W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych

RSS

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT

nr ZP.271.3.18.2025

Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń

zaprasza do złożenia ofert w konkursie pn.:

Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych w następującym zakresie:

  1. na wprowadzenie wód opadowych pochodzących z ul. Dworcowej w Ustroniu o pow. 0,5 ha do cieku Ustrońskiego w jego km 0+820 wylotem o średnicy 160 mm w Ustroniu. Posiadany przez Zamawiającego operat wodnoprawny obowiązuje do dnia 24.04.2025 r.,
  2. na wprowadzenie wód opadowych pochodzących z dróg oraz pow. zabudowanej z ul. Kasprowicza, Tuwima, Gałczyńskiego wylotem średnicy 300 mm do potoku Bładniczka w Ustroniu. Instalacją służącą do oczyszczenia ścieków deszczowych z w/w terenu jest separator koalescencyjny typu PSK-H 30/6000 z osadnikiem. Posiadany przez Zamawiającego operat wodnoprawny obowiązuje do dnia 03.06.2025 r.,
  3. na wprowadzenie oczyszczonych wód opadowych z terenu drogi gminnej ul. Pod Skarpą pow. drogi 4280 m2, ścieżki rowerowej 1343 m2, i chodnika 2099 m2 istniejącym wylotem melioracyjnym R-6 (współrzędne wylotu N 49 31'21" E18 48' 26.23") o średnicy 400 mm, znajdujący się na parceli 4823/7 w Ustroniu obręb Ustroń. Instalacją służącą do oczyszczenia ścieków deszczowych z w/w terenu jest separator lamelowy typu Unicon system - 20/200 UNISEP firmy EKOL-UNICON. Posiadany przez Zamawiającego operat wodnoprawny obowiązywał do dnia 31.05.2024 r.,
  4. na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych z terenu działek nr 4801/2 i nr 524/9 w Ustroniu (rejon Daszyńskiego) tj. z powierzchni 2347 m2 do Młynówki Ustrońskiej wylotem kolektora kanalizacji deszczowej znajdującego się na działce 5018/4 w Ustroniu obręb Ustroń. Posiadany przez Zamawiającego operat wodnoprawny obowiązuje do dnia 04.11.2025 r.,
  5. na wprowadzenie wód opadowych do Młynówki Ustrońskiej z powierzchni istniejącej kładki dla pieszych wylotem o średnicy 160 mm na działce 711/3 w Ustroniu obręb Nierodzim. Posiadany przez Zamawiającego operat wodnoprawny obowiązywał do dnia 27.10.2024 r.,
  6. na wprowadzenie wód opadowych do cieku Lipowieckiego z mostu Lipowieckiego wylotami wód deszczowych w km 1+209,30 brzeg lewy (W2), w km 1+209,30 brzeg prawy (W1) w Ustroniu obręb Lipowiec. Posiadany przez Zamawiającego operat wodnoprawny obowiązywał do dnia 30.01.2022 r.,
  7. na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do Młynówki Ustrońskiej ul. Pana Tadeusza, ul. Mickiewicza w Ustroniu. Posiadany przez Zamawiającego operat wodnoprawny obowiązuje do dnia 04.11.2025 r.,
  8. na wprowadzenie wód opadowych z odcinka przebudowanego skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 941 z ulicą Skoczowską i ul. Wiejską dwoma wylotami w km 1+648 i 1+540 do Młynówki Ustrońskiej w Ustroniu obręb Nierodzim. Instalacją służącą do oczyszczenia ścieków deszczowych z w/w terenu są separatory koalescencyjne z osadnikami. Posiadany przez Zamawiającego operat wodnoprawny obowiązywał do dnia 22.12.2020 r.,
  9. na wprowadzenie wód opadowych z mostu w ciągu ul. Akacjowej do potoku Poniwiec w jego km 1+174 w Ustroniu obręb Ustroń. Posiadany przez Zamawiającego operat wodnoprawny obowiązywał do dnia 01.02.2010 r.,
  10. na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych z terenu boiska sportowego poprzez istniejący wylot brzegowy kanalizacji deszczowej do rzeki Wisły w Ustroniu obręb Ustroń.

Dla każdego z w/w operatów należy pozyskać wszelkie materiały, opinie, uzgodnienia branżowe niezbędne do złożenia wniosków o wydanie Pozwolenia Wodnoprawnego do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie celem uzyskania Pozwoleń Wodnoprawnych i przekazania ich (pozwoleń wodnoprawnych) Zamawiającemu.

Każdy z operatów należy wykonać w wersji papierowej (w 2 egzemplarzach) i elektronicznej (pliki w formacie PDF o wielkości mniejszej niż 5MB).

Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, biuro nr 1A w godzinach od 7:30 do 14:30, drogą elektroniczną lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl

Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Justyna Stępień, Jarosław Urbanowicz

- w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera

Adres poczty elektronicznej e-mail do kontaktu z Zamawiającym: zamowieniapubliczne@ustron.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia:

  1. opracowanie operatów wodnoprawnych, złożenie wniosków o wydanie pozwoleń wodnoprawnych do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie – do dnia 31.08.2025 r
  2. uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych od Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie – do dnia 31.03.2026 r

Koperta powinna być odpowiednio oznaczona:

Konkurs ZP.271.3.18.2025 – Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem
pozwoleń wodnoprawnych

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń, 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 12.02.2025 r. do godz. 8:00.

Kryteria porównania i oceny ofert:

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednio wagę procentową:

- cena ofertowa - 100 %

Liczbę punktów wg kryterium ceny ofertowej oblicza się zgodnie z wzorem: P = Cn / Cob x 100

Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

Cob – cena zaoferowana w ofercie badanej

Uwaga:

Niniejsze ogłoszenie o konkursie ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Zamawiającego - Miasta Ustroń. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający może do momentu zawarcia umowy zrezygnować z wykonania zamówienia lub odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, a oferenci nie mają w takiej sytuacji prawa do żadnego odszkodowania lub innego roszczenia do Zamawiającego. W opisanej sytuacji oferenci zostaną poinformowani o decyzji Zamawiającego poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej www.ustron.bip.info.pl

Informacja dotycząca RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330,
  2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych,
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”,
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
  8. posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
  1. nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Informacje dodatkowe:

Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 roku o ochronie sygnalistów (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 928 z późn.zm.) informuję o ustaleniu zarządzeniem nr 318/2024 Burmistrza Miasta Ustroń z dnia 30 września 2024 roku wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Ustroń.

Treść procedury jest do wglądu w biurze Urzędu Stanu Cywilnego (pokój nr 1 na parterze Urzędu Miasta) oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Ustroń.

 

Ustroń, dnia 04.02.2025 r.


 

Do wszystkich uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA

W związku z udzielonymi odpowiedziami Zamawiający wprowadza nowy aktualny wzór umowy (załącznik B), w oparciu o który zostanie zawarta umowa z wybranym wykonawcom.

Zamawiający dokonuje również zmiany terminu składnia ofert.

Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń 43-450 Ustroń ul. Rynek 1, w terminie do dnia 14.02.2025 r. do godz. 8:00.

 

Niniejsze i zmiany stanowią integralną część ogłoszenia o konkursie ofert pn. Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych.

 

Ustroń, dnia 10.02.2025 r.

Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 04.02.2025 15:05
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 06.03.2025 15:36
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.