W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zadania samodzielnego stanowiska ds. Dostępności

ZADANIA SAMODZIELNEGO STANOWISKA DS. DOSTĘPNOŚCI

  1. Określenie potrzeb związanych z realizacją zadań z zakresu działań na rzecz osób niepełnosprawnych.
  2. Skompletowanie inwentaryzacji obiektów budowlanych Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów w zakresie zapewnienia ich dostępności.
  3. Identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami.
  4. Przygotowanie planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta i miejskie jednostki organizacyjne.
  5. Monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie analizy dokumentacji projektowej, obiektów i inwestycji gminnych w przestrzeni publicznej pod kątem zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
  6. Prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności.
  7.  Sporządzanie raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta oraz jednostkach organizacyjnych.
  8. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
  9. Sprawdzanie dokumentów strategicznych Miasta Ustroń i jednostek organizacyjnych pod kątem zapewnienia dostępności.
Opublikował w BIP: Joanna Olszar
Data opublikowania: 01.06.2021 14:18
Ostatnio zaktualizował: Joanna Olszar
Data ostatniej aktualizacji: 01.06.2021 14:18
Liczba wyświetleń: 1

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.