dnia zawarcia umowy, gdyż będzie podlegał ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert i zostanie określony w umowie na podstawie oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW
- wiedza i doświadczenie:
Zamawiający wymaga spełniania poniższego warunku tj.:
wykazania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie realizacji co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 30.000 zł brutto. Pod pojęciem „sprzęt komputerowy” Zamawiający rozumie komputery i/lub urządzenia peryferyjne. Realizacja dostaw winna być potwierdzona referencjami lub innym dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie dostaw;
Referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie wykazanych dostaw winien być załączony do oferty. Dokumentami, o których mowa powyżej są dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze oferent nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, bądź oświadczenie oferenta o należytym wykonaniu wykazanych dostaw ze wskazaniem danych podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane. W przypadku złożenia oświadczenia Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania dostaw bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane. W sytuacji braku potwierdzenia wykonania dostawy u wskazanego podmiotu, warunek pozostanie niespełniony.
- WYKLUCZENIA ORAZ INFORMACJA O ZAKAZIE POWIĄZAŃ
Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznacznie z odrzuceniem złożonej przez niego oferty. Wykluczone zostaną również podmioty powiązane Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Zamawiający nie udzieli zamówienia podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo.
- Poprzez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonywującymi w jej imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, polegające na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Zamawiający uzna, że Oferent spełnia warunek dotyczący braku powiązań osobowych i kapitałowych, jeżeli Oferent złoży oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
- ZGŁASZANIE PYTAŃ I WĄTPLIOWŚCI
Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować na adres Zamawiającego:
bezpośrednio:
Urząd Miasta Ustroń
ul. Rynek 1,
43-450 Ustroń
Lub
za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@ustron.pl
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia o konkursie ofert. Ogłoszenia o konkursie ofert oraz wszystkie zmiany upublicznione zostaną na stronie www. Bazy Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ (serwis BK2021) oraz na stronie internetowej https://ustron.bip.info.pl . Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
- TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- OPIS SPOSOBU SKŁADANIA OFERT
Przygotowanie i sposób złożenia oferty
- Oferta musi obejmować całość zamówienia i musi być sporządzona zgodnie z wymogami zawartymi w ogłoszeniu o konkursie ofert;
- Oferent może złożyć tylko jedną ważną ofertę;
- Do oferty powinny być dołączone wszystkie dokumenty i oświadczenia wskazane w ogłoszeniu o konkursie ofert oraz formularz oferty;
- Oferta oraz załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pisemnie na papierze, muszą być podpisane przez Oferenta w taki sposób aby możliwe było odczytanie podpisu (podpis może być uzupełniony pieczątką);
- Każda poprawka w ofercie musi być podpisana lub zaparafowana przez osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę;
- Upoważnienie do podpisywania oferty musi być załączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów dołączonych przez Oferenta;
- Kopie wymaganych dokumentów, winny być poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez upoważnionego/ych przedstawiciela/li Oferenta.
- Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub osobę uprawnioną, opatrzone datą i czytelnym podpisem lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczątką, dopuszcza się złożenie kompletu powyższych dokumentów w formie elektronicznej (skan kompletnej, podpisanej oferty);
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent;
- W przypadku wysłania oferty za pomocą poczty elektronicznej, oferta musi stanowić skan spełniający wymagania formy papierowej. W tytule wiadomości zawierającej ofertę należy wpisać: Oferta na Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina” natomiast w treści maila należy wpisać imię i nazwisko (nazwa/firma), adres (siedziba) oraz numer telefonu.
- W przypadku osobistego dostarczenia oferty, dostarczenia przez posłańca lub za pośrednictwem Poczty Polskiej, ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w godzinach pracy Zamawiającego. Koperta musi zostać opatrzona – imieniem i nazwiskiem (nazwą/firmą), adresem (siedzibą) oraz numerem telefonu. Koperta oznaczona musi być napisem: „Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”.
- Do oferty należy dołączyć:
- Załącznik 1 - Oświadczenie o spełnianiu wymagań
- Załącznik 2 - Wykaz wykonanych dostaw
- Załącznik 4 - Oświadczenie o braku powiązań
- Załącznik 5 – Formularz cenowy
- Karty techniczne zawierające szczegółowy opis oferowanego sprzętu komputerowego (komputerów, półki dyskowej i skanerów), z których jednoznacznie będą wynikać parametry techniczne oferowanego sprzętu komputerowego celem ich porównania z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 7 do niniejszego ogłoszenia.
Dokumenty obejmujące elementy przedmiotu zamówienia, takie jak: karty techniczne zawierające opis oferowanego sprzętu komputerowego, stanowią treść merytoryczną ogłoszenia o zamówieniu i mają charakter bezwzględnie obowiązujący i muszą być wskazane w ofercie od początku, gdyż nie mogą podlegać zmianie, poprzez ich uzupełnianie przez Wykonawców. Dokumenty, o których mowa powyżej mają charakter treści oferty, rozumianej jako oświadczenie woli wykonawcy. Nieprzedłożenie tych dokumentów przy ofercie będzie skutkowało odrzuceniem oferty z możliwości złożenia przez tego Wykonawcę tych dokumentów po upływie terminu składania ofert.
Zmiana i/lub wycofanie oferty
Oferent może zmienić lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert.
Powiadomienie powinno być opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia, opieczętowane i dostarczone w zamkniętej kopercie oznaczonej dodatkowo napisem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
Po wycofaniu oferty wcześniejszej oferent może dokonać złożenia kolejnej oferty. Oferta wycofana nie podlega ocenie ofert.
- MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin:
Termin składania ofert upływa wraz z dniem 11.03.2022 r. o godz. 10:00. Liczy się data rzeczywistego wpływu oferty do siedziby Zamawiającego bądź na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego lub zamieszczenia na Bazie Konkurencyjności.
Miejsce:
Ofertę w wersji papierowej należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego na adres:
Urząd Miasta Ustroń
ul. Rynek 1
43-450 Ustroń
Biuro podawcze (nr 2)
lub
w wersji elektronicznej (skan oferty) na adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl zgodnie ze wskazanym terminem składania ofert.
lub
w wersji elektronicznej poprzez portal internetowy Baza Konkurencyjności Funduszy Europejskich https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, przez dodanie oferty do opublikowanego ogłoszenia Zamawiającego; dodawane załączniki powinny być w postaci skanu, podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
- OPIS SPOSOBU OCENY OFERT
- Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt. Oferent nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w trakcie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu pracy, w szczególności gdy wykonanie dostaw ulegnie wydłużeniu.
- Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania ogłoszenia o konkursie ofert oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Oferent z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji dostawy, w tym również koszty związane z transportem i zabezpieczeniem przedmiotu zamówienia.
- Cena musi być wyrażona w polskich złotych, liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferowana cena musi zawierać cenę brutto z wyszczególnieniem składowej ceny netto i podatku VAT. Prawidłowe ustalenie stawki należytego podatku VAT od towarów i usług należy do obowiązków Oferenta, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym. Zastosowanie przez Oferenta stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku Oferenta niepodlegającemu opodatkowaniu podatkiem VAT, Oferent wskazuje cenę oferty w postaci kwoty brutto brutto wraz z wyszczególnieniem kwot stanowiących wynagrodzenie netto oraz koszty zleceniodawcy i zleceniobiorcy.
- Oferent musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W razie wątpliwości przyjmuje się, iż Oferent podejmuje się wszystkich czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.
- INFORAMCJE DOTYCZĄCE WALUTY ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A OFERENTEM
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej, w złotych (PLN).
- KRYTERIA, JAKIMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
- Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie ją do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- oferta co do treści spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o konkursie ofert;
- z treści złożonych dokumentów wynika, że Oferent spełnia warunki formalne określone w ogłoszeniu o konkursie ofert;
- złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione;
- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie;
- do oferty zostały dołączone wszystkie wymagane dokumenty.
- Oferta niespełniająca wymagań zostanie odrzucona. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśnienia i uzupełniania złożonych ofert. Przy czym złożone na wezwanie Zamawiającego wyjaśnienia lub/i uzupełniania nie mogą prowadzić do zmiany oferty. Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia kart technicznych zawierające szczegółowy opis oferowanego sprzętu komputerowego wskazanych w części XIV pkt 12.
- Kryteria oceny ofert i sposób przyznawania punktacji
L.p. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena brutto [Pc1] |
80% |
80 punktów |
2. |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia [Pc2] |
20% |
20 punktów |
Sposób punktacji w ramach kryteriów:
Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z dwóch czynników, które w przypadku maksimów pozwalają na uzyskanie 100 pkt:
Ocp = Pc1 + Pc2
1. Punktowe Kryterium – cena brutto oferty [Pc1]
Zamawiający przyzna 80 pkt w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
Cn
Pc1 = ------- x 80 pkt.
Co
gdzie:
Pc1 – liczba punktów za cenę ofertową brutto
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Co – cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w ofercie ocenianej
2. Punktowe Kryterium – Termin wykonania przedmiotu zamówienia [Pc2]
Wykonawca może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 7 a 30 dniami, licząc od dnia zawarcia umowy.
UWAGI:
- Jeżeli Wykonawca złoży w treści swojej oferty oświadczenie w kwestii terminu wykonania przedmiotu zamówienia odmienne od oczekiwanego przez Zamawiającego, tj. ponad termin maksymalny, czyli 30 dni doprowadzi swoją ofertę do merytorycznej niezgodności z treścią ogłoszenia co będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Także ewentualny brak złożenia przez Wykonawcę w swojej ofercie - oświadczenia woli w przedmiocie ilości dni, którą przewiduje na wykonanie przedmiotu zamówienia uniemożliwi Zamawiającemu ocenę takiej oferty w tym kryterium, co doprowadzi do jej odrzucenia.
- Jeżeli natomiast Wykonawca zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia krótszy niż minimalny, czyli 7 dni dla potrzeb porównania i oceny ofert, zostanie przyjęty termin 7 dni od dnia podpisania umowy, natomiast zadeklarowany termin zostanie wpisany do umowy.
Zamawiający przyzna 20 pkt w ofercie z najkrótszym terminem wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
Tn
Pc2 = -------- x 20 pkt.
To
gdzie:
- Pc2 – liczba punktów za zaoferowany termin wykonania przedmiotu zamówienia
- Tn – najkrótszy zaoferowany termin wykonania przedmiotu zamówienia
- To – termin wykonania przedmiotu zamówienia ocenianej oferty
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
- FORMALNOŚCI JAKIE WINNY BYĆ DOPEŁNIONE W CELU ZAWARCIA UMOWY
- Zamawiający może unieważnić/anulować postępowanie na każdym etapie i bez podania przyczyny.
- O unieważnieniu/anulowaniu postępowania ofertowego Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Oferentów, którzy:
- ubiegali się o udzielenie zamówienia – w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert;
- złożyli oferty – w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert;
Unieważnienie/anulowanie postępowania następuje co najmniej w sposób w jaki ogłoszenie zostało upublicznione.
- Zamawiający podpisze umowę z Oferentem, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w zapytaniu ofertowym, chyba że Zamawiający unieważni/anuluje postępowanie.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający jednocześnie zawiadamia Oferentów, którzy złożyli oferty o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania Oferenta, którego ofert wybrano;
- ofertach, które zostały odrzucone.
Zawiadomienie oferentów odbędzie się co najmniej w sposób, w jaki zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
- Termin i miejsce podpisania umowy
- Oferent, którego oferta została wybrana jest zobowiązany do zawarcia umowy z Zamawiającym w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego
- jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
- DOKONYWANIE ZMIAN W UMOWIE
Zamawiający nie przewiduje dokonywania istotnych zmian postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
- INFORMACJA O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W PKT 7 lit. g PODROZDZIAŁU 6.5 WYTYCZNYCH W ZAKRESIE KWALIFIKOWALNOŚCI WYDATKÓW W RAMACH EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 ICH ZAKRES ORAZ WARUNKI, NA JAKICH ZOSTANĄ UDZIELONE
Zamawiający nie planuje udzielania zamówień, o których mowa w pkt 7 lit. g podrozdziału 6.5,.
- DODATKOWE POSTANOWIENIA I INFORMACJE
Postępowanie ofertowe nie podlega przepisom prawo zamówień publicznych i prowadzone jest na zasadach określonych przez Zamawiającego oraz przez Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- ZAŁĄCZNIKI
Załącznik 1 - Oświadczenie o spełnianiu wymagań
Załącznik 2 - Wykaz wykonanych dostaw
Załącznik 3 - Formularz Oferty
Załącznik 4 - Oświadczenie o braku powiązań
Załącznik 5 – Formularz cenowy
Załącznik 6 - Projekt Umowy
Załącznik 7 – Opis przedmiotu zamówienia
Klauzula informacyjna, stanowiąca realizację obowiązku informacyjnego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330,
- administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ustroń, 10.03.2022 r.
ZP.271.3.13.2022
Do wszystkich uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie konkursu ofert
o wartości poniżej 130.000 zł netto pn.:
Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”
Wpłynęły zapytania do treści ogłoszenia o konkursie ofert:
Pytanie nr 1:
Komputer Stacjonarny – 3 sztuki
Wymagane:
Pamięć RAM
Min. 8GB DDR4
Min. 4 gniazda pamięci RAM
Min. taktowanie pamięci 2666 MHz
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie urządzenia posiadającego 2 gniazda pamięci RAM DDR4 UDIMM z możliwością rozszerzenia pamięci do 32 GB?
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający wyraża zgodę.
Pytanie nr 2:
Komputer Stacjonarny – 3 sztuki
Wymagane:
Płyta Główna
porty zew.
Minimalna ilość portów:
• 1x HDMI
• 1x dvi
• 1x vga
• 1x RJ45 (LAN) 2,5 Gbps
• 4x USB 3.2 Gen. 1
• 2x USB 2.0
• 2x Audio jack
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na Zaoferowanie urządzenia posiadającego 1x HDMI + 1x DisplayPort 1.4 + 1x VGA ?
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający wyraża zgodę.
Pytanie nr 3:
Komputer Stacjonarny – 3 sztuki
Wymagane:
Płyta Główna
Porty wew.
4x SATA III (6 Gb/s)
1x M.2 PCIe NVMe 4.0 x4 / SATA
1x USB 3.2 Gen. 1
2x USB 2.0
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie urządzenia posiadającego porty wew.: 4x SATA III (6 Gb/s) oraz 1x M.2 PCIe NVMe 3.0 x4?
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zamawiający wyraża zgodę.
Pytanie nr 4:
Komputer Stacjonarny – 3 sztuki
Wymagane:
Zasilacz:
Moc nie mniejsza niż 600W
Certyfikat sprawności: 80 PLUS Gold
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie urządzenia z zasilaczem o mocy i sprawności: 260W 85%, 80 Plus Bronze?
Mniejsza moc zasilacza nie wpływa na wydajność zaoferowanego urządzenia ponadto urządzenie z zasilaczem o mniejszej mocy jest bardziej energooszczędne.
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Zamawiający wyraża zgodę.
DODATKOWE ZMIANY W OGŁOSENIU ORAZ W OGŁOSZENIU O KONKURSIE OFERT NR ZP.271.3.13.2022
- Rozdział XV MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT otrzymuje brzmienie:
Termin:
Termin składania ofert upływa wraz z dniem 16.03.2022 r. o godz. 10:00. Liczy się data rzeczywistego wpływu oferty do siedziby Zamawiającego bądź na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego lub zamieszczenia na Bazie Konkurencyjności.
Miejsce:
Ofertę należy dostarczyć w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego na adres:
Urząd Miasta Ustroń
ul. Rynek 1
43-450 Ustroń
Biuro podawcze (nr 2)
lub
w wersji elektronicznej (skan oferty) na adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl zgodnie ze wskazanym terminem składania ofert.
lub
w wersji elektronicznej poprzez portal internetowy Baza Konkurencyjności Funduszy Europejskich https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, przez dodanie oferty do opublikowanego ogłoszenia Zamawiającego; dodawane załączniki powinny być w postaci skanu, podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Niniejsze odpowiedzi stanowią integralną część ogłoszenia dla zadania pn. Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”.
Ustroń, 11.03.2022 r.
ZP.271.3.13.2022
Do wszystkich uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie konkursu ofert
o wartości poniżej 130.000 zł netto pn.:
Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”
Wpłynęły zapytania do treści ogłoszenia o konkursie ofert:
Pytanie nr 5:
Wymagane:
Płyta Główna
porty zew.
Minimalna ilość portów:
• 1x HDMI
• 1x dvi
• 1x vga
• 1x RJ45 (LAN) 2,5 Gbps
• 4x USB 3.2 Gen. 1
• 2x USB 2.0
• 2x Audio jack
Łączność
Sieć przewodowa LAN 10/100/1000/ Mbps
Zamawiający w dwóch miejscach zawarł zapis dotyczący wymagań łączności sieci przewodowej - 1x RJ45 (LAN) 2,5 Gbps oraz Sieć przewodowa LAN 10/100/1000/ Mbps. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie urządzenia posiadającego 1x RJ45 (LAN) o prędkości 1GBs i tym samym spełniającego zapis: LAN 10/100/1000/ Mbps?
W obecnej sytuacji na rynku tj. problemami z dostawach części spowodowanych przez pandemię COVID 19 oraz konfliktem w Ukrainie, utrudniona jest możliwość dostawy urządzeń wyposażonych w płyty główne z 2 złączami LAN w konfiguracji 1 GBs + 2,5 GBs. Ponadto dodatkowe złącze RJ45 2,5 Gbps znacząco podnosi cenę urządzenia co wpłynie na sumaryczny koszt oferty.
Odpowiedź na pytanie nr 5:
Zamawiający wyraża zgodę.
Pytanie nr 6:
Komputer Stacjonarny – 3 sztuki
Wymagane:
Porty wew.
4x SATA III (6 Gb/s)
1x M.2 PCIe NVMe 4.0 x4 / SATA
1x USB 3.2 Gen. 1
2x USB 2.0
Czy Zamawiający dopuści w postępowaniu urządzenie posiadające 2x SATA III (6 Gb/s) z możliwością podłączenia napędów optycznych i/lub dodatkowych dysków HDD,SSD?
Obecnie coraz mniej urządzeń zostaje wyposażona w tak dużą ilość złączy SATA gdyż coraz więcej producentów odchodzi od tego typu złączy na korzyść złączy M2 oraz dysków SSD montowanych na ten typ złącza.
Odpowiedź na pytanie nr 6:
Zamawiający wyraża zgodę.
Pytanie nr 7:
Komputer Stacjonarny – 3 sztuki
Wymagane:
Procesor
Osiągający w testach CPU Benchmark PassMark min. 8850 punktów na dzień 07.02.2022r.
Procesor musi się znajdować na liście PassMark
Taktowanie procesora bazowe min. 3,6GHz
Procesor minimum 4 rdzeniowy
Ilość pamięci cache min. 6MB
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie procesora 6 rdzeniowego, 12 wątkowego o pamięci cache 12 MB i taktowaniu bazowym 2.9 GHz/taktowanie w trybie turbo 4.3GHz?
Powyższe taktowanie bazowe procesora umożliwi zaoferowanie szerszej gamy urządzeń, o wydajności większej niż wymagana co przełoży się na możliwość zaoferowania tańszych urządzeń.
Odpowiedź na pytanie nr 7:
Zamawiający wyraża zgodę, z zastrzeżeniem iż oferowany procesor musi spełnić podane minimum w teście CPU Benchmark.
DODATKOWE ZMIANY W OGŁOSENIU ORAZ W OGŁOSZENIU O KONKURSIE OFERT NR ZP.271.3.13.2022
- Rozdział XV MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT otrzymuje brzmienie:
Termin:
Termin składania ofert upływa wraz z dniem 17.03.2022 r. o godz. 10:00. Liczy się data rzeczywistego wpływu oferty do siedziby Zamawiającego bądź na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego lub zamieszczenia na Bazie Konkurencyjności.
Miejsce:
Ofertę należy dostarczyć w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego na adres:
Urząd Miasta Ustroń
ul. Rynek 1
43-450 Ustroń
Biuro podawcze (nr 2)
lub
w wersji elektronicznej (skan oferty) na adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl zgodnie ze wskazanym terminem składania ofert.
lub
w wersji elektronicznej poprzez portal internetowy Baza Konkurencyjności Funduszy Europejskich https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, przez dodanie oferty do opublikowanego ogłoszenia Zamawiającego; dodawane załączniki powinny być w postaci skanu, podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Niniejsze odpowiedzi stanowią integralną część ogłoszenia dla zadania pn. Zakup sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Cyfrowa Gmina”.
Opublikował w BIP: | Józef Kuczera |
---|---|
Data opublikowania: | 03.03.2022 11:02 |
Ostatnio zaktualizował: | Józef Kuczera |
Data ostatniej aktualizacji: | 21.03.2022 14:18 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.