Zadania samodzielnego stanowiska ds. wizerunku miasta i komunikacji z mediami
ZADANIA SAMODZIELNEGO STANOWISKA
DS. WIZERUNKU MIASTA I KOMUNIKACJI Z MEDIAMI
- Opracowanie i realizacja polityki promocyjnej Miasta, kształtowanie wizerunku i marki miasta "Ustroń".
- Bieżąca analiza i ocena Miasta Ustroń z punktu widzenia strategicznego oraz komunikacyjnego: zarówno z punktu widzenia komunikacji wewnętrznej,
jak i zewnętrznej. - Pełnienie funkcji opiniotwórczej, doradczej w obszarze strategii i rozwoju Miasta Ustroń.
- Doradztwo Burmistrzowi Miasta Ustroń w sprawach strategicznych dla realizacji działań priorytetowych dla Miasta Ustroń.
- Analiza materiałów, działań, wydarzeń, oraz wskazywanie tych, na które powinien być obecny Burmistrz Miasta Ustroń ze względu na ważny interes miejski czy społeczny w ujęciu horyzontalnym zarówno krótko jak i długoterminowym.
- Współpraca z Wydziałami Urzędu Miasta Ustroń przy realizacji polityki informacyjnej Miasta Ustroń.
- Reprezentowanie Miasta Ustroń w kontaktach zewnętrznych na rynkach lokalnych, regionalnych, krajowych oraz międzynarodowych.
- Udział w pracach zespołów, komisji, związków i innych gremiów zgodnie
z odrębnymi dyspozycjami Burmistrza Miasta Ustroń. - Wykonywanie innych zadań, działań mających wpływ na wizerunek, a także na politykę informacyjną Miasta Ustroń.
Opublikował w BIP: | Adam Krasicki |
---|---|
Data opublikowania: | 01.04.2019 14:27 |
Ostatnio zaktualizował: | Adam Krasicki |
Data ostatniej aktualizacji: | 01.06.2021 13:31 |
Liczba wyświetleń: | 1 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.