W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

08 Budowa boiska treningowego o syntetycznej nawierzchni w ramach zadania pn. Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu - I etap boisko treningowe

RSS

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.ustron.bip.info.pl

size=2 width="100%" noshade style='color:black' align=left>

Ustroń: Budowa boiska treningowego o syntetycznej nawierzchni w ramach zadania pn. Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu - I etap boisko treningowe
Numer ogłoszenia: 48842 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ustroń , Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579300, faks 0-33 857 93 30.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska treningowego o syntetycznej nawierzchni w ramach zadania pn. Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu - I etap boisko treningowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska treningowego o syntetycznej nawierzchni w ramach zadania p.n. Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu. Zamówienie obejmuje tylko zakres prac objęty przedmiarami robót oraz uzyskanie dla boiska certyfikatu FIFA 2 STAR.

Szczegółowy zakres robót:

1)   Demontaż istniejących elementów zagospodarowania terenu (m.in. widownia, nasyp ziemny, przekładka ogrodzenia), karczowanie pni oraz przekładki sieci podziemnych (m.in. wodociąg).

2)   Wykonanie zjazdu z ul. Sportowej z zabudową bramy i furtki wejściowej oraz wykonanie drogi wewnętrznej. Droga wewnętrzna z odwodnieniem i zjazdem - parkingi P5 i P6 oraz plac przy P5. Nie będzie realizowany parking P4 i plac przy parkingu P6.

3)   Wykonanie drenażu głównego boiska (fi 110mm), podbudowy i nawierzchni boiska o nawierzchni syntetycznej. Budowa boiska o wymiarach 68x105m z wyposażeniem i piłkochwytami, z uzyskaniem dla boiska certyfikatu FIFA 2 STAR.

4)   Wykonanie przekładek sieciowych i doprowadzenie sieci podziemnych (prąd, woda, kanalizacja). Kanalizacja deszczowa w zakresie od parkingu P5 do wylotu do rzeki Wisły (obrazowo od Wp21.1 przez D21, dalej O20.1 i D20, D13, D30, D14, z separatorem do SZ ). Sieci zewnętrzne energetyczne w zakresie oświetlenia boiska treningowego (z lampami W2.1. do W2.4., oświetlenia terenu L13 do L18) i rozprowadzenia kabli zasilających z przyłącza głównego po terenie.

5)   Wyposażenie boiska w piłkochwyty, bramki, wiaty trenerskie, oświetlenie terenu i inne). Rodzaj nawierzchni syntetycznej dla boiska treningowego został przedstawiony w opisie technicznym (08 PW 14 str. 23 do 26).

 

Wykonawca dołączy do oferty kartę katalogową nawierzchni z określeniem żądanych parametrów (wysokość włókna, grubość włókna, ilość pęczków, ilość włókien, ciężar dtex, ciężar całkowity). Trawa syntetyczna i granulat gumowy muszą posiadać Atest Higieniczny PZH, atest należy dołączyć do oferty. Proponowana nawierzchnia musi posiadać badania laboratoryjne (Labosport, ISA Sport lub Sports Labs) na zgodność z wymaganiami normy EN 15330-1. Raport z badań należy dołączyć do oferty. Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w załączonych przedmiarach robót. Do postępowania przetargowego poglądowo dołączono całe opisy do projektów branżowych oraz wybrane rysunki w zakresie robót (I etap - boisko treningowe) ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, co razem stanowi załączniki do niniejszej specyfikacji. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z zakresem i charakterem prowadzonych robót określonym w dokumentacji projektowej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wszędzie gdzie w opisach występują nazwy materiałów można zastosować inne równoważne materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji przetargowej.

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1)   Zamawiający żąda wniesienia wadium

a)   Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 96.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt sześć tysięcy złotych 00/100).

b)   Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni.

2)   Forma wadium Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, w jednej lub kilku następujących formach:

a)   pieniądzu,

b)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)   gwarancjach bankowych,

d)   gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)   poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

W przypadku wniesienia wadium przez Wykonawcę w formie innej niż pieniężna dokument gwarancji lub poręczenia powinien zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty w wysokości odpowiadającej wysokości wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca:

-      odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

-      nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

-      zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy;

-      w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

3)   Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium

a)   Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe o numerze 15 1050 1070 1000 0001 0250 7308 w ING Bank Śląski S.A. o / Bielsko - Biała - z dopiskiem: Wadium - Budowa boiska treningowego o syntetycznej nawierzchni w ramach zadania pn. Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu - I etap boisko treningowe.

b)   Do oferty należy dołączyć kopie polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę.

c)   Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert, tj. przed godziną 10:00 w dniu 20 marca 2015 r.

d)   W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężna zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godziną 10:00 w dniu 20 marca 2015 r. Dokument może zostać dołączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Ustroniu przy ul. Rynek 1 pok. nr 8 (Kasa Urzędu Miasta Ustroń) przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.

4)   Skutek nie wniesienia wadium Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania (jego oferta zostanie odrzucona).

5)   Zwrot wadium Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, ust.1 a, ust. 2 ustawy PZP.

6)   Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

a)   odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

b)   nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

c)   zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,

Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, również w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do SIWZ.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi udokumentować, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał należycie minimum dwie roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o powierzchni co najmniej 8000m2 o sztucznej nawierzchni). Aby spełnić ten warunek, roboty na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a wartość każdej z nich musi być równa lub większa od kwoty 2.000.000,00 zł netto. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona na podstawie załącznika nr 3 do SIWZ - wykaz robót oraz dowodów, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do SIWZ.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi wykazać że dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywanych pracach przynajmniej jedną osobą przyjmującą obowiązki kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ - wykaz osób.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi wykazać że:

a)   Dysponuje lub będzie dysponował środkami finansowymi na realizację robót objętych zamówieniem w wysokości 2.700.000,00 zł brutto, bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień,

b)   Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona na podstawie analizy dokumentów określonych w pkt 9.1.4. i 9.1.5 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)   Formularz Oferty (wzór formularza oferty określony został w załączniku nr 1 do SIWZ) wraz z zawartymi w nim oświadczeniami i informacją na temat podwykonawstwa.

b)   Oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.

c)   Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - jeżeli wniesiono je w innej niż pieniądz formie przewidzianej przez ustawę PZP z zastrzeżeniem pkt 18.3 ppkt 4 zd.2 SIWZ,

d)   Kosztorys ofertowy uproszczony.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

·         1 - Cena - 98

·         2 - Gwarancja - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)   Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy PZP i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony umowy.

2)   Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty jeżeli konieczność wprowadzania takich zmian wynika z następujących okoliczności:

a)   Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie:

-      zlecenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy,

-      zlecenia przez Zamawiającego wykonania robót dodatkowych, jeżeli terminy ich wykonania, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy,

-      konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów,

-      wstrzymania przez Zamawiającego lub upoważnione do tego podmioty i organy realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,

-      okoliczności będących następstwem siły wyższej uznanych przez Zamawiającego, poprzez wpis do dziennika budowy. Przez wystąpienie zdarzeń siły wyższej należy rozumieć zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do uniknięcia nawet w przypadku maksymalnej staranności Stron, uznanych przez Zamawiającego. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności celem dokończenia przedmiotu umowy w sposób należyty.

b)   Zmiany wynagrodzenia, w następstwie: - ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy w przypadku podniesienia stawki podatku VAT. - rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy będącej następstwem przyjęcia odmiennych założeń projektowych od stwierdzonego stanu faktycznego (roboty zaniechane). W takim przypadku Zamawiający zapłaci wynagrodzenie z tytułu wykonania części przedmiotu umowy.

c)   Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego itp.).

d)   Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.

e)   Zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

f)    Zmiany podwykonawcy, będącego jednocześnie podmiotem trzecim, na którego zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

3)   Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy.

4)   Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustroń ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustroń biuro nr 4, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 48842-2015 z dnia 2015-03-05 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Ustroń
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska treningowego o syntetycznej nawierzchni w ramach zadania p.n. Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu. Zamówienie...
Termin składania ofert: 2015-03-20


Numer ogłoszenia: 37249 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 48842 - 2015 data 05.03.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Miasto Ustroń, Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579300, fax. 0-33 857 93 30.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).

·         W ogłoszeniu jest: Informacja na temat wadium:

1)   Zamawiający żąda wniesienia wadium

a)   Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 96.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt sześć tysięcy złotych 00/100).

b)   Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni.

2)   Forma wadium Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, w jednej lub kilku następujących formach:

a)   pieniądzu,

b)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)   gwarancjach bankowych,

d)   gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)   poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

W przypadku wniesienia wadium przez Wykonawcę w formie innej niż pieniężna dokument gwarancji lub poręczenia powinien zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty w wysokości odpowiadającej wysokości wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca:

-      odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

-      nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

-      zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy;

-      w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

3)   Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium

a)   Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe o numerze 15 1050 1070 1000 0001 0250 7308 w ING Bank Śląski S.A. o / Bielsko - Biała - z dopiskiem: Wadium - Budowa boiska treningowego o syntetycznej nawierzchni w ramach zadania pn. Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu - I etap boisko treningowe.

b)   Do oferty należy dołączyć kopie polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę.

c)   Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert, tj. przed godziną 10:00 w dniu 20 marca 2015 r.

d)   W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężna zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godziną 10:00 w dniu 20 marca 2015 r. Dokument może zostać dołączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Ustroniu przy ul. Rynek 1 pok. nr 8 (Kasa Urzędu Miasta Ustroń) przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.

4)   Skutek nie wniesienia wadium Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania (jego oferta zostanie odrzucona).

5)   Zwrot wadium Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, ust.1 a, ust. 2 ustawy PZP.

6)   Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

a)   odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

b)   nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

c)   zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,

Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, również w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

·         W ogłoszeniu powinno być: 

1)   Zamawiający żąda wniesienia wadium

a)   Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 96.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt sześć tysięcy złotych 00/100).

b)   Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni.

2)   Forma wadium Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, w jednej lub kilku następujących formach:

a)   pieniądzu,

b)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)   gwarancjach bankowych,

d)   gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)   poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

W przypadku wniesienia wadium przez Wykonawcę w formie innej niż pieniężna dokument gwarancji lub poręczenia powinien zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty w wysokości odpowiadającej wysokości wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca:

-      odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

-      nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

-      zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy;

-      w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

3)   Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium

a)   Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe o numerze 15 1050 1070 1000 0001 0250 7308 w ING Bank Śląski S.A. o / Bielsko - Biała - z dopiskiem: Wadium - Budowa boiska treningowego o syntetycznej nawierzchni w ramach zadania pn. Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu - I etap boisko treningowe.

b)   Do oferty należy dołączyć kopie polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę.

c)   Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert, tj. przed godziną 10:00 w dniu 3 kwietnia 2015 r.

d)   W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężna zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godziną 10:00 w dniu 3 kwietnia 2015 r. Dokument może zostać dołączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Ustroniu przy ul. Rynek 1 pok. nr 8 (Kasa Urzędu Miasta Ustroń) przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.

4)   Skutek nie wniesienia wadium Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania (jego oferta zostanie odrzucona).

5)   Zwrot wadium Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, ust.1 a, ust. 2 ustawy PZP.

6)   Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

a)   odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

b)   nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

c)   zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,

Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, również w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

·         W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustroń biuro nr 4, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń.

·         W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustroń biuro nr 4, ul. Rynek 1, 43-450 Ustroń.

 

 Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 48842-2015 z dnia 2015-03-05 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Ustroń
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska treningowego o syntetycznej nawierzchni w ramach zadania p.n. Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu. Zamówienie...
Termin składania ofert: 2015-03-20


Numer ogłoszenia: 41841 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 48842 - 2015 data 05.03.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Miasto Ustroń, Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579300, fax. 0-33 857 93 30.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).

·         W ogłoszeniu jest:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska treningowego o syntetycznej nawierzchni w ramach zadania p.n. Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu. Zamówienie obejmuje tylko zakres prac objęty przedmiarami robót oraz uzyskanie dla boiska certyfikatu FIFA 2 STAR.

Szczegółowy zakres robót:

1)      Demontaż istniejących elementów zagospodarowania terenu (m.in. widownia, nasyp ziemny, przekładka ogrodzenia), karczowanie pni oraz przekładki sieci podziemnych (m.in. wodociąg).

2)      Wykonanie zjazdu z ul. Sportowej z zabudową bramy i furtki wejściowej oraz wykonanie drogi wewnętrznej. Droga wewnętrzna z odwodnieniem i zjazdem - parkingi P5 i P6 oraz plac przy P5. Nie będzie realizowany parking P4 i plac przy parkingu P6.

3)      Wykonanie drenażu głównego boiska (fi 110mm), podbudowy i nawierzchni boiska o nawierzchni syntetycznej. Budowa boiska o wymiarach 68x105m z wyposażeniem i piłkochwytami, z uzyskaniem dla boiska certyfikatu FIFA 2 STAR.

4)      Wykonanie przekładek sieciowych i doprowadzenie sieci podziemnych (prąd, woda, kanalizacja). Kanalizacja deszczowa w zakresie od parkingu P5 do wylotu do rzeki Wisły (obrazowo od Wp21.1 przez D21, dalej O20.1 i D20, D13, D30, D14, z separatorem do SZ ). Sieci zewnętrzne energetyczne w zakresie oświetlenia boiska treningowego (z lampami W2.1. do W2.4., oświetlenia terenu L13 do L18) i rozprowadzenia kabli zasilających z przyłącza głównego po terenie.

5)      Wyposażenie boiska w piłkochwyty, bramki, wiaty trenerskie, oświetlenie terenu i inne).

Rodzaj nawierzchni syntetycznej dla boiska treningowego został przedstawiony w opisie technicznym (08 PW 14 str. 23 do 26). Wykonawca dołączy do oferty kartę katalogową nawierzchni z określeniem żądanych parametrów (wysokość włókna, grubość włókna, ilość pęczków, ilość włókien, ciężar dtex, ciężar całkowity). Trawa syntetyczna i granulat gumowy muszą posiadać Atest Higieniczny PZH, atest należy dołączyć do oferty. Proponowana nawierzchnia musi posiadać badania laboratoryjne (Labosport, ISA Sport lub Sports Labs) na zgodność z wymaganiami normy EN 15330-1. Raport z badań należy dołączyć do oferty. Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w załączonych przedmiarach robót. Do postępowania przetargowego poglądowo dołączono całe opisy do projektów branżowych oraz wybrane rysunki w zakresie robót (I etap - boisko treningowe) ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, co razem stanowi załączniki do niniejszej specyfikacji. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z zakresem i charakterem prowadzonych robót określonym w dokumentacji projektowej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wszędzie gdzie w opisach występują nazwy materiałów można zastosować inne równoważne materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji przetargowej.

·         W ogłoszeniu powinno być:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska treningowego o syntetycznej nawierzchni w ramach zadania p.n. Rewitalizacja wielofunkcyjnego kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Ustroniu. Zamówienie obejmuje tylko zakres prac objęty przedmiarami robót oraz uzyskanie dla boiska certyfikatu FIFA 2 STAR.

Szczegółowy zakres robót:

1)     Demontaż istniejących elementów zagospodarowania terenu (m.in. widownia, nasyp ziemny, przekładka ogrodzenia), karczowanie pni oraz przekładki sieci podziemnych (m.in. wodociąg).

2)     Wykonanie zjazdu z ul. Sportowej z zabudową bramy i furtki wejściowej oraz wykonanie drogi wewnętrznej. Droga wewnętrzna z odwodnieniem i zjazdem - parkingi P5 i P6 oraz plac przy P5. Nie będzie realizowany parking P4 i plac przy parkingu P6.

3)     Wykonanie drenażu głównego boiska (fi 110mm), podbudowy i nawierzchni boiska o nawierzchni syntetycznej. Budowa boiska o wymiarach 68x105m z wyposażeniem i piłkochwytami, z uzyskaniem dla boiska certyfikatu FIFA 2 STAR.

4)     Wykonanie przekładek sieciowych i doprowadzenie sieci podziemnych (prąd, woda, kanalizacja). Kanalizacja deszczowa w zakresie od parkingu P5 do wylotu do rzeki Wisły (obrazowo od Wp21.1 przez D21, dalej O20.1 i D20, D13, D30, D14, z separatorem do SZ ). Sieci zewnętrzne energetyczne w zakresie oświetlenia boiska treningowego (z lampami W2.1. do W2.4., oświetlenia terenu L13 do L18) i rozprowadzenia kabli zasilających z przyłącza głównego po terenie.

5)     Wyposażenie boiska w piłkochwyty, bramki, wiaty trenerskie, oświetlenie terenu i inne).

Rodzaj nawierzchni syntetycznej dla boiska treningowego został przedstawiony w opisie technicznym (08 PW 14 str. 23 do 26). Wykonawca dołączy do oferty kartę katalogową nawierzchni z określeniem żądanych parametrów (wysokość włókna, grubość włókna, ilość pęczków, ilość włókien, ciężar dtex, ciężar całkowity). Trawa syntetyczna i granulat gumowy muszą posiadać Atest Higieniczny PZH, atest należy dołączyć do oferty. Do oferty dołączyć należy również kompletny raport z badań na proponowany system nawierzchniowy (trawa, granulat) wykonany przez stosowne laboratorium posiadające akredytację FIFA (np. Labosport, ISA Sport lub Sports Labs) potwierdzający zgodność z wymaganymi parametrami minimalnymi lub kompletny raport z badań na zgodność z normą EN 15330-1 przez oferowany system nawierzchni z trawy syntetycznej (trawa, granulat), wykonany przez akredytowane laboratorium (np. Labosport, ISA Sport lub Sports Labs) potwierdzający spełnienie minimalnych parametrów technicznych. Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w załączonych przedmiarach robót. Do postępowania przetargowego poglądowo dołączono całe opisy do projektów branżowych oraz wybrane rysunki w zakresie robót (I etap - boisko treningowe) ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, co razem stanowi załączniki do niniejszej specyfikacji. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z zakresem i charakterem prowadzonych robót określonym w dokumentacji projektowej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wszędzie gdzie w opisach występują nazwy materiałów można zastosować inne równoważne materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji przetargowej.

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2..

·         W ogłoszeniu jest:

Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca musi udokumentować, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał należycie minimum dwie roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o powierzchni co najmniej 8000m2 o sztucznej nawierzchni). Aby spełnić ten warunek, roboty na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a wartość każdej z nich musi być równa lub większa od kwoty 2.000.000,00 zł netto. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona na podstawie załącznika nr 3 do SIWZ - wykaz robót oraz dowodów, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

·         W ogłoszeniu powinno być:

Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca musi udokumentować, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał należycie minimum dwie roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (budowa boiska piłkarskiego o powierzchni co najmniej 7000m2 o sztucznej nawierzchni). Aby spełnić ten warunek, roboty na które powołuje się wykonawca muszą być ukończone, a wartość każdej z nich musi być równa lub większa od kwoty 2.000.000,00 zł netto. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona na podstawie załącznika nr 3 do SIWZ - wykaz robót oraz dowodów, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.


Załączniki:

Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
22_PW_14_PW_IE_12.pdf
pdf, 84 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
22_PW_14_PW_IE_9.pdf
pdf, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
22_PW_14_PW_IE_8.pdf
pdf, 84 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
22_PW_14_PW_IE_7.pdf
pdf, 84 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
09_PW_14_PW_PWK_8.pdf
pdf, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
09_PW_14_PW_PWK_8.3.pdf
pdf, 83 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
09_PW_14_PW_PWK_8.2.pdf
pdf, 80 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
09_PW_14_PW_PWK_8.1.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
09_PW_14_PW_PWK_6.pdf
pdf, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
09_PW_14_PW_PWK_5.pdf
pdf, 84 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
09_PW_14_PW_PWK_4.pdf
pdf, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
09_PW_14_PW_PWK_2.5.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
09_PW_14_PW_PWK_2.4.pdf
pdf, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
09_PW_14_PW_PWK_2.3.pdf
pdf, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
09_PW_14_PW_PWK_2.2.pdf
pdf, 84 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
09_PW_14_PW_PWK_2.1.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
09_PW_14_PW_PWK_1.pdf
pdf, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
08_PW_14_PW-ZTA-16.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
08_PW_14_PW-ZTA-15.pdf
pdf, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
08_PW_14_PW-ZTA-14.pdf
pdf, 84 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
08_PW_14_PW-ZTA-11.pdf
pdf, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
08_PW_14_PW-ZTA-9.pdf
pdf, 178 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
08_PW_14_PW-ZTA-3.pdf
pdf, 82 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
08_PW_14_PW-ZTA-1.pdf
pdf, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 2
08_PW_14_PB_ZTD_6.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
08_PW_14_PB_ZTD_5.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
08_PW_14_PB_ZTD_4.pdf
pdf, 80 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
08_PW_14_PB_ZTD_3.pdf
pdf, 84 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
08_PW_14_PB_ZTD_2.pdf
pdf, 81 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
08_PW_14_Opis techniczny 01.pdf
pdf, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 2
Rys Z2.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Rys Z2 Opis.pdf
pdf, 173 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Rys Z1.pdf
pdf, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 1
ZP.272.1.08.2015 UMOWA.pdf
pdf, 179 kB
Opublikował w BIP: Administrator, załącznik z migracji
Liczba pobrań: 0
Opublikował w BIP: Józef Kuczera
Data opublikowania: 05.03.2015 14:14
Ostatnio zaktualizował: Józef Kuczera
Data ostatniej aktualizacji: 14.05.2015 14:08
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.