Zadania samodzielnego stanowiska ds. obsługi Rady Miasta
ZADANIA SAMODZIELNEGO STANOWISKO DS. OBSŁUGI RADY MIASTA
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą Rady Miasta oraz komisji Rady.
- Prowadzenie rejestru uchwał Rady Miasta, wniosków, interpelacji Radnych.
- Organizacja i prowadzenie własnej bazy aktów prawa miejsowego.
- Nadzór nad terminowością załatwiania spraw kierowanych do Rady Miasta.
- Koordynowanie obiegu pism, informacji pomiędzy Przewodniczącym, Zastępcą, a Komisjami i Radnymi, a także pomiędzy Radą Mista i Burmistrzem Miasta.
- Koordynowanie terminów posiedzeń Komisji Rady.
- Terminowe rozsyłanie zawiadomień o sesjach wraz z materiałami dla Radnych, Zarządów Osiedli i zaproszonych gości.
- Wykonywanie czynności wynikających z postanowień Statutu Miasta Ustroń.
- Prowadzenie spraw z zakresu przygotowania i przedstawienia list kandydatów na ławników sądowych.
- Prowadzenie spraw związanych z działalnością Rady Seniorów Miasta Ustroń.
Opublikował w BIP: | Joanna Olszar |
---|---|
Data opublikowania: | 01.06.2021 13:43 |
Ostatnio zaktualizował: | Joanna Olszar |
Data ostatniej aktualizacji: | 01.06.2021 13:43 |
Liczba wyświetleń: | 0 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.