Zadania samodzielnego stanowiska ds. Dostępności
ZADANIA SAMODZIELNEGO STANOWISKA DS. DOSTĘPNOŚCI
- Określenie potrzeb związanych z realizacją zadań z zakresu działań na rzecz osób niepełnosprawnych.
- Skompletowanie inwentaryzacji obiektów budowlanych Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów w zakresie zapewnienia ich dostępności.
- Identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami.
- Przygotowanie planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta i miejskie jednostki organizacyjne.
- Monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie analizy dokumentacji projektowej, obiektów i inwestycji gminnych w przestrzeni publicznej pod kątem zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności.
- Sporządzanie raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta oraz jednostkach organizacyjnych.
- Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Sprawdzanie dokumentów strategicznych Miasta Ustroń i jednostek organizacyjnych pod kątem zapewnienia dostępności.
Opublikował w BIP: | Joanna Olszar |
---|---|
Data opublikowania: | 01.06.2021 14:18 |
Ostatnio zaktualizował: | Joanna Olszar |
Data ostatniej aktualizacji: | 01.06.2021 14:18 |
Liczba wyświetleń: | 1 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.